All the images being part of this Blog is property of the Author, unless noted otherwise.. Üzemeltető: Blogger.

Nyereményjáték Hard Candy palettáért!

Heló lányok!

2011.11.11. ...ez egy jó kis dátum nyereményjáték indításához szerintem :)
A játék tárgya :

Hard Candy
Punk Palette

Makeup box 2 step-by-step sminkleírással,
3 szemhéjpúderrel, 3 x 1.75 gr
1 pirosítóval, 6.65 gr
1 highlighterrel, 6.6 gr
2 ki is vehető szájfénnyel, 2 x 2,8 gr







Részvételi feltétetek:
- legyél nyilvános követője a blogomnak
- írd meg kérlek kommentben milyen néven követsz, észrevételeid, javaslataid a blogommal kapcsolatban, milyen termékeket szeretnél látni itt.....plusz hogy hány esélyt szereztél.

Plusz 3 esély:
-ha kirakod a játékot a blogod oldalsávjába
Plusz 2 esély:
-ha írsz egy bejegyzést a játékról a blogodba
Plusz 2 esély:
-ha megosztod facebookon
Plusz 1 esély:
-minden a blogomból megvásárolt termék után
A játékot 2011.12.11-én éjfélkor zárom le.

Sok sikert mindenkinek!


74 megjegyzés

  1. Szia!

    legerősebb virágszál néven követlek. Nagyon szeretem a blogodat, örülnék többféle Bourjois terméknek és Nina Ricci cuccoknak is (palettái gyönyörűek). Megosztottam a játékodat FAcebookon (Gőgös Vanda Virág).

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Ms.Xixin néven követlek.
    Imádom a blogod,NYX és ELF cuccok is lehetnének egy kicsit több:)Bár én eddig is meg voltam elégedve a kínálatoddal:)

    VálaszTörlés
  3. Vadpulyka néven követlek, szerintem kicsit többet írhatnál a te kedvenc termékeidről is. :)

    VálaszTörlés
  4. Edit néven követlek, és NYX-nek, több Smashbox terméknek örülnék :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Moncsiikah néven követlek.
    + Facebook megosztás (Köles Móni)
    Szeretem a blogod, meg vagyok veled elégedve maximálisan, nem kritizálnám ha nem gond. :)

    VálaszTörlés
  6. Barbye's World néven követem a blogod :)
    Írhatnál néha kedvencekről,személyesebbet :)
    kitettem a játékot a blogom oldalsávjába:
    http://barbyesworld.blogspot.com/

    kiraktam a blogom facebook oldalán:
    http://www.facebook.com/pages/Barbyes-World-Make-up-and-Hair/237894519572170

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    flory néven követlek, email:flora.szatmari@gmail.com
    kitettem a blogom oldalsávjába: http://florysworld.blogspot.com
    megosztottam a facebookon: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=199587296782025&id=220346864691180

    Ez összesen 5 plusz esély, és ha a jelentkezés is számít, akkor összesen 6.

    A blogodról még sajnos nem volt alkalmam rendelni, de nagyon tetszik, mikor rátaláltam szinte végignéztem a kínálatot. Remélem hamarosan tudok majd élni a lehetőséggel.

    VálaszTörlés
  8. Szia! Esztesz néven követlek, megosztottam a facebookon (Ferenczi Eszter):)

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Barbuus néven követlek, és szívesen olvasnék több személyes tapasztalatot,élménybeszámolót! :) ELF termékeknek (szemhéjpúderek, rúzsok például) nagyon örülnék :$

    W7 ecsetkészletet vettem tőled nyáron :) +1
    Írtam róla posztot: +2
    http://bubblegumbox.blogspot.com/2011/11/nyerjetek.html
    Az oldalsávba is kitettem: +3

    Összesen +6 :)

    VálaszTörlés
  10. Szia, Fannalin néven követlek. Nagyon szép és átlátható a blogod, de sajnos nekem elég drágácska, de hátha lesz olcsóbb cumó is:)

    VálaszTörlés
  11. VRG's secret néven követlek,
    szerintem gyönyörű cuccokat szerzel be nekünk és a vásárlásnál is nagyon elégedett voltam!

    hogy milyen terméket szeretnék látni...annyi félét vonultatsz fel, hogy nem is tudom, talán valami bio-t :)

    kiraktam az oldalsávba: http://vrg-s-secret.blogspot.com/

    megosztottam FB-on: http://www.facebook.com/pages/VRGs-secret/128617793871909?ref=tn_tinyman

    VálaszTörlés
  12. Szió!
    Dyna néven követlek, változatlanul a több személyes posztnak örülnék és annak, ha minél több termékről olvashatnék személyes, szubjektív véleményt, fotót.
    Facebookon megosztottam a játékot (Tóth Edinaként), köszi szépen a lehetőséget, szép estét! ;)

    VálaszTörlés
  13. Szia!

    Vámossy Brigitta néven követlek.
    Nekem nagyon tetszik a blogod stílusa, a kedvenc termékeidről írhatnál.:)
    A játékot megosztottam az FB-n: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=318889964793503&id=100001437813316
    Összesen: +2 esély
    Köszi a lehetőséget!
    Üdv:
    Brigitta

    VálaszTörlés
  14. Szia!

    Alexa néven követlek! Én mindent szeretek a blogodban:) És nagyon jó termékeid vannak:)
    +3 Kitettelek oldalsávba: http://always-be-beauty.blogspot.com/

    Amiket eddig rendeltem:
    Sleek Cuaracao paletta
    3 db Sleek lip pigment
    11 db collection 2000 pigment

    Akkor az összesen: +19 esély?:$:)

    Köszi a lehetőséget:)

    VálaszTörlés
  15. Köszi a játékot!
    Kriszta néven követem a blogot.Szívesen látnék személyes véleményeket a kínált termékekről.
    E-mail: naturalsparkling@freemail.hu
    Bejegyzést írtam + kiraktam oldalsávba:
    http://naturalsparkling.blogspot.com/2011/11/nyeremenyjatek-beuty-sale-blogon.html

    VálaszTörlés
  16. Szia :)
    Maja néven követlek, és szívesen olvasnék mindig a márkák aktuális újdonságairól.
    Ez 1 esély :)

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    niki néven követlek!
    Szuper a blog, jók a termékek is!
    Lehetne esetleg NYX, azt szerintem sokan szeretnék!
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  18. szia, Sophie néven követlek!
    Szerintem lehetnének termékképek a fejlécben is illusztrációnak :)

    VálaszTörlés
  19. Szia :)

    Nóra néven követlek és szeretem, hogy kissé személyesebb a blog, annak ellenére hogy "beauty sale"-es :)

    az oldalsávban is kiraktam a játékot: http://alanora.blogspot.com

    VálaszTörlés
  20. Kicsi Díva. néven követem a blogodat. Nagyon tetszik,de még nem rendeltem tőled semmit.
    e.mail cím: szeretlek08@citromail.hu

    VálaszTörlés
  21. Hello!

    nagymogi néven követlek. Tetszenek a posztok, és szívesen látnék saját tapasztalatot, esetleg step-by-step dolgot is.:)

    VálaszTörlés
  22. Szia :)
    GhostGirl néven követlek,és nagyon imádom a blogod,a stílusát,mindent :)) A legjobban tesztes posztokat olvasnék :)
    kiraktalak oldalsávba: http://gothicbeautyblog.blogspot.com/
    És meg is osztottam fbon Gulyás Nikolett néven
    ez úgy számolom,5 plusz esély :))

    VálaszTörlés
  23. Szia!
    Katjes néven követlek
    e-mail: katjes91@hotmail.com
    Szívesen látnék OPI körömlakkokat, és Lime Crime termékeket!:)

    VálaszTörlés
  24. Beszterczey Judit
    besztjudit@yahoo.com
    klassz arcápolási termékek... krémek, hidratálók...
    meg is osztom.

    VálaszTörlés
  25. Szia!
    nikusz90 néven követlek.
    Email: nikusz90@freemail.hu
    Facebookon megosztottam: http://www.facebook.com/#!/permalink.php?story_fbid=248461915211694&id=100000579630674
    Tetszik a blogod! Szívesen látnék egy tesztet a nyereményről :)

    VálaszTörlés
  26. Szia!
    Petra világa néven követlek.
    E-mail címem: petravilaga@indamail.hu
    Sajnos még nem vásároltam tőled, de tervezem. Én is szívesen olvasnék azokról a termékekről, amiket te szeretsz!

    Plusz esélyek:
    Kitettem a játékot a blogom oldalsávjába: petravilaga.blogspot.com
    Megosztottam FB-on (Czellár Petra)

    Összesen 6 esélyem van :)

    VálaszTörlés
  27. Szia!
    Khamala néven követlek, 1 eséllyel indulok:)
    Nekem tetszik minden, ahogy van:)

    VálaszTörlés
  28. szia:) vivien-zsofia néven követlek 3 esély, mert megosztottam a facebookon Vivien Rv néven:)

    VálaszTörlés
  29. Szia!
    Zitu néven követlek.Szívesen olvasnék saját teszteket.Kitettelek a blogom oldalsávjába
    http://zituublogja.blogspot.com/Köszi a játékot!:)

    VálaszTörlés
  30. Szia!

    stumpet néven követlek. /stumpet@gmail.com/

    olvasnék bejegyzést: arcápolásról, testápolásról, és minden ami köröm :)

    Stumpi

    VálaszTörlés
  31. Szia!

    Carmenesque néven követlek, email: carmenesque@live.com
    Én szívesen látnék nálad Gosh termékeket, illetve olyanokat, amik drogériákban kaphatók. Illetve a sminkek mellett arcápolási termékek is lehetnének, csomó brit márka van, amiket szívesen kipróbálnék (pl Naked). Tudom, hogy ezeknek többe kerül az elpostázása, de személyemben lenne rá igény így is :)
    Revlon rúzsokat is szívesen látnék!

    Én vettem meg a Benefit Posie-t, úgyhogy 1 plusz esélyem van :)

    VálaszTörlés
  32. Szia Edit,

    zizitim néven követlek, e-mail: t.varvari@gmail.com
    megosztottam a játékot FB-n (Tímea Várvári), és két terméket vásároltam már Tőled, tehát plusz 4 esélyem van, vagyis összesen 5 eséllyel indulok.
    a blogon szívesen látnék olyan körömlakk márkákat, amikhez nem igazán lehet hozzájutni itthon, pl. china glaze. amúgy nem hiszem, hogy kellene bármin változtatni, hisz hiába nem volt a blogon még, mégis megszerezted, amit szerettem volna, elég volt egy e-mail.
    úgyhogy szerintem szuperül csinálod.

    VálaszTörlés
  33. Helló!
    just a makeup Viki néven követlek. Nem emlékeztem, hogy pontosan hány terméket rendeltem tőled ezért megnéztem a blogon. Összesen 8 db.
    Osztottam FB-on Viki Azari-Vozár néven.
    Kitettem a blogom oldalsávjába: http://justamakeup.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  34. Szia!

    Én is szeretnék résztvenni a játékban! :-) Jud néven követlek, nem tudom, hogy a vaterán nálad vásárolt Sleek paletta beszámít-e +1-nek :-) Kitettelek a blogom oldalsávjába:
    http://melange-magnifique.blogspot.com/

    Szívesen olvasnék termék teszteket, nem csak smink, hanem kozmetikai termékek témában is! Illetve OPI körömlakkoknak nagyon örülnék! :-) Köszönöm a lehetőséget!

    Üdv, Judit

    VálaszTörlés
  35. szia!
    molcs. néven követlek, email:kimbuciii@hotmail.com
    Vásároltam tőled ecsetkészletet :)
    Nem is tudom, talán Sephora vagy Tigi cuccokat látnék szívesen.

    VálaszTörlés
  36. Szia,
    Lillus néven követlek, az e-mail címem: t.lilla@indamail.hu

    Revlon terméktesztekről szívesen olvasnék :)

    VálaszTörlés
  37. Szia,
    doroffee néven követlek.
    Revlont (főleg Colorburst termékeket) és koreai, japán, kínai termékeket látnék szívesebben :).

    badorka@vipmail.hu

    VálaszTörlés
  38. Szia!
    Reni néven követlek, email címem: cicomahercegno@gmail.com
    Kitettem a blogom oldalsávjába a játékot: http://csajcicoma.blogspot.com/
    Megosztottam a blogom Facebook oldalán: http://www.facebook.com/pages/Sz%C3%A9ps%C3%A9g-vil%C3%A1g/277522405608244

    Összesen 5 plusz esélyt szereztem. A blogodról még sajnos nem volt alkalmam rendelni. Örülnék több személyes posztnak, írhatnál a kedvenc termékeidről, egyébként nagyon tetszik a blogod! :)

    VálaszTörlés
  39. Szia!

    Belle22 néven követlek, emailem:psyszah@gmail.com
    Kitettem az oldalsávba: http:bellesmink.blogspot.com
    Megosztottam a blogom facebook oldalán: https://www.facebook.com/belledolgai/posts/242400985819745
    Írtam róla bejegyzést: http://bellesmink.blogspot.com/2011/11/nyeremenyjatek-beauty-sale-blog-on.html

    Én is szeretnék több személyes bejegyzést, mert nagyon örültem amikor olvastam az utazásodról is. :) Sajnos még nem tudtam tőled vásárolni, de ami késik az nem múlik.
    Összesen 7 esélyt gyűjtöttem.

    VálaszTörlés
  40. Szia!

    Zsanci néven követlek
    e-mail: zsanciszepseg@citromail.hu

    Megosztottam a blogom FB-oldalán: http://www.facebook.com/pages/Zsanci-Sz%C3%A9ps%C3%A9gszigete/264227933630112

    Írtam róla bejegyzést és kitettem oldalsávba is: http://olcsosminkekzsancitol.blogspot.com/2011/11/jatek-beauty-sale-blogon.html

    Több személyes posztot látnék szívesen, esetleg lehetne még NYX, Gosh, Revlon, W7.
    Sajnos még nem sikerült vásárolnom Tőled, de ami késik nem múlik! :)
    + 7 esélyt szereztem

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  41. Szia! :)
    Klaudia néven követlek, e-mail: szeipl95@freemail.hu.
    Megosztottam facebookon is.
    még nem vásároltam nálad, de még ki tudja. :)
    Szívesen látnék több Catrice és Essence termékeket!

    VálaszTörlés
  42. Szia! :)
    Én is szeretnék jelentkezni
    BaAnNaBeauty néven követlek.
    Email: dj.baanna@gmail.com
    Amit még olvasnék: személyes bejegyzések, körmök. Én is körömmániás vagyok! termékeid tesztjeit is olvasnám :P

    Megosztottam FBon:
    http://www.facebook.com/pages/BaAnNaBeauty/114909418599633

    Írtam bejegyzést is és oldalsávra is kiraktam!
    http://baannabeauty.blogspot.com/2011/11/sleek-acid.html

    És én rendeltem már tőled egy Sleek palettát, amit nagyon nagyon köszönök!!! ♥

    Tehát +8 esély
    Köszii a játékot!! :P

    VálaszTörlés
  43. Szia!
    Felizia néven követlek!

    Új követőd vagyok, most találtam a blogodra, ami nagyon szupernek tűnik, úgyhogy mindjárt jobban körülnézek!! :)

    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  44. .evil.she.devil. néven követlek és szerintem (persze csak ha szeretnéd) írhatnál több személyes bejegyzést. :)
    email: evil.she.devil.7@gmail.com

    VálaszTörlés
  45. Szia
    Lívia néven követlek:)
    emailé címem: bandalivia14@freemail.hu
    szívesen látok teszteket!
    köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  46. Szia!

    Gumikacsa20 néven követlek. Nagyon tetszik a blogod, főleg a sok kép! Gondolkoztál már azon, hogy raksz fel parfümöt, esetleg körömdíszítéssel kapcsolatos dolgokat? :-) Én örülnék neki!

    Hajni

    VálaszTörlés
  47. Szia!

    Christa Sándor-Ferencz névvel követlek. A blogod nagyon tetszik, talán hiányzik china glaze, revlon, de egyébként tökéletes :)
    Krisztina Sándor-Ferencz névvel osztottam face-n.
    E-mail címem: mogyeszt22@gmail.com

    Köszi :)

    VálaszTörlés
  48. Szia! Erika Bekes / EvandEra néven követlek. Szerintem nagyon szuper blogod van, talán csak egy kicsit karácsonyibb dizájn kellene (majd) :D
    Akire Sekeb néven osztottam FBn.
    mail: akire.sekeb@gmail.com
    köszi a játékot! :]

    VálaszTörlés
  49. Szia!
    Krisz (rougeandstyle.blogspot.com) néven követlek
    email: kristinajuhas@gmail.com
    +kitettem a játékot az oldalsávba: rougeandstyle.blogspot.com

    köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  50. Szia! :)

    Avia néven követlek! Én ecseteket és Illamasqua termékeket szeretnék még. Szeretem a blogod és az áraid:P

    Plusz 2 esély --> blogbejegyzés (avianarahl.blogspot.com)
    Plusz 2 esély --> Facebook (Evelin Sági)
    Plusz 1 esély --> Sleek paletta

    Szia!! :)

    VálaszTörlés
  51. Szia!

    Regina néven követlek.
    Én is szívesen olvasnék több személyes tapasztalatot.
    Megosztottam facebookon a játékot, így plusz 2 esélyt szereztem.
    Köszi a lehetőséget :)
    Minden jót!
    Üdv,
    Regina

    VálaszTörlés
  52. Szia!
    Tmelcsi néven követlek, a facebookon megosztottam a játékot ez így plusz két esély, szívesen olvasnék a személyes tapasztalataidról:)
    Köszi a játékot!
    Melinda

    VálaszTörlés
  53. Szia :)
    .bree. néven követlen :) A játékot megosztottam (Brigi Lipták) :) a blogomban ki lett rakva lifediary-bree.blogspot.com
    Köszönöm : ) Brigi

    VálaszTörlés
  54. Szia!
    Brigitta néven követlek.
    Megosztottam:Brigitta Burka
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  55. Szia!
    M.Vivien néven követelek, Fb-on osztottam (Menyes Vivien).Mindenféléről szívesen olvasom :)
    Köszi

    VálaszTörlés
  56. szia :)
    enccyStar néven követlek..

    húú nem is tudom :D talán több olyan olcsó drogériás terméket ami MO.-n nem kapható. :))

    VálaszTörlés
  57. Szia!
    SzandraG néven követlek
    e-mail: szandrag@indamail.hu
    nagyon jó hogy létezik egy ilyen kis oldal, ahol lehet rendelni különböző termékeket, én régóta az urban decay naked palettájáról álmodozom talán majd karácsonyra rendelek Tőled :)

    VálaszTörlés
  58. Szia!
    Barbee néven követlek: barbara.bukta@gmail.com
    nagyon tetszik a blogod, sok kreatív bejegyzést olvastam már tőled, csak így tovább!
    Kiraktam oldalsávba, írtam róla bejegyzést (http://barbee.blogger.hu/) és még meg is osztottam (http://www.facebook.com/profile.php?id=100001526433419)
    Sok sikert mindenkinek! (7 esély, ha jól számoltam....)

    VálaszTörlés
  59. Szia!
    Makeupcakes néven követlek, és azt szeretem a legjobban, hogy nálad olyan termékeket is be lehet szerezni, amit máshonnan csak sokkal bonyolultabb procedúra után lehetne. :)

    Kitettem a játékot a blogom oldalsávjába: http://mymakeupcake.blogspot.com

    Rendeltem tőled 4 pigmentet. :)

    4 plusz esélyt szereztem, ha jól értettem. :)

    Köszönöm a játékot!

    VálaszTörlés
  60. Szia!
    Renii néven követlek.
    Tetszik, hogy belehet szerezni nálad olyan dolgokat amiket nálunk sajnos nem lehet kapni.
    Oldalsáv: renisbeautycase.blogspot.com
    ___
    +3 esély

    VálaszTörlés
  61. Szia!
    Annabelle néven követlek
    megosztottam a játékot fb-on : http://www.facebook.com/profile.php?id=100003191412049

    és 3 terméket vettem tőled (revlon szemhéjalapozó,maybelline szemhéjfesték és ud paletta)

    VálaszTörlés
  62. Szia!
    Gabbancs néven követlek.
    China Glaze-nek nagyon örülnék, és arcápolási termékeknek! A blog tematikájából adódóan nem 'elvárható', de szívesen olvasnék személyesebb posztokat is(tapasztalatok, élmények, kedvencek...)
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  63. Kiwi néven követlek.Én lakk nyereményeknek nagyon örülnék! :)

    VálaszTörlés
  64. Calo(z) is szeretne nyerni 1x végre :-)

    Én bármi újdonságnak örülök, de úgyis tudod mi izgat mostanában :-)

    Nem tudom h a 12 pigment 12 db-nak vagy 1 félének számít-e de azt rendeltem legutóbb.

    VálaszTörlés
  65. Szija

    hajnoca3 néven követlek a blogon
    Mindenféle újdonság érdekel engem is , főleg olyan márkák amik nem elérhetőek a drogériákban
    Olvasnék rólad is néha , tapasztalataidról , a termékekkel kapcsolatban is akár, ha használod valamelyiket !

    VálaszTörlés
  66. Szia!
    Tama Nagy néven követlek a blogon :D
    Lancome-nak örülnék ha lenne még bővebb kitérés XD

    VálaszTörlés
  67. Szia!

    Norah J néven követlek itt, a facebookon Norah Johnes.
    Megosztottam a játékot a facebookon.

    +2 esélyt szereztem

    VálaszTörlés
  68. Zsuzsi néven követlek, FB-n: Szalai Zsuzsi, kitettem az oldalsávba: http://zsuzso1981.blogspot.com/
    Jó a kínálatod, de nekem most stop van, van mindenem! :)

    VálaszTörlés
  69. szia, viktoria. néven követem a blogod, igazából még nem régóta fedeztelek fel, így sok javaslatot nem tudok adni, viszont eddig nagyon tetszik a blog :)
    Megosztottam a játékot facebookon.
    +2 esélyt szereztem, így a jelentkezéssel együtt 3 eséllyel indulok. :)

    VálaszTörlés
  70. Natiiii néven követlek, nem sok javaslatot tudok adni, igazából nagyon tetszik a blog, tömören összefoglalod a lényeget, átlátható, szép a lap.

    VálaszTörlés
  71. Vador néven követlek, Mo.-n nem kapható parfümöket látnék szívesen a választékban.
    +
    Oldalsáv: http://tinyurl.com/3p2plla
    Bejegyzés: http://tinyurl.com/7snz74p

    VálaszTörlés
  72. Szia Csilla Varga vagy Millanéven követlek, csillainez@gmail.com
    itthon nem kapható dolgokat látnék szívesen.
    facebookon megosztottalak, akkor ez 3 esély:)
    szió:)

    VálaszTörlés
  73. Szia!

    gabus1217_8 néven követlek itt!
    Hmm, olcsó ünnepi sminktippet, teszteket, learázásos bejegyzéseket látnék szívesen!:)

    Plusz 7 esélyt szereztem:
    - megosztottam FB-n: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000163277265&sk=wall
    - Kiraktam blogomba bejegyzésként:
    http://t-i-sz-a-p-a-r-t.freeblog.hu/archives/2011/12/11/Beauty_Sale_Blog_Nyeremenyjatek_Hard_Candy_palettaert/
    Oldalsávba is: http://t-i-sz-a-p-a-r-t.freeblog.hu

    Üdv, Gabi
    gabus1217_8@hotmail.com

    VálaszTörlés
  74. Szia! Nuci néven követlek! Örülök, hogy Rád találtam! FB-n megosztva! Horváth Andrea

    VálaszTörlés