All the images being part of this Blog is property of the Author, unless noted otherwise.. Üzemeltető: Blogger.

Kozmetikumok Ecuadorban???

Az utazas elott terveztem, hogy majd milyen reszletes posztot fogok irni az ecuadori kozmetikumokrol, mindent fotozok..erdeklodok...stb. A kerdojelek azert vannak, mert nagy megdobbenesemre alig talaltam valamit.
A hetfoi posztomban is irtam mar hogy landolasnal Quitoban nem erkezett meg a borondom. A hotelunk furdoszobaja szerencsere minden alap tisztalkodasi szerrel rendelkezett, plusz a kezitaskamban volt meg egy pici Lancome fekete szemceruza. 3 napig ez volt az egyetlen sminkcuccom :) Hetvege leven a boltok tobbsege zarva volt, nem is nagyon tudtam volna mit venni. Egy vasarban talaltunk egy pultot, ahol termeszetes kozmetikumokat arultak, foleg propolisz alappal. Ott vettem egy kis ajakbalzsamot es hidratalo kremet. Az eladok nagyon kedvesek voltak, hagytak mindent tesztelni es meseltek is hozza.





 3. nap utan meglett a csomagom, a ruhaknak nagyon orultem viszont a sminkcuccokra nem nagy szukseg volt. Az utcan alig lattam noket sminkkel, maximum fekete szemceruza spirallal. Mar igy is elegge megneztek, nemhogy valami eros sminket viseljek meg...Meg Quito belvarosaban se talaltam boltokat nyugati markakkal, sehol egy Revlon, MaxFactor.... Chanelrol meg ne is beszeljunk. Kisebb boltok voltak, ahol szerintem kinai a termekek tobbsege, (Oianyut is lattam) Palettak 2-3 dollar, ruzsok 1 dollar, az ottaniaknak biza ez sok penz. Nagy nehezen elmagyaraztam az elado lanyoknak, hogy "Made in Ecuador" termekeket keresek, par szemhejpudert tudtak mutatni csak. A 2. nagyvarosban ahol voltunk, Guayaquilban mar voltak boltok kozmetikum reszleggel, viszont sehol egy vevo. Amerikai markak, a kinai arak 4-5szoroseert. Kicsit utanaolvastam neten, mi is a helyzet valojaban, hatha en vagyok csak a vak :) Nehany adat:
-Szoval Ecuadorban a beautypiac 58%-at a katalogusos, viszontelados rendszer uralja, a 2 fo brand az Avon  es a Yanbal. Megneztem a Yanbal arait, hat nem tudom ki engedheti meg maganak ezt ott.
-A nok 47%-a nem is jut el a konkret vetelhez, mert videken el vagy messzebb az eladasi helyektol.
-A boltok tobbsegeben, ahol sminktermekeket arulnak, foleg az azsiai termekek a jellemzok.
-Akik kozmetikumokra koltenek, foleg a 30-40 eves nok korebol valok.
Par dolgot azert sikerult vasarolnom:








Ezekbol Nektek is szeretnek parat ajandekozni, este indul is egy kis nyeremenyjatek.

Meg ket erdekesseg!
-Az utazas elotti nap kilakkoztam a kormeim...Nubar Costa Rica Coral lakkal + Sally Hansen No Chip Base+Top Coattal. Ez volt egesz utazas alatt rajtam, hihetetlen, a kormok vege nem pattogott le, csak a koromagynal lehetett eszrevenni hogy mar regi a lakkozas. Mas lakkoknal ilyen a 4. nap utan szokott lenni altalaban. A Nubar lakkokat mindenkinek ajanlom, foleg mert "egeszseges" lakkok, formaldehyde, phthalate, toluene mentesek. Ez a foto a 10. nap keszult.

-A masik dolog.... Napallergiam van, ha nem vigyazok a napon, apro pottyok, holyagok jelennek meg a boromon. Europaban a tengerpartokon alig tudok a napra menni, ez hamar elofordulhat, max 10 percre. Del-Amerikaban meg soha nem volt gondom, pedig elofordult hogy nem kentem be magam kellokepp. A Baratom barna boru, batran kinnvolt a rioi vagy buenos airesi 40 fokos napon, semmi ....viszont most a nyaron Olaszorszagban o is kiutest kapott a naptol. Mas lenne a nap sugarzasa Europaban??

Ja es az utazas alatt a legszebb es legerosebb sminket a panamai repteren, a MAC shopban az elado fiun lattam :)


10 megjegyzés

  1. Nagyon tetszett ez a bejegyzésed is :)))

    Valamint most egyforma a blogsablonunk :)
    Tudtam én ,hogy láttam már valakinél :)

    VálaszTörlés
  2. smink ide vagy oda, szerencsés vagy, hogy ilyen "ritka" helyeken járkálsz, azaz ilyen nem látogatott de annál szebb helyeken:)

    VálaszTörlés
  3. @E73 bioarcapolas blog.koszi!
    ... lattam, amikor delutan megnyitottam a blogodat, azt hittem "nalam" vagyok :)

    VálaszTörlés
  4. @morphine.szerencses?..inkabb csak egy nagy almodozo eros hittel :)

    VálaszTörlés
  5. Ha igazán festői és varázslatos helyet szeretnél látni, akkor én Tortolát javaslom, mely a British Virgin Islands-ek egyike. Imádtam a Long Beach-et, a szép hegyeket és a kilátást a környező többi szigetre, St. Martinra, St. Luciára...stb. Csodálatos hely.
    Sokat utaztam már és megfordultam itt-ott, de erre a szigetre mindig visszavágyom.
    Ugyanakkor meg kell említenem még Barbadost is, az óceán partja varázslatos! Ha esetleg ide látogatnál és a strandon "naptejjel" kínálnának mindenféle kétes kinézetű helyi lakosok, akkor ne lepődj meg, ha nem napozó terméket, hanem pálmapálinkát kapsz, ugyanis ezt ők nagy vigyorral naptejnek nevezik. :)
    (krislionmail@yahoo.com)

    VálaszTörlés
  6. @Névtelen.megneztem a helyet, huhuuu..tenyleg csodaszep. Hogy mik vannak! Hazafele a Turks es Caicos szigetek felett repultunk el, az is ilyen kb .Rogton indulnek is :)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű a lakk színe, de hihetetlen hogy 10 nap után így nézett ki! :) Szuper!

    VálaszTörlés
  8. @Suzy.igen hihetetlen szamomra is, tesztelni fogom egy masik Nubar lakkal is.....vagy lehet hogy a S. Hansen fedolakk a tuti :)

    VálaszTörlés
  9. Wááá, hihetetlen ez a cikked az ottani kozmetikumokról. :D Amúgy mondtam már, hogy bár nem szép dolog, de úúúúúúgy irigyellek? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .koszi..halas is vagyok, hogy elhetem az almaim :)

      Törlés