All the images being part of this Blog is property of the Author, unless noted otherwise.. Üzemeltető: Blogger.

Kedvenceim az utóbbi időben...

Heló lányok!

Ez egy gyors körkép lesz, ebben a bejegyzésben azokat a kozmetikumokat szeretném megmutatni, amikhez az utóbbi időben a legtöbbet nyúltam és szívesen használok. Célom, hogy lassan-lassan mindent lecseréljek természetes alapanyagúakra és nem állatokon teszteltekre. Krémek, test és hajápolás terén ez könnyen megy, hatalmas itt a választék, a sminktermékeknél már nehézkesebb, nem is a választékkal van a gond, hanem a minőséggel.  A listában a természetes kozmetikumokat pirossal írtam ki. Remélem a következő ilyen bejegyzésben még több lesz a piros :)
Kérdés....ismertek olyan blogokat, ahol csakis természetes alapanyagú kozmetikumokat tesztel az író, illetve mutat be? Örülnék az ajánlásoknak...
Íme a lista:

1. Missha BB Cream Moisture
2. Missha BB Cream Perfect Cover 23

3. Terre d'Oc Eye Pencil *Noir Volcan
4. Rituals Eye Pencil *Royal

5. Givenchy Phenomen Eyes Waterproof Mascara black
6. Paul & Joe Mascara Duo *Spruce /zöld
7. Dr. Hauschka Mascara black

8. Chanel Rouge Coco *Teheran
9. Bobbi Brown Creamy Lip Color *Pink Balett
10. Korres Mango Butter Lipstick *Orange Brown
11. Burt's Bees Pomegranate Lip Balm

12. Sleek Blush By3 *Sugar
13. Smashbox Double Exposure Lip & Cheek Color *Irresistible
14. Christian Breton Blush *Crock Rock

15. Mac Mineralize Eyeshadow *Making it Easy
16. Laura Mercier Mineral Eye Powder *Chocolate Garnet
17. Laura Mercier Mineral Eye Powder *Steel Shining

18. Sally Hansen Diamond Radiance Hand & Cuticle Polish
19. Sally Hansen Age Correct No Chip
20. Sally Hansen Nailgrowth Miracle

21. Mohda Flocado *Night
22. Impala *Esmalte
23. Impala Policolor * Sex Appeal
24. Christian Breton *Mini Me
25. Christian Breton *Orange Light
26. Christian Breton *Saratoga
27. Nubar *Costa Rica Coral

28. Betty Hula The Secret Wonder Oil
29. Occo Dalmacija No1 Eye Repair Conditioning Cream
30. REN Omega3 Overnight Lipid Renewal Serum
31. REN Glycolactic Skin Renewal Peel Mask
32. REN Calendula and Arctic Berry Ultracalm Cleansing Milk
33. REN Frankincense and Boswellia Serrata Revitalising Night Cream
34. REN Vita-Mineral Radiant Day Cream

8 megjegyzés

  1. Érdekes poszt volt, rengeteg jó kis termékkel, jó látni, hogy te miket használsz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .koszonom :) a Rituals-t ismered? Holland ceg, nalatok biztos mindenhol kapni a termekeiket, konnyebben beszerzhetok. Ha teheted, menj be egy shopjukba es szagolgass vegig mindent. mennyei :)

      Törlés
  2. A natural téma engem is érdekel már évek óta, úgyhogy roppant megörültem a kezdeményezésnek, hiszen legalább én is beleásom ismét magam a témába.

    Az egyetlen főszabály, mint rájöttem, a tisztán ásványi alapanyagok. Ezzel csak egyetlen gond van, hogy a tisztán ásványi alapanyagok nem maradnak meg a bőrön. Tehát elmondható sajnos, hogy ami "tiszta", az magában nem tart. Amúgy rengeteg cég árul mineral összetevőjű cuccokat, de valóban, a minőség nagyon változó. Annyit mondhatok tapasztalatok és hozzáolvasás után, hogy pl. alapozókból, blushból, korrektorból minél drágább, annál jobb. A szemsminket tekintve egy jó szemhéjalappal kb. bármelyik ásványi szemhéjfesték tart. A szemceruzákat és szempillaspirálokat nem ismerem, abban nekem is segítség kéne.

    Amit találtam és úgy gondolom, hogy meg is fogom rendelni (Mac Studio Fix Fluidot használok, de csak időszerűen, mert egy idő után mitesszeresedek erősen tőle), az a Jane Iredale Mineral Amazing Base. Több helyen ajánlják. Baromi drága, de mivel én talán ebből használok sminkek közül a legtöbbet, asszem ebből éri meg igazán áttérni a jó minőségű "bio"-ra. Arról nem is beszélve, hogy a pattanástalanítás mennyibe kerül, amit nálam nagyrészt pl. egy rosszul megválasztott alapozó okoz :(

    Amúgy az "alapokat" próbáltad már? Lavera, Logona, dr. Hauschka - ezek itthon elég jól hozzáférhetőek, de hogy milyen a minőségük... és hogy valójában mennyira "tiszták" - pl. dr. Hauschkával kapcsolatban erős kétségeim vannak. Van egy olyan érzésem, hogy külföldön ez az iparág már sokkal fejlettebb, és nagyon nagyon kíváncsi vagyok, hogy a többi olvasó mit fog írni, ajánlani, mert mindent tényleg nem lehet megvenni hogy kipróbálja az ember. Klassz lenne, ha megosztanád velem is a tapasztalatokat, vagy review oldalakat, igyekszem én is így tenni a jövőben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .koszi :) ment a mail..kuldtem linket a Jane Iredale szettrol, ahhoz mit szolsz? erdemes lenne tesztelni?

      Törlés
    2. Hmm, az az igazság, hogy nekem ezek az előre csomagolt szettek nem jönnek be. Unalmasak. Ezek ilyen "nézz úgy ki, mintha nem lennél kisminkelve" cuccok. El nem tudom képzelni, hogy 2 egymásutáni napon ugyanaz legyen a sminkem, főleg bőrszín-barna-bézs-minden mindenhez klappol színekből. Ebből valószínűleg csak az alapozót használnám/próbálnám ki, de abból meg nagyon vacillálok, hogy nem a pressed, hanem a loose-t kéne, mert talán azzal természetesebb hatást lehetne elérni. De amúgy aki a natural smink híve - nem alapanyagokat, hanem inkább természetes megjelenést értve ezalatt-, annak szerintem alapdarab :)) Mondjuk az ára húzós, de láttam youtubon, hogy ez azért kitart jó ideig. Kalandra fel :)

      Törlés
  3. Sziasztok!
    Gondoltam, én is hozzászólok ehhez az íráshoz, bár már nem friss (ez is mutatja, hogy nem nagyon vagyok mindennapos követő, ez csupán időhiánnyal magyarázható), de a natúr és bio sminkek hallatán felkaptam a fejem. Én kb. 3 éve használok natúr és bio kozmetikumokat, szinte minden téren, még dekorban is, illetve dekorban szeretem az ásványi dolgokat. Mivel nem minden nap sminkelek, ezért a heti 1-2 alkalom belefér nem bioval is, vagy kevésbé bioval. A lényeg: a fenti hosszászólónak abban van némi igaza, hogy ami tiszta, az nem annyira tartós. Én a mindennapokban az itthon drogériákban megtalálható, német natúr kozmetikumokat és Dr. Hauschkát használok (alapozó, púder, korrektor, szempillaspirál). Aki nem szeretne maszk hatást elérni a hétköznapokban, azoknak szerintem az olcsóbb kategóriájú natúr alapozók megfelelnek. Közepesen fednek, a bőr tényleg él alatta, egy hátránya, hogy a színskálájuk nem túl széles (és ez minden natúr és bio alapozóra elmondható). A Dr. Hauschka viszont klasszisokkal jobb, árban is drágább ugyan, de garantáltan BIO! Efelől ne legyenek kétségei senkinek :) (Hogy miért vagyok ebben annyira biztos? Van egy webshop, amit egy bionom hatóanyag szakértő kozmetikus vezet, ahol minden egyes terméket hatóanyagról-hatóanyagra saját maga vizsgál be. Én hiszek neki.) Minden nap használok Dr. Hauschkát, szerintem csodás termékei vannak, sosem okoztak még csalódást, egyetlen termékkel, a deojukkal csak (ez szerintem amúgy is nagyon egyén függő...). Szóval bátran ajánlom kipróbálni, használni. Smink terén a Zuii Organic-kal van saját tapasztalatom, nekem ők is beváltak. Apró hibájuk, hogy ezek a termékek nagyon tartósítva sincsenek, így hamar lejár a szavatosságuk. És hát az ilyen natúr és bio cuccoknál ezt egy kicsivel komolyabban kell venni, mint más termékeknél. A Zuii kétféle alapozóját is használom, szemhéjpúderét, szempillaspirálját is próbáltam, szívesen megosztok bármit, ha érdekel :)
    Amúgy én is folyamatosan kutatom a natúr smink cuccokat, most ők vannak kiszemelve: Lavera, Annamarie Börlind. Edit, ha találsz valami jót kinn, arra én is kíváncsi lennék nagyon :) Most éppen rúzs-mániám van, azokat keresek.
    Jó szépülést mindenkinek :) Viki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .koszi szepen hogy megosztottad a velemenyed, tapasztalataid :) A Zuii-t mar nezegettem en is Pesten, de meg nem probaltam toluk ki semmit. Itt Angliaban hatalmas a valasztek natur/bio termekekbol, sot szerintem egyre tobb minden lesz, mert van ra igeny. Ha irsz egy emailt, szivesen atkuldok infot itteni webshopokrol nezegetni :) barindustries@gmail.com

      Törlés