All the images being part of this Blog is property of the Author, unless noted otherwise.. Üzemeltető: Blogger.

Kedvenceim az utóbbi időben...III.

Regen volt "kedvencek" bejegyzes, ismet tobb "allando tag" is szerepel a listamban, de van par ujdonsag is. Az elmult honapokban, azt hiszem mondhatom, hogy jo 3 het kimaradt a sminkelesbol nalam, amikor Thaifoldon voltam, mert egy vizallo spiralon kivul, alig hasznaltam valamit. Ezt nem is bantam, mert ez  vagy a tengerviz vagy az egeszsegesebb taplalkozas ott, mindenestre jot tett a boromnek. Erdekes, hogy az ilyen utazasok utan, kicsit megvaltozik az ertekrendem, par hetig utana alig vasarolok kozmetikumokat, mert dragallom oket, (pl. egy spiralert 20 fontot kiadni???-ez mennyi penz Indiaban vagy Thaifoldon!), aztan idovel ez megint visszaall, bekerulok az itteni fogyasztoi tarsadalomba es elcsabulok a sok szepseg lattan :)
A listaban tovabbra is a natur/bio termekeket pirossal jeloltem meg.


Cathy Doll CC Cream
-elso hasznalatkor megijedtem, tiszta feher lett az arcom, aztan igazodott az
arcszinemhez, jo a fedese, 50-es napvedo, hidratal, ami szamomra fontos.
Primerkent is hasznalom, de csak magaban is, igy olyan erzesem van, mintha
fiatalabba, udebbe tenne a boromet (meg Thaifoldon szereztem)

 Missha BB Cream Moisture
 Missha BB Cream Perfect Cover 23
-ezekkel nagyon elegedett vagyok, mindig ujraveszem oket
Darphin Melaperfect anti-dark spots correcting foundation

 Dr. Hauschka Mascara 
-az orok spiralom..ujraveszem es ujraveszem
Givenchy Noir Couture 4 in 1 Mascara
-itt irtam ajanlast rola


Smashbox ceruzak a Wish for the perfect pencils set-bol
Inglot Eyebrow Pencil * 506

Smashbox paletta 
-ez lenne az utazos palettam, mert minden van benne, ha nem lenne ilyen dog nehez :)

RMK Irresistible Lips  ajakruzs*baby pink
-az abszolut kedvenc!!!
Smashbox Doubletake Lip Color *Guava
Sajat keszitesu ajakbalzsam 
-tiszta kokuszzsir + Bellapierre pigment kevereke, ehhez hasonloan keszitettem fogkremet is, ami kokuszzsir es szodabikarbona kevereke
Smashbox Lid + Lip primer

Real Techniques Expert Face brush
Urban Decay szemhejpuder ecset (a Mariposa palettabol)

REN Omega3 Overnight Lipid Renewal Serum
REN Glycolactic Skin Renewal Peel Mask
 REN Frankincense  Revitalising Night Cream
 REN Vita-Mineral Day Cream

Talika Lash Conditioning Cleanser
Greenn People Gentle cleanse & Make-up remover
Ecotools Facial sponge arctisztito szivacs
-Viki ajanlasara vettem, jol tettem

Cowshed Soothing Hand cream
Occo Markocija No5 Bath & Body wash

Zoya *Neely
Nubar *Earth
Nubar *Vital
Barielle *Elated

Sally Hansen Nail & CuticleOil
 Sally Hansen Maximum Growth plus Nourishing Nail Color *Real Royal
Sally Hansen Continuous Treatment Base & Top Coat





2 megjegyzés

  1. A Missha Perfect Cover nekem is nagy kedvencem, bár a jó idő beköszöntével a Hot Pink-re váltottam, ősszel ismét előkerül majd. A Smashbox paletta egy álom, állandó kívánságlistás :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .nekem eleg vilagos a borom, igy a Perfect Coverbol a 21-est es a 23-ast valtogatom. A Missha Signature Real covert is kiprobaltam, az valahogy nem jott be.

      Törlés