All the images being part of this Blog is property of the Author, unless noted otherwise.. Üzemeltető: Blogger.

A TOO FACED paletta nyertese...

Helo lanyok!
Julius 13-an nyeremenyjatekot hirdettem egy
TOO FACED 
The Bathing Beauty 
The Summer Sunset palettaert

A sorsolas megtortent ma, a nyertes pedig:
Anika
Gratulalok! Emailben keressuk egymast..:)
A tobbieknek koszonom, hogy jatszottatok es kulon koszonom a bloggal kapcsolatos eszreveteleket, tippeket. (Nehanyatoknak a blogon valaszoltam mar).
Sokaknak a blog designja tunt fel, lesz majd valtas, rajta vagyok az ugyon, de meg nem allt teljesen ossze a kep, no meg nyaron az utazasok miatt sincs annyi idom ezzel foglalkozni.
Erdemes tovabbra is figyelni a blogot, hamarosan uj nyeremenyjatek indul!

5 megjegyzés

  1. ÁÁáááááá, nagyon szépen köszönöm!!!!!!!!
    Jujj, de örülök!
    Most izgalmamban azt sem tudom, megadtam-e a jelentkezésnél az e-mail-e, de most leírom:
    bank.anita@gmail.com, de a biztonság kedvéért írok a Te mail címedre!
    Jujj, nagyon szépen köszönöm!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. @Anika
    Itt is gratulalok neked!Ment a mail..:)

    VálaszTörlés
  5. Kis fáziskéséssel megérkeztek a hozzászólásaim.
    Az utsó kettőt töröltem, nehogy valakinek sok legyen az ömlengésemből ;)
    Köszönöm szépen!!!

    VálaszTörlés