All the images being part of this Blog is property of the Author, unless noted otherwise.. Üzemeltető: Blogger.

TOO FACED nyereményjáték!

Annak örömére hogy sikerült végre egy újabb utazást összehozni, nyereményjátékot indítok!
Hadd örüljön más is..:)

A nyereményjáték tárgya egy Too Faced paletta.

TOO FACED 
The Bathing Beauty 
The Summer Sunset palette
pirosítóval, 3 szemhéjpúderrel és 4 szájfénnyel 



Részvételi feltétetek:
- legyél nyilvános követője a blogomnak
- írd meg kérlek kommentben milyen néven követsz, észrevételeid, javaslataid a blogommal kapcsolatban

Plusz 3 esély:
-ha kiposztolod a játékot a blogodban
Plusz 5 esély:
-minden a blogomból megvásárolt termék után
A játékot kb. 3 hét múlva zárom le.

Sok sikert mindenkinek!

89 megjegyzés

  1. Annus néven követlek.
    Úgy tetszik a blogod ahogy van:)

    VálaszTörlés
  2. Vámossy Brigitta néven követlek.
    Úgy érzem a blogod hiánypótló és jó, hogy rajtad keresztül be lehet szerezni külföldi kozmetikumokat jó áron. Csak így tovább!
    Facebook-on megosztottam a játékot!:)

    Szép napsütéses nyarat kívánok:

    Brigitta

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Először is köszi a játékot!:)
    Baywatchgirl néven követlek,
    írtam bejegyzést a játékról: http://baywatchgirlschoice.blogspot.com/2011/06/nyeremenyjatek-too-faced-palettaert.html
    Nagyon tetszik a blogodban, amikor mutatsz színmintát (swatchot) a termékekről, úgy könnyebb dönteni.
    És vásároltam is Tőled: Sleek Monaco paletta, Bourjois rúzs (amiket már alig várok:))

    VálaszTörlés
  4. Szió! BBogic néven követlek, Köszi a játékot! tetszik a blogod, mert még nem találtkoztam hasonlóval. :)

    VálaszTörlés
  5. Szia! :)
    Szotyi01 néven követlek, az tetszik a blogodban, hogy jutányos áron lehet itt beszerezni márkás termékeket. Sajnos még semmit nem tudtam tőled rendelni, de tervezem. :)

    VálaszTörlés
  6. Vadpulyka néven követlek és a rózsaszín dizájnon kívül nem találok kivetnivalót. :D

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Moncsiikah néven követlek.
    Tök jó, hogy annyira örülsz, hogy abból még mi is kapunk (nem is kicsit!). :))
    Nem olyan régóta követlek (3-4 hét), és eddig még nem találtam olyat amire azt mondtam volna "KELL, mégpedig azonnal", de ennek ellenére nagyon hasznosnak tartom a blogodat. (Sőt!) Szeretem. :)

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    Diacica néven követlek.
    A blogod nagyon tetszik, csak így tovább :) (bár, én már pár hete kedvencek közé helyeztelek az egyik aukciós oldalon...de örömmel látom, hogy itt, közvetlenebb felületen is megjelensz:))

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Christy néven követlek.
    Tetszik a blogod úgy ahogy van, mert olyan termékek is megtalálhatóak, amik itt Magyarországon nem :)
    Írtam egy bejegyzést a nyereményjátékodról: http://christytunderke-christystyle.blogspot.com/2011/06/too-faced-nyeremenyjatek.html
    Nemrég rendeltem Tőled egy URBAN DECAY Preen Shadow Box-ot. Már alig várom, hogy megérkezzen :)

    VálaszTörlés
  10. Swenson néven követlek.
    email: la.petite.fraise@hotmail.com
    Nem tudok negatívumot mondani azon kívül, hogy ez nekem túl rózsaszín, de tartalmailag annyira szeretem, hogy a rózsaszínséget szinte nem is látom.

    VálaszTörlés
  11. Szia. Gréti néven követkek, teljesen jó a blogod bár lehetne "design"-osabb a kinézete ;)

    VálaszTörlés
  12. Annabelle néven követlek
    Nekem is nagyon tetszik a blog,nem tudok negatívumot írni :)
    Én 2 dolgot rendeltem tőled: egy Revlon szemhéjalapozót és egy Maybelline Dream Mousse Eyecolor -t

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Emma néven követlek.
    Nagyon tetszik az oldalad, csak annyit tudok mondani,hogy csak így tovább és sok sikert! :)

    VálaszTörlés
  14. Szia!

    Strawberry néven követlek és rendeltem is már Tőled. (Ezeket: http://sminkmegruhak.blogspot.com/2011/06/lancome-es-hard-candy-szemhejpuderek.html)
    Illetve kitettem a nyereményjátékot a blogomba is :)
    Szerintem sincs semmi kivetnivaló a blogodon én nagyon örülök, hogy valaki csinál ilyet, csak így tovább :))

    VálaszTörlés
  15. Szia,

    Fannalin néven követlek. Friss követő vagyok, egy másik bloggerina által találtam rád. Köszi a játékot:)

    VálaszTörlés
  16. szia! :)
    RainbowGirl néven követlek és kitettem a játékot a blogomra :))

    VálaszTörlés
  17. szia, hollywood-dreams néven követlek, kiraktam a nyereményjátékot oldalsávba is
    (http://potyismink.blogspot.com)
    nagyon tetszik a blogod, szeretnék is majd rendelni tőled, mert nagyon jó, itthon szinte elérhetetlen dolgokat láttam, ráadásul a szállítás sem kerül sokba, csak még elég sok dolog van kívánságlistán. :)

    VálaszTörlés
  18. szia
    Zsuzsanna Horvath SusieSonic néven követlek

    éazrevétel: a vaterán felfigyeltem már a termékeidre, mert megakadt a szemem azon hogy milyen jó minőségű termékeket árulsz olcsón.
    sajnos rendelni még nem volt alkalmam, mert egyszer egy nagyobb összegért szeretnék sokmindent egyszerre.

    és postoltam:
    http://susiesonic.blogspot.com/2011/06/nyerj-too-faced-palettat.html

    VálaszTörlés
  19. Szia, Sophie néven követlek.
    Szerintem jó lenne berakni egy swatchos képet, de lehetőleg ne te swatcholj, hanem máshonnan szúrj be, így nem kell majd mindig rákeresni ha valakit érdekelnek a termékek :)

    VálaszTörlés
  20. Szia!
    Köszönöm a lehetőséget, már szemeztem vele. :)
    samelike néven követlek. Én örülök, hogy létrehoztad ezt a blogot; nagyon sok lánynak segítesz ezzel, hogy egy-egy álmát végre kézben tarthassa (gondolok itt az UD termékekre). Bár én még nem rendeltem tőled, de már most tudnék mit azt hiszem. Blogom nincs és még nem is vásároltam tőled.
    Továbbra is sok sikert kívánok! Szép napot!

    VálaszTörlés
  21. Szia
    vandino néven követlek
    Tetszik a blogodon, hogy külföldi termékeket árulsz, legszívesebben megvenném mind, ha lenne pénzem:D

    VálaszTörlés
  22. Szia, Mesi Makra néven követlek és 2 db terméket vásároltam tőled.
    nagyon tetszik, hogy olyan márkákat érhetek el, amelyeket itthon nem forgalmaznak. Írhatnál picit több infót a termékek nevén kívül, bár tudom, google is your friend... :)

    VálaszTörlés
  23. Szia
    Vixy néven követlek. Csak a bugyirózsaszín háttérrel van gondom :)

    VálaszTörlés
  24. Szia!
    Ancsúr néven követlek itt a blogon!
    Általában elég nagy fenntartásokkal rendelek külföldről, sőt..make up termékeket eddig soha, de a te blogod óta olyan óriási kedvet kaptam a rendelésekhez, hogy alig várom, hogy megjöjjön az ösztöndíjam :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  25. itt.mp96
    megosztva:http://petra96blogja.blogspot.com/2011/06/too-faced-nyeremenyjatek-annak-oromere.html
    és nagyon tetszik a blogod:D

    VálaszTörlés
  26. szia.
    kulturmosoly néven követlek
    örülök, hogy van egy iylen blog ahol Mo-on nem kapható termékeket lehet megvenni hihetetlen olcsón :) remélem sokáig megmaradsz még :)

    VálaszTörlés
  27. sziaa, KaMii néven követlek, nagyon tetszik hogy olyan dolgokat is megszerezhetünk tőled, amit amúgy nehezen tudnánk, bár nekem még nem volt alkalmam rendelni :$
    nagyon ügyes vagy, csak így tovább :)

    VálaszTörlés
  28. mííí néven követlek

    mancsopancso@freemail.hu

    VálaszTörlés
  29. Szia!
    Jelentkeznék a nyereményjátékra, Nóra néven követlek.

    VálaszTörlés
  30. Szia

    hajnoca3 néven követlek
    Szerintem jó lenne , ha minden dologhoz odaírnád a postaköltséget is .

    VálaszTörlés
  31. Szia!
    cherrygirl néven követlek, és így tetszik az oldal ahog van.

    VálaszTörlés
  32. Szia!
    niki néven követlek.
    Nagyon jónak találom a blogot, jó hogy olyan termékeket lehet megvenni, amit itthon nem lehet kapni. Bár én még nem találtam olyat, aminek nem tudtam ellenállni, de előbb-utóbb elcsábulok :)

    VálaszTörlés
  33. Szia,
    reka0127 néven követlek .
    A blogodról még nem nagyon tudok írni,mert csak most kezdtelek el követni, de majd ezután ! :)

    VálaszTörlés
  34. Nyami. :)
    citromhab névvel követlek, posztoltam a blogomban a játékodat itt: http://kandirozottnarancs.blogspot.com/2011/06/too-faced-nyeremenyjatek.html
    Nekem egy kérdésem lenne hozzád, vaterán szoktam nézni az árult termékeidet, és az érdekelne, hogy MUFE termékeket tervezel majd valamikor feltenni? Nem mintha most azonnal lenne rá pénzem. :)

    VálaszTörlés
  35. Szia!
    Griberli néven követlek a kezdetek kezdetétől és nekem minden tetszik így ahogy van. Leírsz mindent a termékekről, teljesen korrekt vagy.
    Ebben a pillanatban küldtem neked mailt rendeléssel. Két terméket vettem. A másik plusz 5 esélyt kaphatja a Virág http://babaablogja.blogspot.com/? Mert övé lesz az egyik termék amit rendeltünk (de ezt írtam mailben is).

    VálaszTörlés
  36. Meli néven követlek.
    Nagyon tetszik az oldalad, csak így tovább és sok sikert! :) Elnézést a névtelenért, de mostanában gondjaim vannak a kommenteléssel, csak így megy, anonym módon :( A követést viszont engedi, szóval azzal nincs gond.

    VálaszTörlés
  37. Szia!
    Gezsuzs néven követlek. Klassz a blogod, így ahogy van.

    Tetszik az a paletta, annyira pin-up-os! ;)

    VálaszTörlés
  38. Szia!

    Brigitta néven követlek.Észrevétel?nagyon szuper sminktermékek találhatók meg nálad,végre el kéne döntsem,hogy mit is szeretnék magaménak tudni!:)Nem könnyű!:D
    Köszi a lehetőséget!Üdv!

    VálaszTörlés
  39. Szia!
    Dóra néven követlek. Azért tetszik a blogod, mert egyedülálló és eredeti. És a legjobban a "magamról" rész tetszik, életművész :D

    VálaszTörlés
  40. Szia!:)
    Dorottya Váradi néven követlek!
    Írtam a játékról a blogomban: http://dorottyasmink.blogspot.com/2011/06/jatek_13.html

    VálaszTörlés
  41. Szia!
    Noémi néven követlek, és nagyon tetszik a blogod, már nagyon sok mindennel szemeztem, szóval közel vagyok a rendeléshez. :)

    VálaszTörlés
  42. Szia!
    Mia néven követlek.
    Rendeltem tőled már több dolgot is korábban és pár napja itt chateltünk is :),de ilyenem még nincs is még nem is nyertem sosem semmilyen sminkterméket,így indits majd sok nyereményjátékot :)

    VálaszTörlés
  43. Ciao!
    Zsoci néven követlek
    blog: http://lavitazsoci.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  44. Szia!
    Khamala néven követlek, és úgy tetszik a blogod, ahogy van:)

    VálaszTörlés
  45. Szia!
    claubaby95 néven követlek, és nekem nagyon tetszik a blogod. sok hasznos tipp és ötlet van "rajta".
    tetszik és rendszeresen olvasom. :)

    VálaszTörlés
  46. Szia!
    Rita néven követlek. Nagyon örülök, hogy megtaláltam a blogod, mert hiánypótló kishazánkban. Esetleg annyit tudnék megjegyezni, hogy néha hiányoznak a swatchok (de tudom google a barátom :))és saját tapasztalatokat is szívesen olvasok :)

    Blogom nincs.
    És most van folyamatban egy csodálatos Sleek Monaco rendelésem <3

    VálaszTörlés
  47. Szió!
    Roni néven követem a blogod.
    Még csak most "találtalak" és csatlakoztam, de szuper, hogy külföldön kapható termékekhez lehet hozzájutni itt nálad:) A swatchok is nagyon hasznosak -és kedvcsinálóak-:)

    VálaszTörlés
  48. Szia!

    Évi néven követlek. Nagyon tetszik a blog,mert eddig ilyennel még nem találkoztam.

    VálaszTörlés
  49. mmmm...régóta vágyok már egy ilyenre!
    VRG's secret néven követlek és javaslatom csak magamnak lenne, hogy ha ennyit nézegetem a blogodat, akkor vegyek is végre valamit:D
    csak így tovább!

    VálaszTörlés
  50. Szia!
    Ms.Xixin néven követlek,így jó a blogod ahogy van.
    Blogról ugyan még nem rendeltem,de a vaterás Sleek palettámat már nagyon várom:)

    VálaszTörlés
  51. Szia!
    Anika néven követlek
    + írtam bejegyzést a játékról a blogomban:
    http://bankanita.blogspot.com/2011/06/nyeremenyjatek-beauty-sale-blog.html

    Nagyon jó ötlet a blogod, könnyű olyan cuccokhoz hozzájutni, amihez amúgy lehetetlen lenne.

    Köszi a lehetőséget, szép napot!

    VálaszTörlés
  52. bettynova néven követlek
    szerintem jó így a blogod, a célnak megfelel
    az UC Preen palettát tőled rendeltem, mondjuk a vaterán nem itt :-)

    VálaszTörlés
  53. szia :)
    tunus néven követlek
    jó az oldal, egyedül annyi, hogy néhol kicsit túl nagyok számomra a betűméretek.

    VálaszTörlés
  54. Zsuzsi néven követlek!
    Tetszik a blog, mert jó termékek vannak, jó áron. Habár eddig nem vásároltam, mert most "stop" van, igazából van mindenem.
    Blogom oldalsávjába is kitettelek, remélem nem csak a hozzászólás jó. :)
    http://zsuzso1981.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  55. Adrienn Komár néven követlek, szerintem nem kell változtatni ;) A játék felhívást pedig kitettem a blogomra nézd meg ;)

    http://missglamorous-mindenamiegynonekkell.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  56. .helo lanyok! orulok hogy ennyien jelentkeztetek a jatekra, nem is szamitottam erre..:)a bloggal kapcsolatos visszajelzeseket kulon megkoszonom, ez nagyban segit nekem min valtoztassak.
    par gyors valasz:
    - a design valtozni fog, magam se ertem miert valasztottam ezt a bugyiszint, nem vagyok egy "pinkes" fajta. meg nem allt ossze teljesen a kep, mit is szeretnek, de alakuloban van.
    -a swatchokhoz...a posztokban arra torekszem hogy a sajat kepeim hasznaljam fel, ne "lopottakat". Sok termekbol csak 1 darabom van vagy egy arnyalatban, ezeket nem tudom mind tesztelni, hiszen utana mar nem eladhato ujan. Majd probalok tobb linket beszurni vagy esetleg ha ti rakerestek es talaltok egy jo oldalt, berakhatjatok kommentbe, igy minel tobb az infonk.
    - a postakoltseghez...ezen meg mindig filozok hogy lenne a legjobb.:) ha mindenhez kiirom a pontos postakoltseget, sokan azt hiszik hogy ez vasarlasnal osszeadodik majd. Ez nem igy van, mert az alap 420 ft-os postakoltsegbe (ami 100 gr)pl 5-6 aprobb cucc is belefer. Legegyszerubb talan ha megirod mik erdekelnek, en meg megirom a postakoltseget...
    -Citromhab: eddig meg nem volt MUFE termekem, nem is talalkoztam veluk itteni nagykereskedesekben, ha jol tudom Anglian belul csak Londonban kaphatoak rendes boltban. Figyelni fogom a jovoben a kinalatot, hatha..:)
    -Griberli: az eselyeket a masik blogos lannyal megosztom majd.

    Tovabbi szep napot, kuldjetek ide egy kis meleget, itt csak 15 fok van..:)

    VálaszTörlés
  57. szia. csokishami néven követlek.
    Kicsit lehetne másabb a blog kinézete, és örülnék neki ha bővebben leirnád a termékeket, saját véleményedet :)

    VálaszTörlés
  58. Szia, mostmár én is követlek :) Klassz az oldalad, én nem változtatnék semmit, esetleg az lenne jó, ha nem csak olyasmit lehetne venni nálad, amiből már te előre bevásároltál, hanem ha mondjuk kitalálom hogy érdekel valami, amit nincs a listában, akkor te mondasz egy árat, hogy mennyiért tudnád beszerezni, és akkor összejön a biznisz. De lehet, hogy ez nagyon túlbonyolítaná a dolgokat, ezért mondtam, hogy így is szuper az egész.

    VálaszTörlés
  59. .nojko...ilyen mar tobb lannyal elofordult..:)pont igy ahogy leirtad. megirtak mit keresnek, korulneztem, aztan megirtam az arakat. olyan is elofordult h csak rendes boltban tudtam megvenni a termeket, de mivel mar sok minden mast vasarolt nalam, a bolti aron kuldtem.

    VálaszTörlés
  60. Szia!

    Agnes Knyihar neven kovetlek.
    Regi vasarlod vagyok, de a blogrol meg nem vasaroltam, viszont nagyon orulok, hogy mar blogon is megtalalhato vagy.

    VálaszTörlés
  61. Szia, legerősebb virágszál néven követlek. én imádom csorgantni a nyákan a blogodra:D:D:D

    VálaszTörlés
  62. azeszti néven követlek, és mivel még csak most csatlakoztam a követőid táborához, észrevételt nem írnék, de kíváncsian várok mindenféle bejegyzést :)

    VálaszTörlés
  63. szia. köszi a játékot :)
    molcs. néven követlek, nekem is a dizájnnal van némi problémám, egyrészt mert utálom ezt a színt, másrészt kicsit egyhangú. De igazából nem a kinézet a lényeg hanem a tartalom, de ha már megkérdezted én válaszoltam :P

    VálaszTörlés
  64. miczki zsanett néven követlek, és engem is minimálisan zavar ez a szín, de alapvetően nagyon jó kis blogod van! Puszi

    VálaszTörlés
  65. Szia! doroffee néven követlek, és tetszik a blogodban a sok akciós tipp és trükk :).

    badorka@vipmail.hu

    VálaszTörlés
  66. szia!
    zsizsi87 néven követlek. email:zsilee@gmail.com
    tetszik a blog és jó, hogy be lehet nálad szerezni sok külföldi terméket jó áron.

    VálaszTörlés
  67. szia!
    diamond néven követlek :)
    Én a körömlakkos és rúzs tesztes postokat szeretem leginkább :)

    VálaszTörlés
  68. Szia!
    eVra néven követlek
    Most találtam meg a blogod és úgy jó, ahogy van.
    nem tudom, hogy az számít-e én vaterán vettem tőled lunalovegood néven egy sleek paraguaya palettát, ha nem akkor sorry :)

    VálaszTörlés
  69. Szia!:)
    Vanna néven követem a blogod.
    Az tetszik, hogy olyan termékeket tudunk tőled venni, amik nálunk nincsenek.
    (+3)
    -Írtam egy bejegyzést: http://anndew.blogspot.com/2011/06/blog-post_15.html
    -Kitettem az oldalsávba: http://anndew.blogspot.com/
    Köszi a játékot!:)))

    VálaszTörlés
  70. szia!:)

    Dija néven követlek, és postoltam a játékot is:
    http://notgoingtogetit.blogspot.com/2011/06/jatek-beauty-sale-blogjan.html
    itt:)
    igy van 3 esélyem. kár hogy a jövöbeli urban decayt nem lehet beleszámolni:D
    és semmi külön kérésem nincs.. mindent leírsz részletesen, a visszajelzéseid meg magukért beszélnek.

    VálaszTörlés
  71. Szia!
    Bettina néven követlek.
    Nemrég fedeztem fel a blogod, és nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  72. szia. minroin néven követlek, nem olyan régen. de nagyon tetszik, végre elérhetőek az ilyen termékek is. remélem hamarosan tudok tőled rendelni. kitettem az oldalsávba:
    http://perfectlovelytrick.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  73. szia! vera néven követlek. bejegyzést írtam a játékról a blogomban: http://roniswonderland.blogspot.com/2011/06/nyeremenyjatek-beauty-sale-blogon.html
    köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  74. Kriszta neven kovetlek, es szerintem rendben van a blog, tetszik hogy egyszeru sablon nincs elkomplikalva mint sok masnal:*

    VálaszTörlés
  75. Szia!
    Nóra néven követlek és nagyon tetszik hogy olyan termékeket is látok,amin itt Mo-n nem :)

    VálaszTörlés
  76. Szia!

    TheMakeupwomen néven követlek.
    Írtam posztot a blogomban: http://themakeupwomen.blogspot.com/2011/06/beauty-sale-blog-nyeremenyjatek.html
    Észrevétel: Nekem nagyon tetszik a blog, minden termékedről jó képeket készítesz, a leírás is rendben van, szóval én így folytatnám továbbra is :)

    VálaszTörlés
  77. Szia!
    Alexa néven követlek!
    Észrevétel: a címkéket én a bejegyzések alá is betenném. Sokkal feltűnőbb és elérhetőbb szerintem. Mivel ha van egy pl: Sleek termék amit posztolsz, és mondjuk van több is, azt egyből észre lehet venni a bejegyzés alatt és nem kell oldalt keresgélni!
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  78. Szia!
    Dia Sibalin néven követlek.
    Megosztottalak a facebook profilomon is :) remélem egyre több követőd és vásárlód lesz, én imádom az Astor arcpírt és a NYC szempillaspirált amit rendeltem Tőled (persze azt még a Vaterán) :)

    VálaszTörlés
  79. Berta
    Még nincs ilyesmi blog magyarul.

    VálaszTörlés
  80. Renii néven követlek.
    Szerintem minden jó így. Tetszik a blog külseje, a képek amiket felraksz, és főleg hogy olyan termékeket árulsz amik Magyarországon nem kaphatóak. Csak így tovább :)

    VálaszTörlés
  81. Thedeakandi neven követlek
    Nekem tetszik hogy minden ilyen rózsaszínes és grat neked hogy avval foglakozhatsz amit a legjobban szeretsz.Egyetlen egy bajom lenne igy hogy pl ha én romániába élek akkor ide is elküldöd a csomagokat meg midnen és ide mennyi lenne a posta költség.......
    Na de azért örülök hogy rád találtam etszik minden
    +irtam posztot
    http://csajoshtippek.blogspot.com/2011/06/barbeauty-nyeremenyjateka.html

    VálaszTörlés
  82. Szia !
    dorahollyday néven követlek , egyetértek az előző kommentelővel , mennyi a postaköltség ?

    VálaszTörlés
  83. Iris néven követlek.
    Élek egy plusz eséllyel is.Postoltam a nyereményjátékodról: http://iris-effect.blogspot.com/2011/06/too-faced-nyeremenyjatek.html

    Szerintem az oldalad nagyon egyedi, mivel még nem nagyon botlottam ilyesmi blogba a neten magyarul.Én sajnos külföldön élek, így rendelni ha jól tudom nem tudok, de termékbemutatóként szívesen látogatom az oldalad.

    VálaszTörlés
  84. pamiii. néven követem a blogodat. :)
    javaslatom nincs, úgy tetszik, ahogy van! jó, hogy könnyedén hozzájuthatunk olyan termékekhez, amelyek itthon nem kaphatók.

    VálaszTörlés
  85. Szia! miriMAC néven követlek. a blog így szuper ahogy van:)

    VálaszTörlés
  86. Szia!

    Andrea néven követlek.Jó hogy lehet Nálad olyan termékeket kapni,amik Mo-n nem elérhetőek.

    VálaszTörlés
  87. Szia!

    Sica néven követlek. Imádom, hogy kapható nálad Urban Decay és Too Faced: két kedvencem.
    Viszont jó lenne látni MUFE-t is, ha azt is be tudsz szerezni :)
    Egyedi és nagyon jó a blogod, gratulálok hozzá!

    VálaszTörlés
  88. Szia barbeefroever4 néven követlek és többet postplj!

    VálaszTörlés
  89. Szia!

    Asarys néven követlek.
    Imádom a blogodat és remélem hamarosan vásárolok is majd tőled mert állandóan ide járok nyálat csorgatni...annyira klassz cuccmóid vannak! Csak így tovább!Gratulálok hozzá :)

    VálaszTörlés