All the images being part of this Blog is property of the Author, unless noted otherwise.. Üzemeltető: Blogger.

Ajánló......Ellis Faas Creamy Lips


Nehezen tudom eldonteni mi tetszik a legjobban.....Ellis Faas termekei, a weboldala, a munkai vagy maga az egesz koncepcio. Make Up fotosok munkait bongeszgettem a neten, igy bukkantam Ellis Faas nevere. Bevallom par hettel ezelottig meg nem is hallottam rola. 

Ellis Faas Hollandiaban szuletett, mar kiskora ota a divat, make up megszallottja volt. Eloszor fotozassal foglalkozott, aztan teljesen attert a sminkeles vilagaba. Fiatalon Parizsban elvegezte  a Christian Chauveau’s Technical School of Artistic Make-up -ot. Igazi nagy munkait ezutan mar Londonban kapta. Miutan megszuletett a lanya, visszakoltozott Amszterdamba, ahol egy portre/makeover studiot nyitott. Ez a kis csendes elete akkor fejezodott be, amikor, 1999-ben Mario Testino Amszterdamba fotozott a Vouge-nak es egy helyi sminkest keresett. Az akkori kollaboracio annyira sikeresnek bizonyult, hogy Ellis Faas ezek utan mar tobb helyre utazott Testinoval dolgozni, New Yorkba, Parizsba, Los Angelesbe. Neve, munkai ismertek lettek, idovel mar a legnagyobb cegek show-jaiban lehetett chef de cabine, pl. Chanel-nel, Armani-nal, Kenzo-nal, Gaultier-nel es meg hosszu a sor, de dolgozott a Clinique-kel, MAC-kel, Lancom-mal is. 2007-ben sajat brandet alapitott.
Testverevel..


A weboldala nalam 10-bol 10 pontos, mindenkeppen nezzetek at!
Tervezoi dijat is nyertek a lappal.

Az elso termek, amit sikerult beszerznem egy Creamy Lips L107, chocolate caramel arnyalatban.
Az ajakruzs kulso design-jat latva tudtam, mindenkepp szeretnek egy ilyet. Toltotoll formaja van, igen nagy, komoly egy darab. (16.5 cm) A veget tekergetve jon ki az anyag (2.8 ml) a szivacsos reszbol. Konnyu viselni, nem nehezedik el az ajkakon es szuper tartos, majdnem olyan mint egy lip-stain. Aktiv osszetevoi (Tocopherol), Candelilla Wax, Prune Seed Extract, ezaltal az ajkak hidrataltak is lesznek. Nincs ize, nem tartalmaz illatanyagot es tartositoszert se. Matt kozepes csokibarna a szine, idealis oszi/teli arnyalat. Es persze fontos, a ceg nem tesztel allatokon.



Tobb Ellis Faas kozmetikum is rajta van a kivansaglistamon, ugyhogy ha kedves Jezuska te is olvasod a blogom, ezt a praktikus tartot is szeretnem....kozepen az alapozoval, kore 6 db ilyen toll format lehet becsusztatni. A spiralok, ruzsok, szemhejfestekek, korrektorok mind ilyen formaban vannak. Az aljan pedig egy tukros pudert csavarhatunk ra. Jol nez ki, ugye :)

Szemhej arnyalatok...
Minden toll formaban ....

Vegul egy erdekes video...egy kiserlet milyen lesz az arc ha egyszerre 365 napi sminket kennek ra:)
(Ellis Faas termekek felhasznalasaval keszult)


Lernert & Sander: Natural Beauty on Nowness.com.

11 megjegyzés

  1. Válaszok
    1. .igen..9 ora hosszat vittek fel az arcra a cuccot.

      Törlés
    2. Hàt a vegeredmeny iszonyat volt , komolyan temiszto.

      Törlés
  2. Ohh, már régóta szerelemben vagyok ezzel a márkával.
    A Pixiwoo már régen meggyőzött, hogy ha gazdag leszek nekem kell egy pár cucc: http://www.pixiwoo.com/?label=Ellis%20Faas

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .oh, ezt a Pixiwoos bejegyzest meg nem is lattam, pedig azt hittem mar mindent atkutattam EF utan :) koszi!! a videot is most lattam eloszor http://www.youtube.com/watch?v=8Sv2linhJcI

      Törlés
  3. A videó az valami brutális, annyira rémisztő. Önkéntelenül is belegondolok, hogy mennyi "szart" kenek az arcomra soha nem gondoltam bele, hogy ez így összességében elég undorító eredményt hozna. Persze meg lehet találni az ésszerű határokat és azokat a termékeket is amik kevésbé ártalmasak. Elgondolkodtató volt!
    A termékek külső megjelenése viszont nagyon esztétikus, a mondanivaló tökéletes hozzá. Tetszik ez a töltény jelleg ami a 'make up not war' jelentéssel társul. Szimpatikus a csaj ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .igen, szimpatikus. van egy olyan kampanya/felhivasa is, hogy az ures, elhasznalt "tollakat" ne dobjuk ki, hanem kuldjuk vissza, adjuk le es muveszek installaciokhoz, kepekhez felhasznaljak, majd ezek kiallitasokon el lesznek adva es a befolyt osszeg a War Child alapitvanyhoz megy.

      Törlés
    2. Wáóóó, hát igen ezekből én is tudnék mit kreálni- nekem a forma nagyon tetszik. Én inkább övekben tudnám elképzelni. Mindenesetre figyelemfelkeltő ez az egész, amit képviselnek!

      Törlés
    3. .igen. sokkal szimpatikusabbak azok a markak, ami mogott "valami" van es nem csak siman a penzszerzesrol, profitrol szolnak.

      Törlés
  4. Válaszok
    1. .hat igen, de azert kicsit elgondolkodtato is :)

      Törlés