All the images being part of this Blog is property of the Author, unless noted otherwise.. Üzemeltető: Blogger.

TED BAKER nyereményjáték indul...




 Heló lányok!
A blog nemrég elérte a 100000. oldalmegjelenítést, mindenkinek köszönöm, aki nálam nézelődött. Egy kis nyereményjáték indul, szerettem volna mindenképp olyat ajándékozni, ami Magyarországon nem kapható. A nyeremény:

TED BAKER 
The Look Book of Love
MAKEUP SZETT
3 palettával, 
for Day, Night and Party
...benne pirosítókkal, szájfényekkel, szemhéjpúderekkel 
minden alkalomra


 
Részvételi feltétetek:
- ha már vásároltál a blogomról (vagy vatera oldalamról)
Az is részt vehet a játékon, aki eddig még nem vásárolt, de július 8-ig vásárolni fog.

Plusz esélyek a blogvásárlóknak:
+1 esély, ha kiposztolod a játékot a blogodban
+1 esély, ha kiteszed a játékot a blogod oldalsávjába
+1 esély, ha megosztod Facebookon

Jelentkezés:
- itt kommentben 
-vagy az emailcímemen: barindustries@gmail.com

Kérlek csak annyit írj:
"Vásároltam a blogról", illetve hány plusz esélyt szereztél még.

A játékot 2012. július 8-án éjfélkor zárom le.

Sok sikert mindenkinek!







19 megjegyzés

  1. Szia Edit!
    Vásároltam a blogról! :)
    Köszönöm a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  2. Vásároltam a blogról.

    +2 esély:
    Kitettem Facebookon:
    http://www.facebook.com/djkatybeauty
    és a blogomon:
    http://djkatybeauty.blogspot.hu/2012/06/nyeremenyjatek-editnel.html

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Vásároltam a blogról!:)
    thal1322@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Szia Edit!
    Vásároltam a blogról :)
    +2 esély --> blog kis kép, blog FB oldal!
    Köszönjük :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Vásároltam a blogról.
    +1 esély megosztottam a facebookon.
    Köszi a játékot!:)

    VálaszTörlés
  6. Vásároltam már a blogról. Adrienn

    VálaszTörlés
  7. Szia Edit!
    Vásároltam már tőled a vateráról(bemyangel) néhány dolgot(sleek paletták,CK szájfények,bourjois tükiz szemhéjpúder+ceruza,stb) :)

    Ezek nagyon tetszenek:)

    VálaszTörlés
  8. Szia Edit!
    Vásároltam a blogról, vateráról :) Üdv, Viki

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Vásároltam a vateráról ,+1 esély megosztottam a facebookon
    Üdv Barby

    VálaszTörlés
  10. Szia,
    Vásároltam a blogodról és +1 esély megosztottam a blogom oldalsávjában a játékot :)
    Köszi

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Vásároltam a blogról + 1 esély (facebook)!

    VálaszTörlés
  12. Szia!

    "Vásároltam a blogról"

    Köszi a játékot! Remélem szerencsém lesz! :)

    VálaszTörlés
  13. Szia!

    Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra!
    Vásároltam a blogról.
    E-mailem: varga_fruzs@freemail.hu
    Plusz esély:
    Megosztottam face-n (Fruzsina Varga néven. :) )

    Puss!

    VálaszTörlés
  14. Szia!

    "Vásároltam a blogról"

    Éva

    VálaszTörlés
  15. Szia!

    Vásároltam a blogról
    +1 megosztottam a facebookon Nagyné Matisz Krisztina néven.

    Köszi a játékot.

    VálaszTörlés
  16. Szia!

    "Vásároltam a blogról" Nagy Nikolett néven. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .szia! ez a nyeremenyjatek julius 8-an sajnos mar lezarult...

      Törlés