All the images being part of this Blog is property of the Author, unless noted otherwise.. Üzemeltető: Blogger.

Nyerj egy MUA Ever After Matte palettàt!


Nemrég jelentek meg a MUA új palettái és úgyis már régen volt a blogon játék, most nyerhettek egyet :)
A nyeremény:


Ever After Matte paletta


Részvételi feltétetek:
Bárki részt vehet a játékon az EU-ból.(1 esély)

+ esélyek :
+2 esély, ha már vásároltál a blogomról (vagy vatera oldalamról)
+1 esély, ha a blogom nyilvános követője vagy
+1 esély, ha bejegyzést írsz a játékról a blogodban
+1 esély, ha kiteszed a játékot a blogod oldalsávjába
+3 esély, ha lájkolod a nyereményjáték képét a blog Facebook oldalán.
+5 esély, ha feltöltessz egy fotót a termékekről, amit nálam vásároltál  a Facebook oldalra.(a játékra jelentkezek....)

Jelentkezés:
- itt kommentben 
- vagy az emailcímemen: barindustries kukac gmail pont com


Kérlek annyit írj:
"Jelentkezek....", illetve hány plusz esélyt szereztél még. 
Összesen 14 esély szerezhető, például:
A játékra jelentkezek, emailcímem blabla@gmail.com, (1 esély)


+2 esély, már vásároltam a blogról/vateráról
+1 esély, a blog nyilvános követője vagyok "blabla" néven
+1 esély, bejegyzést írtam a játékról a blogomban, ez a link>
+1 esély, kitettem a játékot a blogom oldalsávjába, ez a link>
+5 esély, lájkoltam a nyereményjáték képét a blog Facebook oldalán "blabla" néven
+5 esély, feltöltöttem egy fotót a termékekről, amit nálad vásároltam  a Facebook oldalra "blabla" néven


És ha már írsz, mindenféle kommentet, kritikát, javaslatot a blogommal, FB oldallal kapcsolatban szívesen fogadok :)

A játékot 2013. október 21-én éjfélkor zárom le.

Sok sikert mindenkinek!




A megvásárolható termékeket itt találod: Kikk ide!
Az 1 db-os termékek, sminkcsomagok a BARgain SALE cimkénél találod...

34 megjegyzés

  1. Szeretnék jelentkezni a játékra...L néven követem a blogot :)

    VálaszTörlés
  2. szia! Szeretnék jelentkezni! Magyarországon élek ( 1 esély :)) Követlek Ibolya Janko néven :) ( 1 esély)
    Blogom oldalsávjában a játék: www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com ( 1 esély)
    Likeoltam a képet ( 3 esély)

    Köszönöm a játékot:)

    ibolya.janko@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra. E-mail címem sisanirg@gmail.com + a bloglovin'-on követem a blogot sisanirg felhasználónéven. :)

    VálaszTörlés
  4. szeretnék jelentkezni :)))
    Magyarországon élek(+1)

    nyilvánosan követlek: Renáta Rózsa néven(+1)
    facebookon likeoltam a képet :) (Renáta Rózsa néven) (+3)
    rozsarenata999@gmail.com
    puszi:Reni


    VálaszTörlés
  5. Ohh köszönjük a játék lehetőséget ^^
    Jelentkezek ment mail :D

    VálaszTörlés
  6. szia! követlek a blogod olvasójaként: Judit Törtei Néven.
    kitettem a blogom oldalsávjába a játékot: http://juditnailpolishblog.blogspot.hu/
    facebookon megosztottam és lájkoltam a nyeremény fényképét: Judit Törtei néven és itt megosztva:https://www.facebook.com/judyyyyaranyos?ref=tn_tnmn
    Köszönöm a játékot!!

    VálaszTörlés
  7. Sziaa
    Szeretnék jelentkezni! :) Magyarországon élek.
    jniki93@freemail.hu

    VálaszTörlés
  8. szia ! :) szeretnék jelentkezni.
    cs.szandraa néven követlek itt, bloglovinon is cs.szandraa vagy csszandraa néven. +1, Mo-n lakom +1
    e-mail címem: csongedi_szandra@citromail.hu

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Már kinéztem magamnak ezt a matt palettát, nagyon örülnék, ha megnyerhetném, ezért jelentkeznék!
    Magyarországon élek (1 esély)
    A blogot Pancsi néven követem (+1 esély)
    Kitettem a játékot a blog oldalsávjába: pancsipipereasztala.blogspot.hu (+1 esély)
    Lájkoltam a képet a blog Facebook oldalán, Prépost Annamária néven (+3 esély)
    Így összesen 6 esélyt szereztem.
    Köszönöm a lehetőséget! :-)

    A blogot egyébként mindig kíváncsian figyelem, jó, hogy van egy magyar elérhetőség, ahol a Magyarországon nem kapható termékeket megtaláljuk!

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Szeretnék jelentkezni, e-mail: cuteworldxd@gmail.com
    Köszönöm a játékot!

    VálaszTörlés
  11. Szia Edit! :)
    én is jelentkeznék :)
    Itt Beauty by Barbara néven követlek :) (+1 esély)
    Már vásároltam tőled (+2 esély)
    Likeoltam a fotót Barbara Sipka néven (az oldalamon meg is osztottam: https://www.facebook.com/BeautybyBarbaraS) +5 esély
    Összesen 8 esély :)

    Nagyon örülök az új facebook oldalnak mert így sokkal naprakészebb tudok lenni a blogból :) :)

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    A játékra jelentkeznék!
    Magyarországon élek. (1 esély)
    Követlek rone2122 néven ( 1 esély)
    Likeoltam a képet Schmidt Renáta néven ( 3 esély)
    email címem: rone2122@gmail.com

    Köszi a játékot! :))

    VálaszTörlés
  13. Szia Edit! :) Én is szeretnék a játékra jelentkezni, az e-mail címem h.gyongyi92@gmail.com ( 1 esély)

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Réka Kerekes néven követlek, kitettem a blogomra a játék képét: http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/ (+1)
    Email: reka0804@freemail.hu (+1)
    Krisztina Réka Kerekes néven lájkoltam facebookon a játék képén.
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  15. A játékra jelentkezek, emailcímem orban.klaudia@gmail.com, (1 esély)
    +2 esély, már vásároltam Tőled vateráról
    +1 esély, a blog nyilvános követője vagyok "CRaPTRaSH" néven
    +1 esély, kitettem a játékot a blogom oldalsávjába, ez a link -> craptrashvilaga.blogspot.hu
    +5 esély, lájkoltam a nyereményjáték képét a blog Facebook oldalán "Orbán Klaudia" néven
    +5 esély, feltöltöttem egy fotót a termékekről, amit nálad vásároltam a Facebook oldalra "Orbán Klaudia" néven és Magyarországon élek.

    Köszönöm a lehetőséget, szép estét!

    VálaszTörlés
  16. Játékra jelentkezem!! email: yarrick@citromail.hu (+1)
    +1 Nixon néven a blog nyilvános követője vagyok,
    +1 kitettem a blogom oldalsávjába a nyereményjáték felhívást, ide: http://bizsumania.blogspot.hu/
    +5 lájkoltam FB-n a nyereményjáték képét Nikoletta Bányai néven

    Köszönöm a játékot!

    VálaszTörlés
  17. Szia! Én is jelentkeznék a szuper játékra! Réka Réka P. néven feliratkozott olvasód vagyok (+1), vásároltam is már Tőled (+2), kitettem a játék felhívását a blogom oldalsávjába (+1) rekablogol.blogspot.hu, lájkoltam a fb oldalad (Papanecz Réka; +5) és megosztottam egy képet is ugyanitt (+5). Annyit szeretnék pluszban elmondani, hogy mindig öröm Nálad vásárolni és hogy nagyon jó lett a Fb-oldalad :)

    VálaszTörlés
  18. Szia!Jelentkeznék a játékra:) email:gabriellacicak@gmail.com (+1esély)
    magyarországon élek(+1)
    +1 blogodat gabcsy néven követem
    +5 a nyaraményjáték képét lájkoltaf fb-n Gabriella Szöllősi néven :D

    VálaszTörlés
  19. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra (1)
    bkata néven követem a blogodat (+1)
    lájkoltam a nyereményjáték képét (+3)
    Köszönjük a játékot!

    VálaszTörlés
  20. Szia!
    Szeretnék jelentkezni!:) ( 1)
    vásároltam már (+2)
    Khamala néven követlek (+1)
    Köszi!:)

    VálaszTörlés
  21. Bocsi a címem lemaradt: thal1322@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. A játékra jelentkezek, emailcímem u.brigitta13@gmail.com
    +1 esély, a blog nyilvános követője vagyok Ungvári Brigitta

    VálaszTörlés
  23. Szia, szeretnék jelentkezni a játékra. E-mail címem: bezzeg.petra@gmail.com(+ 1 esély) . A blogod nyilvánosan követem petralexis néven(+ 1 esély), a nyereményjáték képét lájkoltam a Facebookon Bezzeg Petra néven(+ 5 esély).

    VálaszTörlés
  24. Sziia!:) Szeretnék jelentkezni!:)
    Tatus néven követem a blogod.
    Kitettem a játékot a blogom oldalsávjába, és bejegyzést is írtam róla http://tatusblogja.blogspot.hu/2013/10/nyeremeny-jatek-beauty-sale-blogon.html
    Lájkoltam az fb oldalt,és a nyeremény játék képét Kata Szenftner néven!

    Köszi a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  25. Szia! Szeretnék jelentkezni!

    Mesy néven követlek a blogon.
    Facebookon like-oltam a képet Emese Darai néven.
    Kitettem a játék képét a blog oldalsávjába http://testverkodex.blogspot.hu/
    köszi a lehetőséget, csodás ez a paletta!

    VálaszTörlés
  26. Szia!

    A játékra jelentkezek
    +1 esély emailcímem kalexxa@gmail.com
    +1 esély Magyarországon élek
    +1 esély, a blog nyilvános követője vagyok Moshi néven
    +5 esély, lájkoltam a nyereményjáték képét a blog Facebook oldalán Kun Alexandra néven

    VálaszTörlés
  27. szia! szeretnék jelentkezni a játékra. Bó. néven követlek.
    köszööm a lehetőséget:)

    VálaszTörlés
  28. Szia! Szeretmék jelentkezni.
    +1 esély, email címem: kereki.fanni@freemail.hu
    +1 esély, a blog nyilvános követője vagyok Fanni Kereki néven
    +3 esély, lájkoltam a nyereményjáték képét a blog Facebook oldalán Fanni Kereki néven
    +1 esély, Magyarországon élek.
    Köszönöm a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
  29. Szió ^^
    A játékra jelentkezem, e-mail címem andi04.13@gmail.com:

    +1 esély, a blog nyilvános követője vagyok "Andi K." néven
    +1 esély, kitettem a játékot a blogom oldalsávjába, ez a link: http://andimakeupfashionandmore.blogspot.hu/
    +5 esély, lájkoltam a nyereményjáték képét a blog Facebook oldalán "Andicreative" néven és meg is osztottam :)
    Köszönjük <3

    VálaszTörlés
  30. Szia!
    Szeretnék jelentkezni! :)
    Anikó Faragó néven követlek.
    +1 esély, email címem: aniko_farago@freemail.hu
    +1 esély, kitettem a játékot a blogom oldalsávjába, ez a link:http://ancsa97.blogspot.hu/
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  31. Jelentkezem :) FighterGirl néven követlek, 1 esély. Kitettem oldalsávba és írtam bejegyzést is a blogomon 2 esély. Összesen: 3 esély http://wonderfulfighter.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  32. Szia! Szeretnék jelentkezni, Joutsen néven követem a blogot.
    email: rita.joutsen@gmail.hu
    kitettem a blogom oldalsávjába: fattyuhattyu.blogspot.hu
    össz. 3 esély:)

    VálaszTörlés
  33. Szia a játékra jelentkezek:)
    Email címem: nagyvanda333@gmail.com (1eséy)
    Facebookon lájkoltam a nyereményjáték képét Vanda Nagy néven. (5esély)
    Követem a blogot Vanda Nagy néven (1esély)
    Köszönöm, hogy résztvehetek. :)

    VálaszTörlés