All the images being part of this Blog is property of the Author, unless noted otherwise.. Üzemeltető: Blogger.

Ajánló...Korres Mango Butter ajakrúzs *47 Orange Brown

A rúzsoknál számomra a szép szín mellett az is fontos, hogy kellően hidratáljon. Nagy tartósságot nem várok el, 3-4 óra nekem elég, olyan rúzst még nem találtam ami 8 óra hosszat fenn maradt volna az ajkaimon. Natúr rúzsok után böngészve a neten akadtam erre a  rúzsra. 


Korres Mango Butter ajakrúzs *47 Orange Brown

 Sok helyen főleg a hidratáló hatását dicsérték, ezért gondoltam megér egy próbát. Nem döntöttem rosszul :)
Természetes összetevőkből álló kozmetikumról van szó, tehát:
NO Parabens
NO Sulfates
NO Synthetic Fragances
NO Petrochemicals
NO Triclosan


A színét látva először tartottam attól, hogy kicsit sötét lesz, felkenve viszont csak egy leheletnyi színt ad, elég áttetsző formula. Nem nehezedik el felvitel után, a mangó vajnak köszönhetően az ajkak ultra hidratáltak, puhák lesznek. Tényleg olyan jó érzés viselni, hogy legszívesebben öt percenként kenném a szám vele :)
SPF 10 véd a káros UV-sugarak ellen.
Külseje a szokásos rúzs-kompakt, nem műanyagból van, hanem fémből, ami igen stabillá teszi, nem lityeg-lötyög. A feliratok se kopnak rajta... Szóval nagy kedvenc lett!


A rúzs bemutatását a Temptálián itt olvashatjátok.





Kép forrása Temptália...

További árnyalatokban is....


Ahogy észrevettem, a Korres cég nagyon nyomul itt Angliában, egyre több boltban, webshopban fellelhetők a termékeik. A cégről röviden annyit, hogy 1996-ban alapult Görögországban, gyökereik Athén első homeopatikus gyógyszertárába vezethetők vissza. Termékeik természetes összetevőkből állnak és nem tesztelnek állatokon.
A weboldalukon rengeteg infót találtok: Korres
Egy jó kis cikk a The Ecologistban Lena Korres-szel, az egyik alapítóval.

Pár fotó további termékekről....
Próbált már valaki Korres terméket ? Tapasztalatok?






3 megjegyzés

  1. Válaszok
    1. .nekem inkabb az allaga jon be, mint a szine. van "coral" arnyalatban is, talan az lesz a kovetkezo :)

      Törlés
  2. A Korres rúzs, hála Neked, Edit, nagyon-nagyon bejön! A coral gyönyörű, az állaga nagyon gyengéd, selymes, úgy fed, hogy közben megmarad teljesen természetesnek az ajkam. Nem szárít, nem érzem, hogy 10 perc után megfulladok tőle! A Korres lip butter is nagyon bejött, rendkívül szimpatikus ez a márka, nem mellesleg nagyon jutányos az ára! én mindenkinek javaslom a Korrest! annak is, akit nem érdekel, hogy kizárólag természetes összetevők kerülnek az arcára. Akit pedig érdekel az ilyen, alap a Korres! SZeretem. Kár, hogy Maon nem kapható. Természetesen. :-(
    köszi Edit!!! Judit

    VálaszTörlés