All the images being part of this Blog is property of the Author, unless noted otherwise.. Üzemeltető: Blogger.

Ajánló....Givenchy Noir Couture 4 in 1 Mascara



Mult heten Amszterdamban toltottem par napot, az ilyen kis utazasok mindig jo lehetoseget adnak, hogy a repteri duty-free shopban nezelodjon kicsit az ember. A manchesteri shopot kulonosen kedvelem, mert nagyon nagy es szeles a kinalat. Mar szamos duty-free shopban megfordultam a nagyvilagban, Sao-Paulotol Hongkongig, de allithatom hogy Manchesterben a legjobbak az arak.


A Givenchy marka nagyon nyomul mostanaban, es mivel nekem nagyon fontos a kozmetikumok design-ja/kulseje, kulonosen kedvelem ezt a markat. (Mar regebben is irtam egy Givenchy ajanlot.) Eredetileg az uj ruzsokra voltam kivancsi, melyeknek a kulseje fekete bőr boritast kapott, ezek is nagyon tetszettek, aztan vegul egy szempillaspiral landolt a kosaramban.

Kedvencem a Dr.Hauschka spiralja, mar nem tudom hanyadikat fogyasztom, de szerettem volna valami ujat mar kiprobalni. Miutan a Givenchy annyi mindent iger ezzel a spirallal es olyan jo teszteket olvastam rola, gondoltam meger egy probat.

Hogy mit is igernek? Egy 4 az 1-ben spiralt, mely gondoriti, hosszabitja, megnagyobbitja es apolja is a pillakat. 
“Noir Couture instantly thickens, lengthens and curls your lashes as it strengthens and nourishes them with ingredients like artemia salina, cotton nectar and oxazolidone, a lipid that protects and restructures the lashes. Imagine lashes that look as beautiful undressed as they do dressed – in couture!"
Jol hangzik, ugye?
Lassuk, mit is kapunk...
Kulseje.... papirdobozban kapjuk, maga a spiral igen elegans, fekete muanyag/fem kombo, tetejen a femben a Givenchy logoval. Eleg komoly, nehez nagy darab, talan ez az eddigi legnagyobb spiralom, 12.7 cm. Praktikus, hogy nem az egesz fem boritasu az ujlenyomatok miatt. Jol zarodik, es mivel a Givenchy felirat a femreszbe bele van gravirozva, nem fog lekopni.
Elso hasznalat utan mar gondoltam, hogy hoppa-hoppa...hu de jo ez a cucc. Es tenyleg, a pillakat nagyobbitja, nem csomosodik, gyorsan szarad. A tartossagaval sincs gond. Most mar ertem miert dicsertek ennyire tobb magazinban, blogban.

A kefejevel konnyu banni, mindenhova odaer. A festekanyagban (8ml) egy uj formulat alkalmaztak  Lash Booster Expert Complex, (parfummentes), amely egy ido utan noveszti is a pillakat, nemcsak apolja. Ketfele arnyalatban kaphato: black satin es brown satin. A szempillaspiral a felirat szerint 6 honapig hasznalhato kibontas utan. A lemosasa is konnyen megy, egy kis vattakorongra Talika szemfesteklemosot teszek, aztan kb. 10 masodpercig hagyom ezt a szemen es szepen letorlom.
Orulok, hogy megvettem ezt a spiralt, ilyen hosszu pillaim meg sose voltak. Remelem egy vizallo verzioval is hamarosan kijonnek :)


Egy rovid video, amikor a Givenchy a francia beauty-bloggereknek bemutatta az uj spiralt.



*A profi termekkepek forrasa Givenchy oldala.

Nincsenek megjegyzések