All the images being part of this Blog is property of the Author, unless noted otherwise.. Üzemeltető: Blogger.

Mac....

Nem...nem MAC kozmetikumokrol van szo, vegre sikerult egy uj gepet vennem. Eddig egy kis gepem volt csak, mivel sokat utazok, a suly es a hely miatt. Viszont a munka, kepek, oldalak szerkesztese igen nehezkes volt rajta, a gyorsasagarol mar ne is beszeljunk.
Macen dolgozni pedig egy alom...:)

Ennek oromere egy kis nyeremenyjatek!
A nyeremeny egy
Make Up Academy Professional
Glitter Ball 
12-es szemhèjpùder paletta








Csak annyi a dolgod, hogy kommentben ird meg milyen neven koveted nyilvanosan a blogomat, es az eddigi tapasztalataid, eszreveteled, tanacs, kivansag a bloggal kapcsolatban.
A multkor mar tobben irtatok a designt..tudom-tudom...csak nyaron nem nagyon volt ido erre..:)


-ha kiposztolod a jatekot a blogodba +1 esely
-az eddigi blogbol megvasarolt termekek utan +1 esely

Ha kirakod facebookra megkoszonom!
Zaras szeptember 11. ejfel.

Sok szerencset mindenkinek!

95 megjegyzés

  1. Vadpulyka néven követlek és semmi szélsőségeset nem tudok mondani a bloggal kapcsolatban, kellemes. :)

    VálaszTörlés
  2. Anika néven követlek
    e-mail: bank.anita@gmail.com
    Megosztottam a játékod a Facebook-on: http://www.facebook.com/anita.bank
    Kitettem a játékod a blogom oldalsávjára: bankanita.blogspot.com

    Nálam sajnos vásárlási stop van, de tudnék mit rendelni az oldaladról! :) Jó, ahogy van, engem a design sem zavar.

    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    niki néven követlek, e-mail címem: k.nikkancs@freemail.hu

    Engem sem zavar a design, szerintem teljesen rendben van minden! :-)
    Köszi a játékot ♥

    VálaszTörlés
  4. szia!
    Maditta néven követlek, igazából nem a design a lényeg, hanem az a sok jó termék, amit meglehet általad venni.

    VálaszTörlés
  5. szia,
    VRG's secret néven követlek (vrginnie@gmail.com)
    megosztottam FB-on:
    http://www.facebook.com/pages/VRGs-secret/128617793871909
    és kitettem az oldalsávba:
    http://vrg-s-secret.blogspot.com/

    szerintem semmi baj nincs a designnal és tök jó, hogy van egy oldal, ahonnan biztonságosan lehet rendelni olyat, amit itthon nem árlunak!:)

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Griberli néven követlek és már vettem tőled egy Revlon szemfest ékalapozót. Nagyon elégedett vagyok :)

    VálaszTörlés
  7. szia, hollywood-dreams néven követlek és nagyon tetszik a blogodon, hogy olyan termékeket is beszerezhetünk, amik sajnos Mo-n nem kaphatóak. :)

    VálaszTörlés
  8. Szia!:)
    Barbuus néven követlek, és engem sem zavar a design :)Rózsaszín, az a lényeg :D
    a link:http://make-upbyb.blogspot.com/2011/08/jatek-bar-nal.html

    VálaszTörlés
  9. Szia.

    citromhab névvel követlek, és mindennel meg vagyok elégedve, főleg a vásárlással kapcsolatban. Vettem már tőled UD preen shadow boxot és Collection 2000 pigmenteket is. :)

    VálaszTörlés
  10. Szia! Gyönyörű ez a paletta!
    Eni néven követlek, és nekem is tetszik a rózsaszín design! :)

    VálaszTörlés
  11. Nóra néven követlek és (még) nem rendeltem az oldalról,de így sokkal személyesebben és közvetlenebbül tud eljutni egy-egy külföldi termék hozzánk,ez a legjobb benne :)

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Mily meglepő, nekem is tetszik így a blog, jól áttekinthető, kellemes, és a vásárlás menete is profi:)

    Brigő néven követlek és vettem már 6 db Dazzle Me! pigmentet is:)

    VálaszTörlés
  13. Szia :)

    800darkangel008 néven követlek
    a blogod nagyon szupi ;)

    VálaszTörlés
  14. Szia! :)
    Szotyi01 néven követlek és szerintem semmi hiba az oldallal. :)

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Eme néven követlek.

    Még nem sikerült rendelni tőled, de Urban Decayen nagyon agyalok, csak sose az én színeim vannak =)))) Úgyhogy még várok a színeimre =)

    Kívánság: Urban Decaytől esetleg valami szép szürkés vagy rózsaszínes árnyalat? Ilyenekre gondolok:
    http://www.urbandecay.com/eyeshadow/14,default,pd.html?start=17&cgid=1
    Ebből a Gunmetal vagy Woodstock.
    Vagy ebből:
    http://www.urbandecay.com/deluxe-eyeshadow/121,default,pd.html?start=39&cgid=1
    a Sting.
    Vagy a Naked paletta, esetleg van tervben? =)

    Blog oldalsávba kitettem: http://emescoffer.blogspot.com/

    Facebookon megosztottam (http://www.facebook.com/lazar.emese), hogy örömet szerezzek =)

    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    eVra néven követlek, jó az oldal, ahogy van :)

    VálaszTörlés
  17. Szia Edit:)
    dayvan_cowgirl néven követlek a blogon, már rendeltem Tőled és nagyon klasszak a termékeid. Nézem folyamatosan a felhozatalt és agyalok az újabb rendeléseken!
    A dizájn nekem kicsit túl pinki (én a magam részéről nem vagyok túl rózsaszín mániás), de a tartalom tökéletesen megfelelő, szeretem hogy gyakran frissül, naponta akár többször is érdemes ide kukkantani, mert mindig van valami újdonság!
    Sok sikert kívánok a továbbiakban!
    Üdv: O

    VálaszTörlés
  18. Szia!

    Maryen néven követlek.

    Nekem semmi problémám a kinézettel, és nagyon jó termékek vannak az oldalon. Sajna még nem rendeltem, de ami késik, nem múlik...:)

    VálaszTörlés
  19. szia :)
    Angela néven követlek
    jó az oldal, jók a termékek!:)

    VálaszTörlés
  20. Szia!

    dorcsinagy néven követlek. Szerintem csak akkor változtass a dizájnon ha neked is van kedved hozzá.:)

    VálaszTörlés
  21. Szia!

    Ágnes Knyihár néven követlek.
    Tetszik a blog és remélem van még néhány teljes méretű UD Eyeshadow PP-d, mert majd szeretnék. :)

    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  22. Szia!
    Viktória Vereczki néven követem a blogod.
    Nagyon jó a blogod, semmi rosszat nem tudnék rá mondani.

    VálaszTörlés
  23. szia.
    anita néven követlek.
    nekem minden tetszik a blogban. :) így tovább. :))
    megosztottam a blogom oldalsávjában: http://anitaseverydaylife.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  24. Szijja!
    Niki néven követlek.
    Az e-mail címem: nikievo01@gmail.com és már vettem tőled egy sleek highlightert és imádom, tudnék még mit választani, de annak is eljön az ideje :D
    A blogomba közzétettem: http://lipglossandmakeup.blogspot.com/2011/08/nyeremenyjatek_21.html
    Puszi

    VálaszTörlés
  25. Szia!

    Mia néven követlek és én a vateráról vásároltam már korábban tőled :)Szóval a mi "kapcsolatunk" már korábbra datálódik :)

    Címem: mailofmia [kukac] yahoo [pont] com

    Nagyon klassz cuccokat találtam most is nálad(smashbox cuccok, UD primer,MUA paletták,stb),így most agyalok,hogy mi az ami nagyon KELL :)
    UD fekete ceruza esetleg lesz később?
    Nekem minden tetszik, sőt, egyre több és jobb dolgot teszel fel!
    A blogruha is jó,mert átlátható, de ha változtatsz, akkkor is maradjon hasonló sémájú.

    Az új géphez gratula :)

    VálaszTörlés
  26. Szia!
    Ms.Xixin néven követlek.
    Én ugyan nem a blogról hanem a vaterás oldaldról vettem meg az egyik Sleek paletátt.
    A blog dízájnjával semmi bajom,sőt imádom,mert nincs ehhez hasonló:)egyszerű,de nagyszerű:)
    FB-n kiposztoltam,link-->
    http://www.facebook.com/ancsa.kalmar

    Köszönjük a játékot!

    VálaszTörlés
  27. Szia

    vivi22 néven követlek
    Eddig vettem tőled egy UD preen shadow boxot és egy UD primer potiont :D

    köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  28. Szia!
    Szerintem tehetnél fel több terméket, de amúgy nincs az oldallal probléma.
    Fannalin néven követlek.

    VálaszTörlés
  29. Helló!
    just a makeup Viki néven követlek. legszívesebben mindent megrendelnék tőled :) De azért 1 rendelésen már túl vagyok. Oldalsávba kitéve: http://justamakeup.blogspot.com/ :)

    VálaszTörlés
  30. Szia!

    dinamo néven követlek, és a blogodban az tetszik a legjobban, hogy sokféle terméket elhozol hozzánk! :)

    Köszi

    VálaszTörlés
  31. Kremy néven követlek és alapvetően az ötlet tetszik,amit megvalósítottál. A design-t nem írom le még egyszer...:)

    VálaszTörlés
  32. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  33. Szió!
    Roni néven követem a blogod, még nem rendeltem, de már erős a késztetés:) Szerintem nincs gond a dizájnnal. Nem kell semmit sem túlbonyolítani. Az mondjuk jó lenne,ha valahol látszódnának a régebben feltett, de még elvihető dolgok:)

    VálaszTörlés
  34. Szia,
    Elena Diakonova néven követlek, email: elena.diakonova@freemail.hu

    Szerintem jó így a design, könnyen olvasható, egyszerű és használható.

    Köszönjük a játékot.

    VálaszTörlés
  35. sziaa
    Dorkaa néven követlek
    e-mail:dorka.szarka@gmail.com
    szerintem ez egy nagyon jó beauty sale blog:D a dizájnal sincs semmi gond:) maradjon minden így:)
    köszii

    VálaszTörlés
  36. jaj elfelejtettem odaírni:S
    oldalsáv: vogueandpictures.blogspot.com
    bocsii:S

    VálaszTörlés
  37. Tekla Kocsis néven követlek
    teklakocsis@gmail.com
    a dizájnon én is változtatnék kicsit, talán még az eladni kívánt dolgokat rendszerezni is lehetne.
    részletkérdés :)

    VálaszTörlés
  38. Szia! Kriszti néven követem a blogot.éóÉn most találtam ide, még csak benéztem de elsőre nagyon tetszik,így tovább! :)

    VálaszTörlés
  39. Szijja!
    Lynnie néven követlek, és semmi kivetnivalóm nincs a blogoddal kapcsolatban..:)
    Örülök, hogy van valaki, akitől lehet jó kis cuccokat rendelni! :)

    VálaszTörlés
  40. szia :)
    molcs. néven követlek
    szeretem benned, hogy apokalipszisbiztos csomagban postázol :)
    vettem tőled egy ecsetkészletet :)

    VálaszTörlés
  41. Szia!

    Lujza néven követlek.
    Mail : babaagota@citromail.hu

    Nekem is tetszik a design, és örülök, hogy idetaláltam :)

    Köszi a játékot. :)

    VálaszTörlés
  42. Szia!
    TuzaVivi néven követlek.Nem tudom mit írhatnék :S Egyszerűen csak nagyon nagyon tetszik a blogod :)

    VálaszTörlés
  43. Szia!
    Renii néven követlek.
    Jó hogy valakitől meglehet rendelni az itthon nem kapható dolgokat :) MÉG nem rendeltem tőled semmit se.
    Bejegyzést írtam a játékról: http://renisbeautycase.blogspot.com/2011/08/nyeremenyjatekok.html

    VálaszTörlés
  44. Szia!
    Lynd néven követlek. Nekem tetszik a blog így, ahogy van.

    VálaszTörlés
  45. borosici néven követlek.
    Nagyon jó és szinbte olcsó is, amit kínálsz, öröm szétnézni.
    Megosztottam a Fb-n is...
    Stép napot mindenkinek!

    VálaszTörlés
  46. Szia!
    Brigitta néven követlek.
    Nekem is tetszik a blogod a jelenlegi állapotában:)
    Köszi a lehetőséget!
    Üdv!

    VálaszTörlés
  47. Stia!
    doroffee néven követlek, badorka@vipmail.hu az e-mailcímem. A paletta vmi álomszép, kösz a lehetőséget!
    Az oldallal kapcsolatban tetszik, hogy egy ilyen népszerűsödő platformra kijöttél, hogy aki esetleg nem jár Vaterán, az is tudomást szerezzen arról, hogy olcsóbban be tud szerezni vagy egyáltalán be tud szerzeni olyan termékeket, amiket külföldön árulnak főleg.

    VálaszTörlés
  48. Szia!

    cherrygirl néven követlek.
    Tetszik a blog, főleg a design, sztem maradjon minden így. Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  49. bboglarka néven követlek.
    A blogról magáról nem tudok túl sokat nyilatkozni, vásárlós blog, ezért én úgy vagyok vele, hogy nem annyira a dizájn, hanem sokkal inkább a "funkció" számít. Márpedig azzal teljes mértékben meg vagyok elégedve!
    Eddig kétszer rendeltem tőled, egy UD Preen Shadow Box-ot és egy Bourjois rúzst, és mindkét alkalommal teljesen oké volt minden! :)

    VálaszTörlés
  50. blogger néven követlek
    minden tetszik!! :)
    +1. : -ha kiposztolod a jatekot a blogodba: http://stilusesdivat00.blogspot.com/2011/08/nyeremenyjatek_7235.html

    VálaszTörlés
  51. csokishami néven követlek
    Nagyon jó hogy lehet itt vásárolni, remélem a közeljövőben ki fogom probálni. :)

    VálaszTörlés
  52. szia, Csilla Varga néven követlek,
    jó kis termékek vannak nálad, jó kis blog, lehetne több termékteszt
    :)

    VálaszTörlés
  53. Szia!

    Sedna néven követlek :)

    Vásárolni még semmit sem sikerült, de szeptembertől, amint elkezdődik az ösztöndíj-időszak, már nemcsak a nyálcsorgatás lesz a program a blogodat nézegetve, hanem talán a tettek mezejére is léphetek :D

    A nyereményjátékot közzétettem a blogom oldalsávjában: http://anotherpolishaddict.blogspot.com/

    Köszönöm a lehetőséget! ^^

    VálaszTörlés
  54. Szia!

    Monika néven követlek.
    Nekem tetszik a blog, a színe is (mégiscsak csajokról van szó :) ), a termékek is, és ez a glitteres paletta pedig gyönyörű.
    Köszi a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  55. Szia!
    Mónika Ágh néven követlek!nekem tetszik igy a blogod számomra átláltható kincses házikó :D!
    Elégedett vagyok a termékekkel és a villámsebességeddel!!!
    nem is beszélve arról,hogy minden extra kérésem teljesited!
    Köszi a lehetőséget!
    Mindenkinek sok szerencsét!

    VálaszTörlés
  56. szia!
    boglárka néven követlek, kitettelek oldalsávba: http://makeyour-fashion.blogspot.com/ és kipostoltalak facebookon: http://www.facebook.com/pages/make-your-f-a-s-h-i-o-n/237662069611944
    minden így jó, ahogy van engem nem érdekel a design, nem azért járok ide (:
    még nem rendeltem tőled, ilyesmi palettát néztem ki, előbb megpróbálom megnyerni, ha nem sikerül, akkor pedig rendelek. :D
    köszöntem a lehetőséget!; xoxo (:

    VálaszTörlés
  57. Szia!

    Zsanci néven követlek! Még nem rendeltem Tőled, de tervben van! Rengeteg jót olvasok Rólad mindenkitől, csak most még munkanélküliként sajna nem tudok úgy költekezni, ahogy szeretnék :) De lassan megoldódik ez is :) Tök jó hogy vagy :))
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  58. Szia!
    nikusz90 néven követlek, e-mail címem: nikusz90@freemail.hu.
    Nekem tetszik az oldal. És jó, hogy itthon nem kapható dolgokhoz is hozzájuthatunk. :)

    VálaszTörlés
  59. .evil.she.devil. néven követlek és szerintem ne változtass a dolgokon, jól csinálod :)

    VálaszTörlés
  60. Szia!

    Noraaa néven követlek, és én is a desingon javítanék kicsit. (:

    VálaszTörlés
  61. Szia!

    Kicsi néven követlek.
    E-mail: matiszka77@gmail.com
    Facebookon megosztottam a játékot: http://www.facebook.com/profile.php?id=100001279334420
    Már vásároltam Tőled MUA termékeket, amiket nagyon imádok.
    A blog így tökéletes, ahogy van, nem kell változtatni semmin. Nagyon jó termékeket kínálsz remek áron.
    Gratulálok hozzá.
    Köszi a játékot.

    VálaszTörlés
  62. szía!
    Kicsi Díva. néven követtem a blogodat,e-mail címem pedig:szeretlek08@citromail.hu

    VálaszTörlés
  63. Szia!
    Bius.. néven követlek
    E-mail cím: kekszemukislany@citromail.hu

    VálaszTörlés
  64. nagymogi néven követlek,
    nagymogi@gmail.com az e-mail.
    Szeretek mindent, ami sminkkel kapcsolatos, és itt is tök jó dolgok vannak :)

    VálaszTörlés
  65. szia
    Lívia néven követlek
    bandalivia14@freemail.hu az emailem.
    szeretem a teszteket:)

    VálaszTörlés
  66. Szia,
    Anita néven követlek
    pardyanita(kukac)gmail(pont)com

    Negatívumként, hogy navigálni, gyorsan kiszűrni a dolgokat csak a címkékből tudom, de lehet, hogy ez csak engem zavar :)

    VálaszTörlés
  67. Noémi néven követlek, és nekem tetszik a design, fagyi színe van, hát ennyit erről :D
    noci0524@gmail.com

    VálaszTörlés
  68. Szia! cpetra néven követlek. Email címem: czellarp@indamail.hu

    VálaszTörlés
  69. szia! Lilla néven követlek.
    szerintem nincs semmi negatívum, amit felhozhatnék a blog ellen. :)
    e-mail: vlilla22@hotmail.com

    VálaszTörlés
  70. Szia! Mona néven követlek! nagyon tetszik az oldalad, jó kis termékek vannak. a design szerintem is teljesen rendben van!
    email: salamonmoni@gmail.com

    VálaszTörlés
  71. Szia! Milagroso néven követlek; nekem is tetszik a blog, sok sikert a későbbiekben is ;) Üdv!

    VálaszTörlés
  72. Szia!
    Újra írom a jelentkezést, mert azóta rendeltem már mást is!
    Alexa néven követlek. A blogoddal pedig nekem semmi problémám sincsen, szerintem minden tök jó!
    Eddig egy Sleek palettát vásároltam. Most pedig három Sleek lip pigmentet, nem tudom ez mennyi plusz pontnak számít, de mindenképpen köszi a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  73. Szia!
    Zitu néven követlek!2terméket vásároltam nálad (1ecsetkészletet és egy palettát)és már nagyon nagyon várom,hogy megérkezzenek:)
    Kitettelem a játékot a blogom oldalsávjhttp://barbeautysale.blogspot.com/2011/08/mac.htmlába
    Köszi a játékot!:)

    VálaszTörlés
  74. viktória's style néven követlek

    tudom h ez nem egy olyan blog, de néha jó lenne pár személyesebb bejegyzés is, jó tudni ki van a blog mögött :)

    VálaszTörlés
  75. Babus néven követlek, kiraktam facebookra a játékot :) Egyébként meg szerintem minden jó:)

    VálaszTörlés
  76. Szia, szeretnék jelentkezni a játékra. Baywatchgirl néven követlek, nekem tetszik a design és örülök, hogy nálunk nem elérhető termékeket is "forgalmazol". Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  77. Dija néven követlek és belekötni semmibe nem tudok:) tudom, hogy ez nem olyan blognak indult de én szívesen olvasnék személyesebb dolgokat, megismernélek jobban:)

    VálaszTörlés
  78. Nine néven követlek sztem nem kell változtatni semmin sem pont így jó :)

    VálaszTörlés
  79. SZia! Nem tudom hogy jelentkeztem-e már a játékra, ha igen akkor vedd ezt semmisnek légyszives.
    cherrygirl néven követlek, észrevételem pedig hogy ez egy nagyon jó blog :)

    VálaszTörlés
  80. Szia! Csöpp néven követlek (csoppendel@gmail.com)
    Az oldal szerintem szuper! Változatos, érdekes és mindig van valami aktuális. Nem kell rajta változtatni semmit, talán kicsit írhatnál magadról:)
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  81. szia! vera néven követlek. semmi hiba az oldallal, tudnék mit rendelni, csak sajnos még nem vagyok 18. :/

    VálaszTörlés
  82. Dyna néven követlek és az ötlet nagyon tetszik, ezáltal a blog is. Egyedül azon változtatnék, h sokszor hiányolom, vajh milyen színű is lehet 1-1 termék, jó lenne, ha időd engedi, kutatnál hozzá netes képeket, ahol jól látható, h az adott folyékony arcpirosító milyen árnyalatú. És persze ha valamivel rendelkezel te magad is, szívesen látnék személyes fotót is, h egy picit többet tudjunk meg rólad... ;) Köszi szépen a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  83. Szia!
    Pici Ancsi néven követlek =))
    Meg is osztottalak a facebookon! =)
    http://www.facebook.com/pages/Pici-Ancsi/117014528389089
    Illetve a blogomba is kiraktam a játékodat =) az oldalsávba
    http://www.piciancsi.blogspot.com

    Szerintem teljesen jó így a blogod =) A design is tetszik! :) És persze a téma a legjobb!

    VálaszTörlés
  84. Jah az e-mail címem pedig blzsnt@gmail.com =) Tudtam hogy valami elfelejtek :D

    VálaszTörlés
  85. Szia!
    s. néven követlek
    új olvasód vagyok, egyébként tetszik a blogod, mert imádok képeket nézni a különböző kozmetikumokról! :)

    A játékot megosztottam fb-on.
    További sok sikert!
    Szilvi

    VálaszTörlés
  86. Szia!
    Gréti néven követlek, facebookon Gréta Szabó
    Igaz h még nem rendeltem de nagyon bírom a blogod (egyszer csak rá veszem magam) :D
    + egy megjegyzés: szerintem vmi fejlécszerűbe( vagy mibe) rendszerezned kéne a termékeket kategóriánként h mindenki gyorsan és egyszerűen megtalálja amire szüksége van, igaz h a cimkékkel is megoldható de szerintem így könynebb :)
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  87. Szia Edit!

    "napcsilla" néven követlek. Megosztottam Facebookon a nyereményjátékot, Csilla Alberti néven. Eddig 1x rendeltem tőled, és mind a termékkel, mind a postázással kapcsolatban tökéletesen elégedett vagyok. Tetszik a blogod, szerintem a célnak megfelelő. :)

    VálaszTörlés
  88. o néven követlek. még sosem rendeltem, mert nem volt olyan amire azt mondtam, hogy meghalokhanemleszazenyém. A design-t találom egyedül kicsit egyszerűnek, különben az is jó, hogy van! Köszi a játékot

    VálaszTörlés
  89. szia!
    szexiscsoki néven követlek. tetszik így a blog, és köszi a játékot.

    VálaszTörlés
  90. ludvig.annamari néven követlek :)
    kiposztoltam : www.divat-make-up.blogspot.com (nem nagyon megy nekem a blogolás de azért :) )
    észrevételeim : sok érdekes/fontos dolgot ötletet lehet töled szerezni :) vannak jo tanácsais igy tovább :)

    VálaszTörlés
  91. Szia!
    Noémi néven követlek és nagyra értékelem a vásárlási lehetőséget, bár eddig nem tudtam vele élni sajnos. :(

    VálaszTörlés
  92. Dyna néven követlek. Új vagyok, de érdekesnek találom a blogodat. :)
    Blogoltam a játékról: http://dyna-angel.blogspot.com/2011/09/beauty-sale-nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
  93. Szia! :)
    Barbara néven követlek
    e-mail:gavaldik.barbara@gmail.com
    húúúúúú....nagyon sok klassz cucc van nálad...tuti vásárlód leszek...:-))))egyébként szerintem jó a blogod!!! :-))))
    Szép napot Neked!!! :-)))

    VálaszTörlés
  94. Szia, wickie néven követem a blogod, e-mail cím: wicky8944@gmail.com
    Nekem tetszik, sok sikert a továbbiakban! :)

    VálaszTörlés
  95. natina néven követlek és biztosan fogok rendelni tőled a jövőben!!! :)

    VálaszTörlés