All the images being part of this Blog is property of the Author, unless noted otherwise.. Üzemeltető: Blogger.

Ajánló... Japonesque Kimono Brush Set ecsetkészlet

Ez kivetelesen most nem egy elados poszt lesz, hanem egy ajanlo. Meg nem irtam ilyet, most viszont annyira elegedett vagyok egy termekkel es nem gyakran talalkozok ezzel a markaval magyar blogokon, hogy gondoltam irok par sort rola.
Eloszor is, meg kell hogy mondjam, nem vagyok egy profi sminkes, tehat nem egy szakember leirasa kovetkezik :)
Mar regota szerettem volna egy kisebb ecsetkeszletet utazashoz, az alap ecsetfelek legyenek benne, jo minosegu legyen es szamomra mindig fontos, hogy egyedi es egy kicsit kulonleges is legyen.
Igy esett a valasztasom a Japonesque Kimono Brush Setjere. (Limited Edition)


A cegrol annyit kell tudni, Paula Forberg Beritzhoff alapitotta 1984-ben. Elotte par evig Tokioban tanult, emellett modellkedett, a japan szinhaz es filmvilagban osszegyujtott kulonleges sminkes technikak tapasztalatai alapjan hozta letre a ceget az USA-ban. (2002-ben uj tulajdonosa lett a cegnek)



Letezik meg a Japonesque Privat Label szolgaltatas is toluk, tehat ok gyartjak a termekeket es mas cegek nyomjak ra a nevuket...a neten pl Illamasqua ecsetekkel, Sephora szempillagondoritovel stb. talalkoztam, amik valojaban Japonesque termekek.Clinique, Maybelline is kapcsolatban all veluk.




Egyeduli Japonesque ecseteket eloben mar lattam, azok nagyon tetszettek, ezt a keszletet viszont meg nem, igy nagyon vartam, miutan leadtam az online rendelesem. Par nap alatt meg is kaptam a csomagot.

A szet 5 ecsetbol all, egy selyem, kimono ihletesu ecsettarto tokban. Az ecsettarto merete becsukva 11.5 x 17 cm, eros magneses zarja remekul funkcional. Az ecsetek kezzel keszitettek, ultra finom szintetikus szorbol vannak. (100% cruelty-free) Mindegyik ecset hasznalhato puderhez es kremes termekhez egyarant is. 




Az 5 db premium ecset fajtai:
-Puder vagy pirosito ecset /12.5 cm

-Alapozo ecset /11.3 cm

-Szemhej ecset /9.8 cm

-Ecset szemceruzahoz /9.8 cm (vagy hogy is hivjak ezt pontosan?)

- Ruzs vagy szajfeny ecset /9 cm


Az ecsetek mar kb fel eve hasznalatban vannak. (Egyszer kis idore megvaltunk, miutan Ecuadorban elkeveredett a borondom, de par nap utan minden meglett..:) Jo valasztas volt megvenni, tokeletesen meg vagyok elegedve. Egyetlen egy szorszal se hullott ki eddig, a szorok mindig szepen visszaallnak a helyukre. Tisztitasuk konnyen megy, mosas utan is mintha ujak lennenek..
Az ecsetek hasznalatban:



A ceg ecseteken kivul kozel 300 mas termeket is kinal, egy masik amire meg nagyon faj a fogam:


Ebben a tartoban ruzsokat, szajpigmenteket, szajfenyeket tarolhatunk, keveresukkel tomenytelen arnyalat elerheto. Szerintem nagyon praktikus :)
Talaltam egy reszletes leirast, hogyan is rakhatunk at a ruzsainkbol a palettaba.


Szoval en nagy Japonesque rajongo lettem :)
Mi a velemenyetek?
Akinek meg tapasztalati vannak ezzel a markaval, orulnek ha megirna...

3 megjegyzés

  1. Hűűű, nagyon elegánsak ezek az ecsetek :) Kellett 5 perc, mire rájöttem, hogy a fekete ceruza alakú valami mire való :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik ez a szett! Végig néztem az oldalt, már azt hiszem nem lehet kapni..:( De minden cucc nagyon jó és elég korrekt áron:)

    VálaszTörlés
  3. @Alexa.Limited Edition volt , azert nincs mar az oldalukon....par online shopban kaphato meg :)

    VálaszTörlés