All the images being part of this Blog is property of the Author, unless noted otherwise.. Üzemeltető: Blogger.

Kedvenceim az utóbbi időben...II.


Heló lányok!

Már régen volt körkép a kedvenceimről, májusban írtam bejegyzést utoljára.
Úgy tűnik hűséges típus vagyok,  jó pár alap termék megmaradt a listában...a Hauschka spirál, a smashbox pirosító, a BB krémek, a Sally Hansen körömápolók, a REN krémek.
Célomat, hogy lassan-lassan mindent lecseréljek természetes alapanyagúakra és nem állatokon teszteltekre, nem adtam fel.A tiszta, természetes kozmetikumokat pirossal írtam ki, de jó pár feketével írott termék is már legalább paraben-free, tartósító mentes. Pl. az Inglot termékek, az Ellis Faas ajakrúzs.
Íme a lista:


1. Inglot Freedom System paletta
2. Jemma Kidd  Eye Wardrobe Color Quartet *Metallica
3. Estee Lauder Bronze Godess Eyeshadow * Ultra Violet
4. Laura Mercier Eye Primer  *Wheat

 5Dr. Hauschka Mascara black
6. Inglot Full Metal Eyeliner *521
7. Inglot Full Metal Eyeliner *527
8. Lancome Le Crayon Khol *Macadam grey
9. Chanel Eyeliner *Marine
10. Inglot Eyebrow Pencil * 506

 14. Bellapierre Mineral Blush *Desert Rose
15. Smashbox Double Exposure Lip & Cheek Color *Irresistible

11. Missha BB Cream Moisture
12. Missha BB Cream Perfect Cover 21
13. smashbox Photo Finish Color Correcting Primer

 16. Herbfarmacy Lip Conditioner
17. Sally Hansen Age Eraser Lip Treatment
18. Inglot Lipstick *107
19. Bobbi Brown Creamy Lip Color *Coral Pink
20. terre d'Oc Shine Lip Gloss *Nacre Surat
21. Kevyn Aucoin Lipgloss *Peonine
22. Ellis Faas Creamy Lips *L107

 23.Herbfarmacy Just Eyes szemránckrém
24. REN Calendula and Arctic Berry Ultracalm Cleansing Milk
25. REN Glycolactic Skin Renewal Peel Mask
26. REN Frankincense and Boswellia Serrata Revitalising Night Cream
27.REN  Hydra-Calm Global Protection Day Cream
38. REN Omega3 Overnight Lipid Renewal Serum

 33. Lavera All-Round Cream

29. Sally Hansen Maximum Growth Base+Top Coat
30. Sally Hansen Diamond Radiance Hand & Cuticle Polish
31. Sally Hansen Nailgrowth Miracle
32. Sally Hansen Nail & CuticleOil

27. Nubar *Barbera
27. Nubar *Chocolate Coffee Bean
27. Nubar *Wildlife
37. Barielle *Mazie Rose
26. Christian Breton *Night Rider
27. Essie *Very Structured
40. Mohda Multichrome *Polo Sul





7 megjegyzés

  1. Az Inglot és a BB rúzs nagyon tetszik, na meg a Nubar lakkok :]

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűséges felhozatal, a Missha BB Cream Perfect Cover nekem is nagy kedvencem! Pedig azt hittem, hogy ősszel nem lesz már elég. Az a zöld Inglot szemceruza nagyon megcsiklandozta a fantáziám, illetve az Essie lakknak is csodálatos színe van.

    VálaszTörlés
  3. A körömlakkok nagy LOVE, a pirosítóhoz pedig gratulálok, én eddig egyet használtam el annyira, hogy lássam az alját, egyet mondjuk teljesen, egy kb. 10 éves Manhattant. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .a kremes pirosito azert is fogy gyorsan, mert a szamra is szoktam hasznalni, jol mutat hogy ugyanaz az arnyalat van pirkent/ruzskent.

      Törlés
    2. No, én ugyanezt szoktam fordítva, a rúzst ütögetem az arcomra, ha nincs nálam pirosító, bár amióta megvettem tőled a kis hármast, az van a táskámban, kontúrszín is van benne és kétféle pirosítóst, szóval odavagyok érte. :-)

      Törlés
    3. .azt is szoktam neha..
      az Eve Pearl-re gondolsz? az tenyleg nagyon jo :)

      Törlés
    4. Igen, arra :-) Táskakompatibilis méret, tükör, szóval imádom :-)

      Törlés