All the images being part of this Blog is property of the Author, unless noted otherwise.. Üzemeltető: Blogger.

Skóciában jártam ...

A hetvegen Skociaban toltottem par napot, mar kb. 2 eve tervezzuk ezt a turat, csak a mindig esos idojaras tartott vissza. 22 fokot, napos idot kifogni eleg ritka, ezert dontottunk hirtelen hogy nekivagunk az utnak. Jartunk Edinburgh-ban, Loch Ness-nel, Invernessben, Isle of Skye-on, Loch Lomondnal.... Skocia csodas, a rengeteg varral, a hegyek meg elkepesztok.. Legkozelebb mar egy igazi hegymaszo turara megyunk vissza :)
Nehany kedvcsinalo kep...

Edinburgh





Skocia legkisebb whiskeyfozdeje


Csak a Whiskey..

Fort Augustus, Loch Ness deli csucske

Fort Augustus

Loch Ness

The Suidhe Viewpoint

A Rockness fesztival maradvanyai

Kyleakin halaszfalu, Isle of Skye

Eilean Donan Castle

Glencoe


Three Sisters/ Glencoe

Loch Lomond..mindenfele var..


A tipikus reggeli..


11 megjegyzés

  1. Csodaszépek a képek, nagyon irigykedem :) Egyszer talán én is eljutok oda.

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű képek ^^ Csodás helyeken jártál

    VálaszTörlés
  3. A Rosslyn kápolnát egyszer szívesen megnézném hatalmas Dan Brown rajongóként! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .ez kimaradt most....rengeteg a latnivalo arra. Rakerestem, koszi a tippet, ez is gyonyoru, majd legkozelebb :)

      Törlés
  4. Óóó, ezeken a helyeken én is jártam, bár másik főzdében voltam. Mindenképpen szeretnék még visszajutni egyszer :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .akkor tudod milyen szep ez a videk, a hegyeket eleg nehez fenykepezni :) Melyik fozdeben voltal?

      Törlés
    2. Dalwhinnie, és szereztem is onnan poharat. :-)

      Törlés
    3. .en egyet tanultam ott..delelott, eh gyomorral nem ajanlatos whiskeykostolasra menni :)

      Törlés
  5. Varázslatos helyeken jártál :-)

    VálaszTörlés