All the images being part of this Blog is property of the Author, unless noted otherwise.. Üzemeltető: Blogger.

Kedvenceim az utóbbi időben...IV.

Eleg ritkan irok ilyen "kedvencek" bejegyzest, ennek talan az is az oka, hogy ha valami igazan a kedvencem, azt ujra es ujra vasarolom, tehat az alap keszletem nem nagyon valtozik.
Ebbe beletartozik pl a Hauschka spiral, a Talika Lash Conditioning Cleanser, a Green People Gentle cleanse & Make-up remover, a REN kremek es a Darphin Melaperfect anti-dark spots correcting alapozo is.
Szigoru megrovasban reszesitem magam, mivel celom volt, hogy foleg natur/bio termekeket hasznaljak, nos az uj kozmetikumok beszerzesenel erre az utobbi idoben nem nagyon figyeltem, jo lenne ezt szem elott tartani a jovoben.
A listaban tovabbra is a natur/bio termekeket pirossal jeloltem meg.

1. Christian Breton Anti-Wrinkle Eye Firming Serum
2. Christian Breton Skin Survival+ Anti Wrinkle Perfect Care
3. Christian Breton White+LAB Target Spot Whitening Corrector
Mar regota szerettem volna valami igazan draga arcapolasi kremet kiprobalni, ernek-e valamit, ezeket a kremeket kb 70%-kal olcsobban sikerult megvennem. Az arcom frissebbnek, udebbnek, kisimultabbnak nez ki, meg a parom is eszrevette. Ujravennem oket, de a rendes ar a csomagra kb 47000 ft, ez borzasztoan sok es az akcio a boltban mar nincsen sajnos.

4. RMK JellyxPowder Cheeks *Soft Coral
5. RMK Blusher *Pink Gold
Az RMK marka nagy kedvencem, az utobbi kedvencek bejegyzesben mar mutattam egy ruzst toluk. Ezeknek a pirositoknak foleg az allaga tetszik, ami valahogy kulonleges, masik pirositokhoz nem is tudom hasonlitani. Aki tobbet szeretne megtudni miert is dicserem oket annyira, itt utanaolvashat.

6. RMK Lip Gloss *Clear Shiny Pink
7. Butter London Lip Gloss * Frilly Knickers
8. Chanel Rouge Coco Shine * Chance
9. Korres Lipstick *Rose
A Chanel ruzst ajandekba kaptam Gigitol egy blogsales vasarlas alkalmabol, nagyon szeretem, meg egyszer koszonet itt is erte.
Korres ruzs mindig bekerul a kedvencek koze, mert iszonyat jo hidratalnak.

10. L'Oreal Infaillible Eyeshadow * Coconut Shake
11. L'Oreal Infaillible Eyeshadow * All Night Blue
A Coco arnyalatbol nagyon sokat eladtam, mindenki dicserte, gondoltam no akkor nekem is ki kell probalnom, es tenyleg nagyon jok.

12. UNII paletta
Szetboncoltam egy nagy Smashbox palettat, ez lett a vegeredmeny. Kicsik a potok, igy sok jo szemhejpuder kis helyen is elfer. Utazashoz is nagyon praktikus.


13. Bourjois Contour Clubbing Liner * Blue Neon
14. Rimmel ScandalEyes Liner * Bronze
15. Chanel Highlighter Face Pen *Beige Clair
A Rimmelt a szuper tartossagaert kedvelem, a Bourjois-t pedig a szineert.
A Chanelt blogsalen vettem Gigitol, kicsit rizikos volt az arnyalat miatt, de pont jo lett.


16. Chique Smudge Brush
17. Japonesque Lip Brush
Ez az elso ilyen rovid szoru, smudge ecsetem, minden nap hasznalom, a szinek eldolgozasat nagyban megkonnyiti nekem, jo tomott, nagyon jo vele sminkelni.
Az ajakruzsokat az utobbi idoben ecsettel szoktam felvinni, pontosabb lesz az ajkak szele, erre tokeletes ez a Japonesque ecset.

18. Revlon *Craving Coral
19. Revlon *Charismatic
20. Barielle *Thrilling
Nyar, osz, tel, tavasz mindegy... nekem mindig is a pirosas lakkok a kedvenceim.

21. Tangle Teezer Original Compact
Aki olvassa a Facebook oldalam, az tudja hogy a lanyok hatasara vettem ezt meg, nekem nagyon bejon. Igazi probaja majd a tengerparti sos vizes kocos hajnal lesz :)




10 megjegyzés

  1. Nagyon jó az UNII-d...elfogadnám! Én a tangle teezert utálom, mert igaz h nagyon jó, de folyton elejtem és felidegesít!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .az a jo hogy a SB potok milimeterre epp szepen befernek. Utazashoz viszont mashogy pakolok be a palettaba, akkor kicsit hosszadalmas kiszedegetni egyenkent oket :) Erre lennenek az Inglot Rainbow potok jo megoldas.

      Törlés
    2. Szerintem azok szarok, képeken gyönyörű élőben meg nekem nem tetszett, de annyira se h egyet vegyek. A többivel nincs bajom.

      Törlés
    3. .nekem 3 matt van beloluk, azok nekem bejottek.

      Törlés
  2. A 14es Rimmel szemcerka tartósabb mint egy UD?

    VálaszTörlés
  3. .en ezt a bronzosat alig tudom levakarni :) probald ki ezeket a ScandalEyes ceruzakat valamelyik drogeriaban.

    VálaszTörlés
  4. Jajj jajj, az ember lánya megbolondul ettől az RMK márkától, főleg az tetszik a monogramom benne van a márka nevében. Kellllll :D Eszetlen elveszti az ember a fejét....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .tenyleg nagyon jok es a japan eladofiu az itteni RMK pultnal nagyon csini:)

      Törlés
  5. L'Oreal Infaillible Eyeshadow * All Night Blue húú gyönyörűű nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .igen...keress ra egy swatch-ra a neten, ugy meg szebb :)

      Törlés