All the images being part of this Blog is property of the Author, unless noted otherwise.. Üzemeltető: Blogger.

Egy kis játék brazil körömlakkokért...

Heló lányok!

A dél-amerikai utazásunk során sok brazil körömlakkot vettem, egyet ma már be is mutattam.
Ezekből szeretnék kettőt elajándékozni...

1 db Colorama Nutriverniz *Ventinho Bom
1 db Colorama Artistica *Verde Palmeira

Mindkettő az újonnan kijött körömlakkok részlegében volt, kellemes, tavaszi pasztell színek.
Plusz pont, hogy 3free, "egészséges" lakkok is. (Formaldehyde, Toluene, Phthalate mentesek) 

Részvételi feltétetek:

Kérlek kommentben jelentkezz a játékra email címmel, nem kell hogy nyilvános követője legyél a blogomnak :)
Plusz esély blabla sincs, mindenki 1 eséllyel vesz részt.
Ha megosztod a játékot, megköszönöm.
A játékot április 21-én éjfélkor zárom le.

Sok sikert mindenkinek!

52 megjegyzés

  1. Jelentkeznék. ^^
    E-mail: sora-chan@freemail.hu

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Zitu néven követlek,mail:nemethzita89@freemail.hu
    Köszi a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    CRaPTRaSH névvel követlek, a mail címem: craptrash@hotmail.com
    Köszönöm a lehetőséget, szép estét! :]

    VálaszTörlés
  4. SZia! Én is jelentkeznék! (:
    vaniliamamor@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Jelentkeznék :)
    E-mail cím: darkangel13@citromail.hu

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    kgabi092@gmail.com

    Szuper lakkok, köszi a lehetőséget:)

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Köszi a játékot! :)
    khameroun@citromail.hu

    VálaszTörlés
  8. Szia! Jelentkezem :) victoria5@freemail.hu

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szépek a lakkok, jelentkezek:
    natasa-@freemail.hu

    VálaszTörlés
  10. szia! én is jelentkeznék :) greti93@index.hu

    VálaszTörlés
  11. Énis-énis-énis =)
    lazar.eme@gmail.com

    Kösziii! =)

    VálaszTörlés
  12. Jövök én is!
    nagymogi@gmail.com :)

    VálaszTörlés
  13. Én is jelentkezem :)
    t.tunde05@gmail.com
    Köszi :)

    VálaszTörlés
  14. Szia!

    Szeretnék jelentkezni a játékra :)
    E-mail: n.regina59@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget!

    Üdv, Regina

    VálaszTörlés
  15. én is szeretnék jelentkezni! kalapos.adry@gmail.com köszi a lehetőséget :))

    VálaszTörlés
  16. Szia, az emilcímem djkaty@gmail.com :-)

    VálaszTörlés
  17. szia!
    szeretném...:)
    email címem: soledadgyurmaekszerei@gmail.com
    köszönjük!:)

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    Jelentkeznék énis a játékra, lenardorsika@gmail.com a címem. Köszi nagyon :)

    VálaszTörlés
  19. Szio!:)

    Szeretnék jelentkezni:)
    E-mail: kemiviki@gmail.com

    Köszönöm szépen a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  20. Jelentkezem!:)
    kurcsicsalexandra@hotmail.com

    VálaszTörlés
  21. Szia!

    Köszönjük a játékot!:)
    Email címem: arozzancs@freemail.hu

    VálaszTörlés
  22. Szeretnék jelentkezni!
    resszertimi@juropnet.hu

    VálaszTörlés
  23. k.nikkancs@freemail.hu
    Köszi :)

    VálaszTörlés
  24. Én is szeretnék jelentkezni :)
    E-mail: superjuci@gmail.com

    Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  25. Szia
    jelentkeznék :)

    trany@citromail.hu

    VálaszTörlés
  26. Szia
    én is jelentkeznék :)

    orsy86(kukac)gmail(pont)com

    Amúgy követő is vagyok =)

    VálaszTörlés
  27. szia!
    szeretnék jelentkezni :)
    koleszadebi@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  28. Szia
    Jelentkeznék: budabo77@gmail.com
    Budai Boglárka

    VálaszTörlés
  29. Szia !
    Jelentkezem: varosiistvanne@freemail.hu

    VálaszTörlés
  30. Szia Edit!

    Jelentkeznék: kallo.petrajudit@gmail.com

    Köszi a lehetőséget! :-)

    VálaszTörlés
  31. Sziaa.!
    Jelentkeznék a játékra: dalma.snt@gmail.com
    Köszönöm.!( :

    VálaszTörlés
  32. Szia! Jelentkeznék a játékra! :)
    e-mail: visviki@freemail.hu
    Köszi :)

    VálaszTörlés
  33. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra :)
    e-mail címem: desztike@freemail.hu
    Köszönöm :)

    VálaszTörlés
  34. Szia! Én is szeretnék jelentkezni, e-mail: timea.szabados0219@gmail.com
    köszönöm szépen :)

    VálaszTörlés
  35. Én is szeretnék jelentkezni! :)
    vajdaviktoriaaniko@gmail.com

    VálaszTörlés
  36. Szia !
    Szeretnék jelentkezni :)
    b_enci@citromail.hu

    VálaszTörlés
  37. Szia,
    szeretnék szerencsét próbálni :)
    gudo@citromail.hu

    VálaszTörlés
  38. Én is jelentkezem :)
    masikildiko@gmail.com

    VálaszTörlés
  39. Szia! Nagyon tetszenek a lakkok, szal szeretnék a nyereményjátékra jelentkezni :)
    E-mail címem: fradika01@freemail.hu

    VálaszTörlés
  40. Én is jelentkeznék!
    nixike666@gmail.com

    VálaszTörlés
  41. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  42. Szia!

    Cukik a lakkok! :)

    Mail: elektra696(KUKAC)gmail(PONT)com

    Köszi a Játékot!

    VálaszTörlés
  43. Szia! Én is jelentkeznék! :) gaga0217@freemail.hu
    Köszi a játékot! *-*

    VálaszTörlés
  44. Szia!
    Jelentkeznék: oroszhajnal@gmail.com

    VálaszTörlés
  45. Szia én is jelentkeznék!
    miss.miczki@gmail.com

    VálaszTörlés
  46. Én is jelentkeznék. Köszi a játékot! :)
    email: potyke96@freemail.hu

    VálaszTörlés
  47. Szia!
    borbas.boglarka@gmail.com
    Köszi!

    VálaszTörlés
  48. Szia! Címem: kocsi.viktoria@gmail.com. Köszi :))

    VálaszTörlés
  49. Szia! Jelentkezem - oroszlan111(kukac)freemail.hu

    VálaszTörlés