All the images being part of this Blog is property of the Author, unless noted otherwise.. Üzemeltető: Blogger.

Egy kis játék...

Delutan mar irtam egy rovid bejegyzest az ecuadori "kozmetikai" tapasztalataimrol, az ott vasarolt dolgok kozul szeretnek parat elajandekozni.
Csak annyi a dolgod, hogy kommentben kuld el az emailcimed es ird meg hogy milyen orszagokat, konkret helyeket javasolsz, ami szamodra kulonleges, neked nagyon tetszik es mindenkepp latni kellene. Talan igy uj otleteket kapok a jovobeli utazasokkal kapcsolatban..:)

Most kivetelesen nincs +esely blablabla, mindenki 1 esellyel indul. Ha kiteszed a blogodba vagy a FB-ra a jatekot megkoszonom.
A nyeremenyjatek 2011. 10. 30. ejfelkor zarul.
Kivancsian varom a javaslatokat, sok szerencset lanyok!

Ime a nyeremeny:

46 megjegyzés

  1. Szia!

    E-mail: resszertimi@juropnet.hu
    Én Olaszországba szeretnék eljutni, különösen Toscana érdekel!

    Timi

    VálaszTörlés
  2. Szija

    E-mail címem : hajnoca3@freemail.hu

    És egyiptomot javaslom , a fáraók hazája nekem mindig is nagy vágyam volt, hogy eljussak oda és élőben láthassam a gyönyörű piramisokat !

    Köszi

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Az e-mailem: h_valentina@freemail.hu
    Az ország, amit ajánlanék, Svédország lenne. Sosem voltam külföldön azelőtt, de két éve Svédországba látogattam, és egyszerűen gyönyörű egy hely. Friss a levegő, minden zöld, minden fenyő, szép városok. Szóval ajánlom!

    VálaszTörlés
  4. szia!

    dee-a@freemail.hu az email címem

    Nekem USA az álmom..először keleti part majd huzamosabb ideig a nyugati:) Azok közül ahol voltam pedig Olaszország , Caorle és Írország Dublin amit ajánlok. Ja és Írországban bármelyik kisebb város, mert az tuti hogy bárhol találsz olyan hegyet,völgyet amit érdemes látnod!:)

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Én is Olaszországot ajánlanám, bár még nem jártam ott, legalább egyszer szeretnék majd eljutni oda. :)

    E-mail: juliabellablogja@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Én Egyiptomba mennék, mindig is vonzottak a piramisok, az egész kultúra, a hangulat.

    Köszi a lehetőséget!
    bank.anita@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Szia! Mail címem: czellarp@indamail.hu Én Ausztráliába szeretnék nagyon eljutni, de Spanyolország is nagyon vonz :)

    VálaszTörlés
  8. Syó!
    Én Disneyland-ba szeretnék mindenképp elmenni :$ elvileg jövőre össze is jön :) És akkor már ugyebár Párizs, Franciaország!
    E-mail címem: krupl.ivi07@freemail.hu

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Annabelle néven követlek
    e-mail: eper_88@freemail.hu

    Én 2 éve télen voltam Erdélyben és engem nagyon megfogott,gyönyörű volt minden;tehát én Erdélyt ajánlanám :)

    VálaszTörlés
  10. Köszi a lehetőséget,előtte van a szülinapom igazán szupi kis ajándék lenne! Na hátha...=)

    Utazási cél: nekem egy álmom van: szeretnék minden kontinensre eljutni. Ezen belül igaziból szinte mindegy, akárhol lehet szép dolgot találni és sokszor érdekesebb a hétköznapi emberek világa, mint a turistáknak mutatott "kirakat". Nem tudom mennyit tudtam segíteni, szerintem inkább te tudnál nekem/nekünk helyeket ajánlani!=)

    És a nagy monológom végére az e-mail: no_zsani@hotmail.com

    VálaszTörlés
  11. sophiesama25 kukac gmail pont com

    Én Spanyolországot nagyon élveztem idén. Bárkinek ajánlanám :)

    VálaszTörlés
  12. badorka@vipmail.hu

    Ha vmi olyat kellene mondanom, ahol voltam, és egyszer mkinek el kéne mennie oda, akkor egyértelműen Róma! Kincsesdoboz az a város, gyönyörű és annyi emlék, nevezetesség van benne, hogy húúú...
    Második helyen szorosan Santorini. Tényleg olyan, mint a képeslapokon, a királykék tetejű házakkal...

    Ahova meg én szeretnék eljutni: London, Párizs, Prága, Krakkó... meg vmi skandináv helyre is :)

    VálaszTörlés
  13. efanni@gmail.com

    Indonézia mesés lehet:)

    VálaszTörlés
  14. szia! vrginnie@gmail.com az e-mail címem és biztosan voltál már Párizsban és Lonomban is, de nekem ezek a legkülönlegesebb helyek, ahova el szeretnék jutni egyszer :)

    VálaszTörlés
  15. anett.gyongyosi(kukac)gmail(pont)com

    Idén sikerült eljutnom Egyiptomba, imádtam, szóval én ezt az országot javaslom. A piramisokat megérinteni, eljutni a sivatagba - legjobb élmény! :)

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    thal1322@gmail.com
    Én is az USA-ba jutnék el szívesen:)

    VálaszTörlés
  17. bettynova13yahoopontcom

    Nekem London a kedvenc városom :-D De Egyiptom, amit ajánlok, szerintem szeretnéd: sivatag, napfény, ősi kultúra, különleges sminkcuccok..

    VálaszTörlés
  18. nora.piros@gmail.com

    Thaiföldre (is) mindenféleképp szívesen eljutnék és az Ayutthaya templomokat ki nem hagynám! :) http://www.bookmeonline-travel.com/wp-content/uploads/2011/09/Ayutthaya-by-Horizonl-Cruise.jpg

    VálaszTörlés
  19. Szia!
    Email: kurcsicsalexandra@hotmail.com

    Amit én ajánlok az Törökország. Imádom. Szépek a városok, a hegyek, a tenger, az emberek is nagyon kedvesek. Nekem olyan érzésem volt ott, hogy itt nem lehet rosszkedvem soha.

    És mi nagy álmom úticélnak az India: New Delhi, Mumbai..a vidékek. Nagyon tetszik az az ország és szeretném megismerni:)

    VálaszTörlés
  20. Japán és Auzstrália lenne az én uticélom :) Meg Kolumbia, Shakira miatt :D
    viktoriasstyleblog@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. wakeup@heroin.hu

    Norvégia gyönyörű :) Vagy esetleg Törökország, ott az emberek kedvessége miatt különösen jó érzés a nyaralás.

    VálaszTörlés
  22. Szia Edit!
    Az e-mailem: varvizi_orsi@citromail.hu

    Nekem a távol kelet, azon belül pedig Japán az egyik legnagyobb álmom. Nem lenne olcsó utazás, az biztos, mivel sajna ez egyik legdrágább úti cél, viszont biztosan elbűvölő ország!

    Üdv: O

    VálaszTörlés
  23. Szia!
    Engem a sarki fények érdekelnek, csodaszépek lehetnek. De az angol vidéki városkák is lenyűgöznek:)
    e-mail: fruzsig21@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. em pont flame kukac gmail pont com

    Törökország! Izmir-től délebbre! Annyira más mentalitásúak az ott élők, mint mi!

    VálaszTörlés
  25. e-mail címem: esztycske@gmail.com
    Én inkább egy olyan országot ajánlanék, ahol már voltam, és nagyon jól éreztem magam, ez pedig Bosznia-Hercegovina. Gyakorlatilag 3 világ, 3 vallás találkozása, nagyon érdekes történelemmel, nagyon kedves emberekkel (a bosnyák részeken főleg imádják a magyarokat) és egy csomó épített és természeti látnivalóval.

    VálaszTörlés
  26. Szia!
    nemethzita89@freemail.hu
    Kisiskolás korom óta Egyiptom mániában szenvedek,bár még ezidáig nem sikerül még eljutnom,de varázslatos lehet élőben látni a piramisokat:)
    Köszi a játékot:)

    VálaszTörlés
  27. Szia!
    greti93@index.hu
    Nekem Olaszország a mindenem minden szempontból :D
    De nagyon érdekelne még az USA ill. London :)
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  28. Szia! Én Japánba mennék a felkelő nap országába, régóta érdekel a kultúrájuk, az életmódjuk:-)
    Köszi a játékot!
    email: dszanett@freemail.hu

    VálaszTörlés
  29. Szia!
    Én Egyiptomot és Ciprust ajánlanám. Teljesen különböző, de engem nagyon vonz mindkettő :)
    e-mail:superjuci@heroin.hu

    VálaszTörlés
  30. Határozottan London a kedvenc városom, de álmaim útja Bora Bora lenne..elég megnézni egy-két képet és szerintem teljesen érthető, hogy miért! :)
    evil.she.devil.7@gmail.com

    VálaszTörlés
  31. Szia!
    Spanyolország, és USA én ide mennék el szívesen, bár nagyon sok szép ország van :)
    e-mail: vajasdora@gmail.com
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  32. Szia!

    Barcelona, Párizs, London, New York, Róma. És még rengeteg helyre szeretnék eljutni! :)
    e-mail: zsancipapp1986@windowslive.com
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  33. Szia!

    Én még nem nagyon voltam külföldön sajnos, így csak azt tudom ajánlani, ahová mindenképp szeretnék eljutni (álomutazásom): Oroszország, azon belül Szentpétervár és Szibéria, mégpedig azért, mert imádom az orosz irodalmat (legfőképp a 19. századit), és érdekel a Gulag-ok világa valamint a szibériai emberek élete is. Biztos gyönyörű lehet Pétervárott a fehér éjszakáknak nevezett nyári fényjelenség, plusz mindenképp meg szeretném nézni, hol élt Dosztojevszkij... És egyszer szívesen végigutaznék a Transzszibériai vasútvonalon is (remélem, össze fog jönni).

    E-mailem: kallo.petrajudit@gmail.com

    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  34. Szia!

    trenditupalice@gmail.com

    Ami eddig nagyon különleges volt, az Barcelona, legalábbis én imádtam. Gyönyörű Szlovénia is, de sajnos ott csak átutaztam.

    VálaszTörlés
  35. hello!:D
    zsovia@freemail.hu
    Én görögországban voltam, egy kis halász falunan, ami nagyon tetszett. VElencében, az is ngon szép:)
    És Yalta, KRimi-fsz. erről se tudok rosszat mondani:) Az usa ahová én mindenképpen elszeretnék egyszer jutni:D

    VálaszTörlés
  36. Szia!
    misselite@freemail.hu
    Idén nyáron Görögországban Zakynthoson voltam. Csodaszép, ajánlani tudom csak! Illetve, ami még nagy kedvenc az Dubrovnik! Ha pedig szeretsz kirándulgatni, túrázni, akkor Ausztriában Mixnitz a megfelelő uticél!;)

    VálaszTörlés
  37. Szia!
    E-mail: mailofmia kukac yahoo pont com

    Görögországot ajánlom. Az a hangulat,házak,emberek, illatok,ízek....pár évvel ezelőtt megtapasztaltam és azóta mindig arra vágyom,hogy minden évben újra és újra egy kicsit legalább ott lehessek :)

    VálaszTörlés
  38. Szia! :)
    barbara.bukta@gmail.com
    Nálam a következők a befútok:
    Miláno, Olaszország
    Párizs, Franciaország
    Barcelona.

    VálaszTörlés
  39. Szia!
    agivalentovics@hotmail.com
    Én Mexikót javaslom és Chilét, ezeken a helyeken éltem több évig. Mexikóban iszonyatosan sok a látnivaló, csak a közbiztonság nem a legjobb. Chile meg nagyon szép, a déli részen olyan mint Svájc, északon meg sivatag van...és az az Andokról ne is beszéljünk. Ott nagyon jó a közbiztonság.
    Egyébként még USA lehet nagyon jó szerintem, én oda el szeretnék valamikor jutni mindenképpen:)

    VálaszTörlés
  40. Szia,
    bbbbianka (kukac) citromail (pont) hu
    Én Toscanaba szeretnék nagyon eljutni egyszer, illetve Dubaiba mindenképp, (nem dubajozni:D) annyira tetszik az a sok baromi magas épület, a szigetek minden <3

    VálaszTörlés
  41. Szia!
    szluka.cili@gmail.com
    Én Izlandra szeretnék eljutni egyszer, és Új-Zélandon meglátogatnám a Gyűrűk Ura filmek gyönyörűséges forgatási helyszíneit.*.*
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  42. Szia!
    e-mail: ms.xixin@gmail.com
    Személy szerint nagyon sok helyet szeretnék megnézni,de a lista elején per pillanat Tokyo szerepel.Méghozzá egy éjszakai autóversenyt néznék meg nagyon szívesen.Biztos ellesnék jó pár trükköt:)

    VálaszTörlés
  43. Szia!

    Legszívesebben Ázsia valamelyik országába mennék el, akárhová: Kambodzsa, Thaiföld, Kína, Japán, de Korea is gyönyörű lehet, ráadásul a szépségipara rendkívül híres :)

    email: szappanblog@gmail.com

    VálaszTörlés
  44. Szia!
    Én Görögországot ajánlom, már jártam ott párszor, nekem nagyon tetszett.A tenger gyönyörű, az kaja nagyon finom, az emerek kedvesek.
    emilem:tmelcsi@vipmail.hu

    VálaszTörlés
  45. Szia!

    Itt flory néven követlek és az email címem flora.szatmari@gmail.com

    Ahol én már jártam és mindegyiket egytől egyig imádtam: London, Dubrovnik, Maribor - Szlovénia, Odense - Dánia, Velence, és amit a legjobban ajánlok az Montenegro tengerpartja, az egész csodaszép :)

    Ahová pedig én is szívesen elmennék az Dubai, New York, Mexikó, Barcelona....és még sorolhatnám holnap estig. :D

    VálaszTörlés
  46. Üdv! :)

    Spanyolország, Barcelona...*-* Lehet, hogy sablonos, de Sagrada Familia, és Gaudí minden műve...jhaaj°-°

    e-mail: bogi63@gmail.com

    VálaszTörlés