All the images being part of this Blog is property of the Author, unless noted otherwise.. Üzemeltető: Blogger.

Kérdés ecsetkészlet ügyben...

Heló lányok!

Kaptam ma egy emailt, melyben egy leányzó ecsetkészlet vásárlásához kérte ki a tanácsomat.
Mivel nem vagyok profi sminkes, se Sigma, se Lancome ecsetem még nem volt, nem merek nagyon tanácsot adni.
Bemásolom ide a levelet, minden javaslatot, megjegyzést megköszönnénk és talán a kommentek mások számára is hasznosak lesznek :)
Ti mit javasolnátok?






"Kedves Beauty Sale Blog! 


..........és szeretném a véleményedet kikérni ecset ügyben.
Sajnos, nem budapesti vagyok, de mint ahogy azt Te is tudod M.A.C sminkecsetek csak ott tudnék vásárolni és nagyon sokba kerülne nekem felvonatozni Budapestre plusz még kifizetni a nem éppen olcsó M.A.C ecseteket. A másik lehetőségem, hogy rendeljek de az a baj, hogy  tudtommal sehonnan sem lehet  M.A.C ecseteket rendelni, csak esetleg hamisítványokat az Ebay-ről.
Néztem a Douglas-ban és a Müllerben az ecseteket és legjobban a LANCOME ecsetei tetszettek, amelyek szintén nagyon drágák de legalább nem kell értük felvonatoznom sehova, hanem könnyen elérhetőek, valamint bíztató, hogy Michael Phan "make up guru" is ezekkel dolgozik.
A M.A.C ecseteket lemásoló Sigma ecseteken gondolkodom még, de róluk meg hallottam rosszat is, illetve félek a csalódástól, úgy megrendelni, hogy nem fogdoshattam meg, hogy mennyire puhák.

Miss Chievous egy másik make up guru, ebben a videóban a Sigma ecseteket teszteli
és elég rosszakat mond róluk a M.A.C-el összehasonlítás során...

http://www.youtube.com/watch?v=WtZPDhiIvYs

Ennek a Sigma ecsetkészletnek a megrendelésén gondolkozok már nagyon régóta 89 dollár + postaköltség tehát több mint 20 ezer forint
http://www.sigmabeauty.com/Complete_Kit_p/ck001.htm

Lancome ecsetek

http://www.lancome-usa.com/Brushes/makeup-brushes,default,sc.html

Előre is köszönöm megtisztelő véleményedet, hogy szerinted melyik márka ecseteit szerezzem be? M.A.C? LANCOME? SIGMA?
Várom válaszod!

Üdvözlettel: xxx"

5 megjegyzés

  1. Lancome ecsetem kettő van,egy lapos alapozó ecset és egy tus ecset.Mind a kettőt imádom.Én a leányzó helyében a Müllerben megnézném a Clinique ecseteit is.Dórka blogján láttam róla videót(bocs de lusta vagyok megkeresni:S).

    VálaszTörlés
  2. Az elf "studio" termékcsaládjának nagyon-nagyon jó ecsetei vannak. Ebből érdemes megrendelni a készletet, nagyon jó kis tokkal adják, azt hiszem 40 font körül van. A "sima" termékcsaládja is jó az elfnek, de erről megoszlanak a vélemények, nálam jól működtek, de én nagyon-nagyon odafigyelek mosáskor!
    A Sigma ecsetei szerintem jók, a legköltséghatékonyabb, ha a travel kit-et rendeled meg, sokkal olcsóbb és a többi márkától eltérően a travel méret nem jelent minőségbeli megalkuvást sem. A sima travel kitben minden benne van, ami kell az ember lányának ecsetügyileg. A complete kitben szerintem van olyan ecset, amit nem biztos, hogy ki fogsz használni.
    Még annyit, hogy szerintem az elf ecsetei puhábbak, mint a Sigma cuccai

    VálaszTörlés
  3. Csak most láttam ezt a posztot, de ha bárki kérdezi, a már Nálad is kapható Real Techniques ecseteket bátran ajánlhatod! Nemsokára készítek róluk bejegyzéseket. Isteni puha ecsetek, állatbarát termékek, és porhoz meg krémhez egyaránt jók. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .o koszi! en is sok jot olvastam ezekrol az ecsetekrol. ha majd kesz a bejegyzesed, linkeld ide kerlek, masnak is hasznos lehet :)

      Törlés
    2. Tegnap este került fel, itt található: http://djkatybeauty.blogspot.com/2012/03/real-techniques-core-collection.html
      :-)

      Törlés