All the images being part of this Blog is property of the Author, unless noted otherwise.. Üzemeltető: Blogger.

Amarya Beauty Box- Május




Már régóta szerettem volna egy havi Beauty Boxra benevezni én is, itt Angliában a legismertebbek: a
Glossybox és a a She Said Beauty. A netet böngészve viszont nagyon megörültem, mikor egy olyan boxra találtam, amiben kizárólag csak természetes, organikus kozmetikumok vannak. Ez az:
Amarya Beauty Box. Ez egy jó alkalom számomra, hogy natúr és organikus termékeket tesztelhessek.




A box havi 10 fontba kerül + 2.50 font posta, a többi ilyen csomagnak is kb. ennyi az ára. Ezért az összegért 4-5 terméket kapunk (mintákat és teljes kiszerelést is), és kedvezményre jogosító kódokat, ha a boxban található márkákból vásárolunk, plusz nyereményjátékon veszünk részt automatikusan. A webshopjuk is nagyon profi és most nemrég fedeztem fel, hogy rendes boltjuk is van, tőlem kb. 20 km-re. 






Lássuk mi is volt a csomagban...



Terre d'Oc Gloss Sublime Shine Lip Gloss 301 Nacre Surat
5ml/ teljes kiszerelés/ bolti ára 14.95 font
Ennek a szájfénynek különösen örültem, a Terre d'Oc márka nagyon szimpatikus nekem, szerettem volna úgyis több terméküket kipróbálni. Itt már írtam a cégről pár szót.

Lavera All Round Cream organikus shea vajjal és mandulával
150 ml/ teljes kiszerelés/ bolti ára 6.95 font
Kézkrémként használom, valami fantasztikus. Szeretem az illatát, remekül hidratál és nagyon könnyen beszívódik a bőrbe.

AD Skin Synergy Nourish Night Treatment Face Oil
5ml/ minta/ a teljes kiszerelés (50ml) bolti ára 38 font
Erről az arcolajról már sok jót olvastam, a beauty magazinok áradoznak róla. Remek alkalom a tesztelésére...

Tous H2O Eau De Toilette
1 ml/ Minta/ a teljes kiszerelés (50ml) bolti ára 36 font
Könnyű, nyári parfüm, fő eleme organikus citrom és levendula. Nekem kicsit enyhe az illata, viszont nagyon tetszik, hogy a parfümeladások bevételének egy részét a cég az Oxfam-nak  (jótékonysági szervezet) adja, akik "egészséges víz" projekteket vezetnek a hátrányos, szegényebb országokban.

Összességében elégedett vagyok a csomaggal, várom már kíváncsian a következőt..:)
Mi a véleményetek ezekről az Amarya boxokról? Rendelnétek ilyet?

Terre d'Oc Gloss Sublime Shine Lip Gloss 301 Nacre Surat
Lavera All Round Cream
AD Skin Synergy Nourish Night Treatment Face Oil
Tous H2O Eau De Toilette

2 megjegyzés

  1. a tous parfümnek nagyon jó illata van
    de kár, hogy nálunk nincs semmi ilyen box...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .igen kar, szerintem tuti lenne ra kereslet.

      Törlés