All the images being part of this Blog is property of the Author, unless noted otherwise.. Üzemeltető: Blogger.

Nyerj URBAN DECAY palettát! ☘ ☘ ☘ Év végi játék!


Sokáig gondolkodtam, mi is legyen az év utolsó játékának a nyereménye, végül e paletta mellett döntöttem. Az Urban Decay talán a legkedveltebb márka a termékeim között és ez a paletta már nehezen is beszerezhető.
Egyúttal szeretném mindenkinek a sok-sok vasárlást megköszönni, hogy követitek a blogot és olvastok. Még mindig nagyon örülök, hogy ezt a laza blogos formát választottam az eladáshoz, sokkal személyesebb a rendelés, levélváltás, csak pozitiv tapasztalataim vannak ezzel kapcsolatban.
Több törzsvásárlómmal mondhatnám kisebb barátságok is kialakultak, olyan jó lenne titeket személyesen is megismerni :)

Tehát a nyeremény:

URBAN DECAY
 Midnight Emergency Kit

4 x szemhéjpúder
AC/DC (shimmery deep lavender)
Midnight Cowboy (pink champagne w/lots of sliver glitter)
 Midnight Rodeo (medium metallic brown w/silver and gold glitter)
Midnight 15(pink champagne w/iridescent glitter)
1 x Midnight Cowboy Lip Junkie Lipgloss (sparkling sheer nude) 
1 x Urban Decay szemhéjpúder ecset
Mindez egy cuki kis tükrös tartóban..


Részvételi feltételek:
Már vásároltál valamit a blogomról (vagy vatera oldalamról)/ 3 esély

+ esélyek :
+1 esély, ha a blogom nyilvános követője vagy
+1 esély, ha bejegyzést írsz a játékról a blogodban
+1 esély, ha kiteszed a játékot a blogod oldalsávjába
+1 esély, ha lájkolod a játék képét a blog Facebook oldalán
+1 esély, ha megosztod a játék képét a blogom Facebook oldalán
+3 esély, ha feltöltessz egy fotót egy termékről vagy a vele készített sminkről, amit nálam vásároltál a Facebook oldalamra.(a játékra jelentkezek....)

Jelentkezés:
- itt kommentben 
- vagy az emailcímemen: barindustries kukac gmail pont com


Kérlek annyit írj:
"Jelentkezek....", illetve hány plusz esélyt szereztél még. 
Összesen 11 esély szerezhető, például:
A játékra jelentkezek, már vásároltam tőled, emailcímem blablabla@gmail.com, (3 esély)

+1 esély, a blog nyilvános követője vagyok "blabla" néven
+1 esély, bejegyzést írtam a játékról a blogomban, ez a link>
+1 esély, kitettem a játékot a blogom oldalsávjába, ez a link>
+1 esély, lájkoltam a nyereményjáték képét a blog Facebook oldalán "blabla" néven
+1 esély, megosztottam a nyereményjáték képét a blog Facebook oldalán "blabla" néven (ha nem látszik a neved, mert nem nyilvànos a profilod, erről kérlek küldj egy fotót)
+3 esély, feltöltöttem egy fotót egy termékről vagy a vele készített sminkről amit nálad vásároltam  a Facebook oldalra "blabla" néven

A játékot 2013. december 22-én éjfélkor zárom le.
Facebook-on már érdeklődtem a nyereményt illetően, ha a nyertes mégis inkább egy meglepetés csomagot szeretne sok-sok aprósággal, az is lehetséges :)

Sok sikert mindenkinek! 












19 megjegyzés

  1. Vásároltam tőled két MUA palettát, e-mail címem: vassviktoriaeva@gmail.com, a fotót facebookon lájkoltam és megosztottam :) hajrá én! :D

    VálaszTörlés
  2. Csak az jelentkezhet, aki már vásárolt tőled? :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .igen, ez a jatek most a vasarloknak van:)

      Törlés
    2. Ó, de sajnálom! :( De majd legközelebb! :)

      Törlés
  3. Vásároltam tőled egy Hard Candy palettát, email címem: barbara.sipka@gmail.com

    (3 esély)
    +1 esély Beauty by Barbara S. néven követlek
    +1 esély likeoltam a képet Barbara Sipka néven
    +1 esély megosztottam szintén ezen a néven

    Köszönjük a lehetőséget! Gyönyörű a paletta!! :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Szerelmes lettem ebbe a palettába, ezt eddig nem ismertem..:)
    Szeretnék jelentkezni a játékra!
    3 esély - nemrég vásároltam tőled egy Loreal szemhéjmonot és revlon szájfényt
    1 esély - a blog nyilvános követője vagyok
    1 esély - lájkoltam a nyereményjáték képét a blog Facebook oldalán Jóna Nikolett néven
    Összesen 5 esély.
    email : jniki93@freemail.hu

    VálaszTörlés
  5. Szia! Köszi a lehetőséget :)

    Szeretnék jelentkezni a játékra, egy Sleek Monaco palettát vásároltam tőled, az email címem nieninque.meneldea@gmail.com

    +1 esély, a blog nyilvános követője vagyok GFC-n phoenix néven
    +1 esély kitettem a játékot a blogom oldalsávjába: biablogol.blogspot.com
    +1 esély, lájkoltam a nyereményjáték képét Bencsik Bianka néven
    +1 esély, megosztottam a nyereményjáték képét Bencsik Bianka néven
    +3 esély, feltöltöttem egy fotót a Facebook oldalra Bencsik Bianka néven

    VálaszTörlés
  6. Szia. először is nagyon köszi a szuper játékot, csodálatos a nyeremény :) A játékra jelentkezek, már vásároltam tőled, emailcímem: preka87(kukac)gmail.com (3 esély);
    a blog nyilvános követője vagyok (+1)
    Kitettem a blogom oldalsávjába a bejegyzésre mutató linkkel ellátva a nyj. képét (+1) rekablogol.blogspot.hu
    Fb-on lájkoltam a képet és meg is osztottam (Papanecz Réka)

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Fantasztikus nyeremény és szuper a játék :)
    +1 blog nyilvános követője vagyok Ms.Xixin néven,
    +1 lájkoltam a nyereményjáték képét Kalmár Ancsa néven,
    +1 megosztottam a nyereményjátékot Kalmár Ancsa néven,
    +3 feltöltöttem egy képet a vásárolt termékről az oldaladra Kalmár Ancsa néven.
    Köszönöm a lehetőséget és a játékot :)

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    Szeretnék jelentkezni a játékra! :)
    Egy MUA, Heaven and Earth palettát vásároltam tőled, az email címem szlovencsak.rita@gmail.com. (3 esély)

    +1 esély, a blog nyilvános követője vagyok GFC-n Soledad néven
    +1 esély, lájkoltam a nyereményjáték képét Rita Szlovencsák néven
    +1 esély, megosztottam a nyereményjáték képét Rita Szlovencsák néven

    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Vásároltam Nálad még tavaly, egy Undressed palettát :)
    +1: Bellala néven követem a blogot
    +1: megosztottam a játékot az oldalsávban: http://bellalabeauty.blogspot.hu/
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Khamala néven követlek, és már vásároltam tőled, ez így 4 esély.
    Címem: thal1322@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. A játékra jelentkezem, már vásároltam tőled, emailcímem: djkatybeauty@gmail.com, (3 esély)

    +1 esély: a blog nyilvános követője vagyok „djkatybeauty.blogspot.com” néven.

    Köszönjük szépen a játékot! :-)

    VálaszTörlés
  12. Játékra jelentkezem,Vásároltam tőled,követője vagyok a blognak,Fb-lájkoltalak+megosztottam!Köszönöm
    címem:viola78.varga@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Szia! Szeretnék én is jelentkezni: vásároltam már tőled, lájkoltam a FB-tm megosztottam ott a játék képét Ancsa Varga néven, nyilvánosan követlek jó ideje barking Blondie. :) Ez összesen 6 esély, nagyon szépen köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  14. Jelentkezem
    3 esély vásároltam már töled
    +1 esély like-olom a Facebook-on
    +1 esély megosztom
    +1 esély nyilvános követőd vagyok Erzsa néven

    VálaszTörlés
  15. Szia Edit! Jelentkezni szeretnék a játékra! Az email címem: varvizi.orsolya@gmail.com

    +3 esély, vásároltam Tőled már többször is! :)
    +1 esély, a blogod nyilvános követője vagyok Várvizi Orsi néven
    +1 esély, lájkoltam a játék képét a blog Facebook oldalán
    +1 esély, megosztottam a játék képét Facebookon

    Köszi a játékot!
    Üdv: O

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    A játékra szeretnék jelentkezni. Az e-mail címem: agnes.knyihar@gmail.com
    +3 esély, vásároltam már tőled
    +1 esély, a blog nyilvános követője vagyok
    +1 esély, lájkoltam a játék képét a blog Facebook oldalán
    +1 esély, megosztottam a játék képét Facebookon

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    Nagyon tetszik az ajándék! Jó választás :)
    Jelentkezek a játékra. Már többször vásároltam tőled, az e-mail címem: reiszkyre@citromail.hu.
    Facebookon like-oltam és megosztottam a játékot.
    Üdv: Reni

    VálaszTörlés