All the images being part of this Blog is property of the Author, unless noted otherwise.. Üzemeltető: Blogger.

A kis buzogány avagy Givenchy Phenomen'Eyes Mascara

Helo lanyok!
Ismet egy rovid ajanlot irok. Par honapja kozmetikum termekekkel kapcsolatos patenteket bongeszgettem, foleg a szempillaspiralokat. Erdekes modon a legtobb patent ferfiak nevehez fuzodik es sok patentet a nagy kozmetikum cegek mar fel is vasaroltak. Ekkor jutott eszembe, hogy a Givenchynek van az az erdekes szempillaspiralja, az a kis buzoganyos :)

Decemberben, mikor repultem haza karacsonyozni, volt egy kis idom a manchesteri repteren, igy felkerestem a Givenchy shopot. A lanyok nagyon kedvesen egybol a segitsegemre siettek. Mondtam mi erdekelne, fel is ajanlottak egybol egy tesztet. Kivancsi voltam, hogy mukodik ez naluk, van egy teszt spiraljuk es azt kenik mindig mindenkire? Amikor az egyik lany megkerdezte a masikat, hogy hol vannak a tisztitott spiralok, megnyugodtan. Szakmai tudasukat nem vonom ketsegbe, de kicsit elszomoritott, hogy Magyarorszagrol alig tudtak valamit, azt se tudtak hogy Budapest a fovaros. A lanyok nagyon rutinosan dolgoztak, pikk-pakk kesz lett a sminkem, a szempillaim nagyon tetszettek, igy vasaroltam is egy spiralt a vizallo fajtabol.
Otthon, mar az elso probalkozasomnal sem voltak gondok. A gomb alaku spiraljanak koszonhetoen, mindenhova odaferek vele, a szemzugba is. Mindenhogy kezre all, jobbrol, balrol, felulrol, alurol, a legkisebb pillakat sem hagyja ki. A pillakat szepen gondoriti, hosszitja, nem csomosodik az anyag rajtuk. Nem tartalmaz olyan oldoszert ,mely tonkreteszi a pillak szerkezetet, nalam nem toredeznek. Szoval kedvenc lett :)
Hasznalta mar valaki? Mas tapasztalatok?





Bellasugar tesztjet a szempillaspiralrol itt olvashatod.



4 megjegyzés

  1. Jujj, nagyon jó lehet, ahogy itt olvastam nálad!:) Még sosem láttam ilyen keféjű spirál! Mennyibe került, ha nem vagyok túl tolakodó? :)

    VálaszTörlés
  2. Régebben volt a L'oreálnak is egy ilyen gömb fejű spirálja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .most hogy mondod, valami remlik.:) rakerestem, a Givenchy elobb jott ki, a Loreal a festek anyagan ujitott, ami mar siman kimoshato a kis kefebol: http://geniusbeauty.com/make-up/loreal-telescopic-explosion-mascara/

      Törlés