All the images being part of this Blog is property of the Author, unless noted otherwise.. Üzemeltető: Blogger.

500 követő!! Játék Too Faced palettáért!


Helo lanyok!

A blog elerte az 500 kovetot, 2 es fel evvel ezelott, kezdeskor nem gondoltam volna, hogy valaha ennyien leszunk :)
Mindenkinek szeretnem megkoszonni, aki a blogot figyelemmel kiseri, a kedves szavakat a vendegkonyvben, a sok-sok vasarlast es a tovabbajanlast is.
Igaz, mar fut a blogon egy MUA nyeremenyjatek, de ugy gondolom ezt az alkalmat nem illene kihagyni, igy egy gyors jatek, a nyeremeny:

Too Faced 
Glamour To Go paletta
Dream Edition

Részvételi feltétetek:
-legyel a blogom nyilvanos kovetoje
-plusz eselyek bla-bla most nincs :)
Ha megosztod a jatekot a blogodon/facebookon, azt megkoszonom.

Jelentkezés:
- itt kommentben 


A játékot 2013. október 17-én éjfélkor zárom le.
Sok sikert mindenkinek!


Egy kis off...a blognak Facebook oldala indult nemreg :) 
Meg az elejen vagyok, ismerkedek az egesszel, igy minden javaslatot, eszrevetelt, kritikat szivesen veszek. Szeretnem, hogy erdemes legyen az oldalt like-olni...lesznek ott is akciok, nyeremenyjatekok es Flash Sale is. Szivesen varom a fenykepeitek is oda a termekekrol, linkelhetitek a blogotokat is batram, kerdezhettek es persze valaszolhattok is.




96 megjegyzés

  1. Szuper! Gratulálok!!!
    Szeretnék jelentkezni a játékra, köszi a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra.
    Dalma ( : néven követlek itt a blogon
    Köszi a lehetőséget!: )

    VálaszTörlés
  3. Szia, réka kerekes néven követlek itt. Köszi a játékot! És gratulálok az 500 olvasóhoz, csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép számhoz értél, gratulálok :) Réka Réka P. néven vagyok a feliratkozott olvasód :) Nagyon szép ez a paletta, köszönöm a játékot :)

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok! Én is szeretnék jelentkezni a palettáért :-)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok az 500 olvasóhoz! :-)
    Szeretnék jelentkezni erre a játékra is, nagyon tetszik ez a paletta
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  7. Aljlielati Fanni2013. október 8. 18:09

    Jaj de kis bàjos ez a paletta :))
    Köszi a lehetőséget!
    Nem semmi az 500 :D
    Fannysun néven követlek

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    rone2122 néven követem a blogod.
    Köszi a játékot és gratulálok az 500 olvasóhoz, csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  9. Szia Edit! :)
    További sok sikert kívánok neked a blog oldal vezetésében, és persze gratulálok az 500 követőhöz! :)
    Horváth Gyöngyvér néven követlek, és én is szeretnék jelentkezni a palettáért! :)
    Köszönöm a játékot! :)

    VálaszTörlés
  10. naná, hogy jelentkeznék! és gratula a növekedéshez! a fb oldallal pedig csak így tovább, tuti az is segített ;)

    VálaszTörlés
  11. További nagyon sok sikert Neked! :)

    VálaszTörlés
  12. Gratulálok! Szeretnék jelentkezni a játékra :)

    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  13. Indulnék érte én is! Gratulálok az 500 feliratkozóhoz! :)

    VálaszTörlés
  14. szia, gratulálok, még sok-sok olvasót Neked ! :))
    cs.szandraa néven követlek nyilvánosan.

    köszi a játékot ! :))

    VálaszTörlés
  15. Gratulálok az 500 követőhöz! És én is jelentkeznék a játékra :)

    VálaszTörlés
  16. Gratulálok és további sok sikert! Szeretnék jelentkezni, Negiluy néven követlek. :)

    VálaszTörlés
  17. szia! bree néven követlek és szeretnék jelentkezni a játékra! köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  18. Gratulálok a félezer követőhöz!!! Szeretnék jelentkezni a játékra, Nixon néven követlek. Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  19. Gratulálok! :)
    Moon Angel néven szeretnék jelentkezni a játékra, ezen a néven követlek.

    Megosztottam a játékot facebook-on. https://www.facebook.com/pages/Angel-Moon/167171090010488

    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  20. Szia! Ez a nyeremény csodás, gratulálok én is az 500 kovetőhöz ;) szeretnék jelentkezni a játékra :)

    VálaszTörlés
  21. Gratulálok az 500 követőhöz és sok sikert a bloghoz! A nyereményjátékra szeretnék jelentkezni, köszönjük a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  22. szia! szeretnék jelentkezni! Gratula az olvasóidhoz!! Judit Törtei néven követlek.

    VálaszTörlés
  23. Szia, én is szeretnék a játékra jelentkezni. Minden vágyam egy termék amelyet az amerikai beauty guruk is használnak :)

    VálaszTörlés
  24. Szia. Gratulálok az 500 követőhöz és szeretnék jelentkezni a játékra. :)

    VálaszTörlés
  25. Szia, gratulálok a sok sok kedves követődhöz. Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra :)

    VálaszTörlés
  26. Szia! Gratulálok a blogodhoz! Szeretnék részt venni a sorsoláson! :)

    VálaszTörlés
  27. Szia! Gratulálok, én is szertnék jelentkezni a játékra!

    VálaszTörlés
  28. En is szeretnrk jelentkezni :) hat a 500 az nem semmi.. es a vasarlok szama vajon mennyinel tart..?

    VálaszTörlés
  29. szia!:) szeretnék jelentkezni, köszönöm a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  30. Szia! Szeretnék jelentkezni, köszi a játékot!:)

    VálaszTörlés
  31. Szia! Gratulálok! Babinecz Nikolett néven követlek és szeretnék jelentkezni a játékra. :)

    VálaszTörlés
  32. Szia!
    Én is szeretnék jelentkezni a játékra. Bloglovin-on is követem a blogod.
    Anita

    VálaszTörlés
  33. Szia!
    Én is jelentkeznék:) szeretek Nálad játszani ;)

    VálaszTörlés
  34. Szia!

    Szeretnék jelentkezni a játékra. Gratulálok az 500 követőhöz! Lesz ez még több is! :)

    VálaszTörlés
  35. Szia, szeretnék jelentkezni a játékra: O néven követem a blogod. Köszi

    VálaszTörlés
  36. Szuper játék és nyeremény - fel sem tűnt, hogy eddig nem iratkoztam fel, de úgyis tudod, hogy mindig benézek ;-D

    VálaszTörlés
  37. Juhhu, szuper nyeremeny, koszi a lehetoseget! :)

    VálaszTörlés
  38. Szia, Pillecukor néven követlek itt a blogon, gratulálok a követőkhöz, és a paletta is szép :)

    VálaszTörlés
  39. Gratula a követőkhöz *-* csodás a nyeremény! Szeretnék jelentkezni a játékra. Viccu néven követlek :3 !

    VálaszTörlés
  40. Szia! gabcsy néven követem a blogod :D

    VálaszTörlés
  41. Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra! Alexandra Nagy néven követlek.

    VálaszTörlés
  42. Milyen gyorsan telik az idő... Harcba szállok ezért a szépségért én is. :)

    VálaszTörlés
  43. Szia! Jelentkezni szeretnék a játékra! :)

    VálaszTörlés
  44. Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra! :)

    VálaszTörlés
  45. Szia! Gratulálok!
    Köszi a játékot és persze, hogy jelentkezek szuper lenne nyerni. :)

    VálaszTörlés
  46. Szia, szeretnék jelentkezni a játékra. :)

    VálaszTörlés
  47. Sziia!:) Gratulálok!:) Én is Szeretnék jelentkezni a játékra!:)
    Köszi a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  48. Szia,
    szeretnék a nyereményjátékra jelentkezni, gyönyörű ez a paletta:)

    VálaszTörlés
  49. Gratulálok az 500 követőhöz! Szeretnék jelentkezni a játékra :)

    VálaszTörlés
  50. Szia! KÖszi a játékot, grat az 500 követőhöz :) én is szeretnék feliratkozni a játékra

    VálaszTörlés
  51. Szia!
    Gratulálok!
    Soledad néven követlek és szeretnék jelentkezni a játékra! :)

    VálaszTörlés
  52. Gratulálok! :)
    Örömmel rendelnék tőled máskor is,most pedig örömmel jelentkezem a játékra!:)
    Köszi!
    Roni
    Sajnos baromi nehéz kommentelni nálad:( pedig van blogger és bloglovinos követésem is:/ :(

    VálaszTörlés
  53. Szia! Gratulálok! :)
    bkata néven követlek és szeretnék jelentkezni a játékra!

    VálaszTörlés
  54. Szia! Gratulálok a blogodhoz, és köszönöm a játéklehetőséget, szeretnék jelentkezni rá! (:

    VálaszTörlés
  55. Szia! Én is szeretnék jelentkezni a játékra. A blogot, és a fb-oldalad is vivien seres néven követem. Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  56. Szia! :) Nagyon-nagyon gratulálok, még milliószor ennyi követőt kívánok! :) Én is szeretnék jelentkezni a játékra, Gabriella Ember néven követlek mindenhol! :) További sok sikert kívánok! :)

    VálaszTörlés
  57. Köszi a játékot! És gratulálok az 500 olvasóhoz!

    VálaszTörlés
  58. Hatalmas gratuláció megérdemled a sok követőt, mert nagyon jó amit csinálsz,hogy segítesz minket ezzel :)
    Minden vágyam ez a paletta, csodaszép ezért én is beneveznék a játékba :P Mia&B néven követlek :)

    VálaszTörlés
  59. Szia! :)
    Szeretnék jelentkezni, nagyon tetszik a paletta:)
    Renáta Rózsa néven követlek.
    puszi:Reni

    VálaszTörlés
  60. Szia!

    Moshi néven követlek és ezúton szeretnék jelentkezni a játékra. Már most van pár ötletem ezekkel a színekkel :)

    VálaszTörlés
  61. Szia!
    500 követő ilyen hamar az nagyon jó.:) Gratulálok.
    Vámossy Brigitta néven követlek.
    Köszi a játékot!
    Üdv:
    Brigitta

    VálaszTörlés
  62. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra, CRaPTRaSH néven követlek és nagyon boldog kispanda lennék, ha megnyerném! :]
    Köszi a lehetőséget és gratulálok a szép számhoz! :]

    VálaszTörlés
  63. Szia :)
    Szeretnék jelentkezni a játékra, Zsofia Főző
    Gratulálok és köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  64. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra. A blogot Fanni Kereki néven követem.
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  65. Szia :)
    Itt is szeretnék jelentkezni, bízom, hogy a szerencse ezúttal mellém szegődik. E-mail címem andi04.13@gmail.com, Andi K. névvel követlen blogon és Facebookon Andicreative néven lájkoltalak és megosztottam a nyereményjátékot is.
    Köszönjük a játékot <3

    VálaszTörlés
  66. Szia! Életemben először, én is jelentkeznék erre a játékra! :)

    VálaszTörlés
  67. Szia! Én is szeretnék jelentkezni és köszönöm a lehetőséget. :) Nézz be hozzám, nálam is indult játék. :)

    VálaszTörlés
  68. Szia!!
    Gratulálok a sok feliratkozóhoz, és a sikeres bloghoz is!! :3
    Pon Ebiko néven követlek itt, de bloglovinon is ^^

    VálaszTörlés
  69. Szia! Gratulálok én is, csak így tovább. :) Jelentkezem a játékra, nagyon örülnék ennek a szupi kis palettának. :) DynaChii néven követlek.

    VálaszTörlés
  70. Gratula a bloghoz és a követőkhöz! Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  71. Gratulálok! Én is szeretnék jelentkezni és köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  72. Gratulálok!
    Szeretnék jelentkezni, csodás a paletta!
    Mesy néven követlek.

    VálaszTörlés
  73. Szia, szeretnék jelentkezni a játékra! Detti néven követlek :)
    Gratulálok hozzá!

    VálaszTörlés
  74. Szia!

    Gratulálok a bloghoz! Nagyon klassz dolgok vannak ám itt!! :)
    Asarys néven követlek itt.
    Köszi a lehetőséget!! :)

    VálaszTörlés
  75. Szia!

    Szeretnék jelentkezni a játékra!
    Anikó Faragó néven követlek.
    Gratula az 500 követőhöz
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  76. Szia! Gratula az oldaladhoz! FighterGirl néven követlek. Sok sikert a továbbiakhoz!

    VálaszTörlés
  77. Szia! Gratulálok! :) Christy néven követlek. Csak így tovább!!! :)

    VálaszTörlés
  78. Gratulálok!!!! Még vagy 10szer 500-at :)
    A paletta doboza az valami zseniálisan gyönyörű!!!

    VálaszTörlés
  79. Szia!
    Adrienn néven követlek. Köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  80. Szia,
    Erzsa néven követlek.
    Gratulálok!
    Szeretnék részt venni a játékban.

    VálaszTörlés
  81. Úh de örülök hogy Lolly által megtaláltam a blogodat!! Minden, ami egy sminkmániásnak kell :D Nagyon örülök, hogy pont most van nyereményjáték, én is jelentkeznék :)
    Kamilla Ferenczi néven követlek. :)

    VálaszTörlés
  82. Szuper nyereményjáték! :)))) Bizakodom!

    VálaszTörlés
  83. Szeretnék jelentkezni!Szuper oldal-szuper nyeremények!
    linam-chan néven követlek :)

    VálaszTörlés
  84. Így last minute szeretnék jelentkezni!

    Köszönjük azt a sok szép dolgot, amit lehetőségként mutatsz nekünk! Remélem hamarosan én is vásárolhatok tőled!

    Gratulálok a sok feliratkozóhoz!!!!! És köszönjük a játékot!

    VálaszTörlés
  85. Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra! :) Nagyon szeretem az oldalad, csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  86. Szia!
    Gratulálok!!!!
    ms.xixin néven követlek

    VálaszTörlés
  87. szia Gratu :) am.bocsi de megkérdezhetem hogy hogy hoztad létre a blogot??!! előre is köszi!! kaphatnék linket? :) (bocsii kicsit hülye vagyok az ilyenekhez :D és már keresgéltem neten de azok nem jók amiket én találtam...:/ öleléés* )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .szia! regisztralj be a blogger.com-ra, ott megtalalod a tobbi infot :)

      Törlés