All the images being part of this Blog is property of the Author, unless noted otherwise.. Üzemeltető: Blogger.

Ajánló...Nubar *Reclaim holo körömlakk

Helo lanyok!

Ismet egy ajanlo kovetkezik...Erre a koromlakkra Scrangie blogjat bongeszve bukkantam. A Nubar lakkokrol mar sok jot olvastam, mindenkeppen ki szerettem volna probalni oket. Utananeztem a cegnek es amikor megtudtam hogy ezek a lakkok ugymond "egeszseges" lakkok is, biztos voltam a rendelesukben. Egeszseges alatt azt ertem, hogy Formaldehyde, Toluene, Phthalate mentesek, cruelty-free es vegetarianusok/veganok szamara is ajanlott. Semmi karos anyag, mert bizony a lakkoknal is van ilyen...

Nehez volt a dontes melyik zold is legyen :)

Kep forrasa: http://www.scrangie.com








Vegulis e kep lattan a Reclaim holo lakkot valasztottam..
NGG227 Reclaim – Medium holographic green
A kollekcio tobbi darabjat itt lathatod. (Hogy tud ez a csaj ilyen jol kormoket fotozni???)










Azota az egyik kedvenc lakkomma valt, konnyu a felvitele, jo a lakk allaga, hamar szarad, az ecset is oda megy, ahova en szeretnem :) Ami a legnagyszerubb, fedolakkal 5-6 napig siman birja. Ti probaltatok mar a Nubar lakkokat? Milyen tapasztalataitok vannak?

Ezeket hasznalom lakkozas elott-utan...


A jelenlegi kezkremem..Errol bovebben bUttercUp blogjaban olvashattok. (Remek kis blog, olvasgassatok :)

A Costa Rica Coral is jott a rendelessel, errol mar az ecuadori bejegyzesemben irtam.



7 megjegyzés

  1. Nagyon szépséges!! :) Ezidáig még nem hallottam erről a lakk márkáról.

    VálaszTörlés
  2. Én a Nubar 2010 évfordulós lakkját használom, gyönyörű pelyhes lakk. Imádom.:)

    VálaszTörlés
  3. @soledad.rakerestem kepekre a lakkrol, nagyon jol nez ki :) ennek a lemomasa is konnyen megy?

    VálaszTörlés
  4. Igen, könnyen. A tapasztalataim ugyanazok, mint Neked.

    VálaszTörlés
  5. Hol vetted a Nubart?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .angol online shopban. beautybay.com-on.

      Törlés