All the images being part of this Blog is property of the Author, unless noted otherwise.. Üzemeltető: Blogger.

Ajánló...Inglot Full Metal Eyeliner*527


Meg tavaly, az Olimpian jartam Londonban, ekkor jutottam el vegre egy Inglot shopba, ahol esz nelkul sikerult bevasarolni. Nagyon sajnalom, hogy itt Manchesterben nincs Inglot pult, de talan jobb is :) 
Azota a termekeket rendszeresen hasznalom, most az egyik nagy kedvencemet szeretnem bemutatni, ajanlani.

Inglot Full Metal Eyeliner *527
Az Inglot oldalan itt talalhato.


A vasarlas soran eloszor is a ceruzak kulseje ragadott meg. Igen stabil, fem kulso, egy tekeros ceruzarol van szo. (13.8 cm hosszu) A kupakja biztonsagosan zarodik, nem lityeg-lotyog. Az iras rajta a mai napig nem kopott le, ugy nez ki mint ujkoraban. A ceruza masik vegen "maszatolo szivacs" is van es egy kis hegyezot is kapunk vele.




Allagat tekintve, eleg puha ceruza, konnyen is satirozhato, talan ezert is par ora utan kicsit mar igazitani kell. Pluszpont jar a ceruzanak, mert:
Paraben free
Nem allatokon tesztelt kozmetikum

A szinet turkiznek vagy vilagos teal-nak mondanam, a pontos arnyalat megnevezesekkel mindig bajban vagyok :) 





A tobbi ceruzarol itt talalsz swatchokat.

Igy is szoktam hasznalni...
Kep forrasa: http://axeoxe.com/inglot-full-metal-eyeliner-527-akvamarinovy-e-grafichny-e-strelki/


Inglot termekek vasarlasahoz egy kis segitseg itt, hatalmas swatchgyujtemeny!
A ceruzarol par kep meg ujkoraban ...






Egy lila szinut is vettem...



Nincsenek megjegyzések