All the images being part of this Blog is property of the Author, unless noted otherwise.. Üzemeltető: Blogger.

21 avagy ismerj meg kicsit maskepp :)



Az alabbi allitasokbol rolam 3 hamis, kitalaljatok melyek azok? :)
  1. 48.5 kg vagyok.
  2. 176 koromlakkom van.
  3. 18 evesen mentem ferjhez.
  4. Hongkongba utaztam, a Wing Chun  kuzdosportot kutatni.
  5. Pincerkent a legnagyobb borravalom 180 euro volt.
  6. Masodszor Peruban ugrottam ejtoernyovel, Lima felett.
  7. Tobb mint 20-szor koltozkodtem eddig.
  8. A francia forradalom 200. evforduloja alkalmabol rendezett orszagos versenyen 2. helyezest ertem el.
  9. 21 fekete gyemantom van.
  10. Az elso  mennyasszonyi ruham egy fekete, szuk miniruha volt.
  11. Nemetorszagban Restaurantfachfrau-nak tanultam.
  12. A legdragabb ruhadarom eddig, egy kb 1000 euros Escada kabat volt.
  13. Egyszer felreertesbol 2 napot toltottem egy berlini fegyhazban.
  14. Van jogsim, de nem tudok vezetni.
  15. Turizmus szakmenedzser is vagyok.
  16. Egy ejszaka alatt kepes vagyok 3 kilot fogyni.
  17. Jane Bright neven kiadtak egy konyvemet.
  18. A legtobbet gyumolcsert eddig Chileben fizettem, 2 db mandarin 200 dollar.
  19. Utalok fodraszhoz jarni, egy evben talan ha egyszer megteszem.
  20. Az erettsegi utan 1 honappal rogton leleptem kulfoldre.
  21. Eddig 28 orszagban jartam.

16 megjegyzés

  1. Van egy olyan sejtésem, hogy a "legdurvábbak igazak" :D Szerintem a 9, 16-17. a hamis :)

    VálaszTörlés
  2. Mindig rájövök, hogy annyira sok bennünk a közös :D Át kell gondolnom melyik az a három, szinte mindet azonnal "leigeneztem"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó, akkor a gyémántokat furcsállom kicsit :D Ha magamból indulok ki, ezerszer elkezdtem már könyvet írni mert hasonlóan lenne miről, de még nem fejeztem be. Könyvet írni és kiadatni nem egyszerű. A fekete szűk ruhát sem biztos hogy el tudom képzelni, aztán ki tudja.. Mondd meg inkább! :)

      Törlés
    2. .no alakul..ebbol mar egy stimm :)

      Törlés
    3. oké akkor is 9, 17 de az Escada kabát is sántíthat, legyen akkor az a harmadik de ha tényleg le tudsz fogyni 3 kilót, akkor mondd el hogy csinálod :)))

      Törlés
  3. Nehéz :) Szerintem nincs 176 körömlakkod, mert mikor láttalak nem volt kifestve a körmöd. Mivel a súlyod tényleg 50 kb körül mozoghat, ezért azt is hihetetlennek tartanám, hogy egy éjszaka 3 kilót le tudsz adni, Szerintem vagy nincs jogosítványod és ezért nem vezetsz v van és vezetsz is,de még ez tűnik olyan hihetetlennek a többi észvesztő tény között.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .nincs ennyi lakkom??..pedig hanyszor irtam mar, hogy itt a nagykerben milyen jo aron vannak a lakkok :) Latom probalsz logikusan gondolkodni...majd elarulom igaz-e

      Törlés
  4. Hű micsoda tények, ezek közül nehéz választani, de én is Csipkelány álláspontján vagyok, hogy valószínűleg a durvábbnak tűnő dolgok az igazak (berlini börtön?)
    Úgyhogy részemről a 9, 16, 17-esre szavazok :-)

    VálaszTörlés
  5. De izgiii! :D 3, 8, 16.
    Azért az extrémebbet kommentálhatnád bővebben... :D

    VálaszTörlés
  6. Woww! Akármi is legyen hamis, azért a 'maradék' állítások szerint is izgalmakkal teli az életed. Tippjeim: 4,16,18

    VálaszTörlés
  7. Tippelni sem tudok, de NAGYON várom az eredményt :-D

    VálaszTörlés
  8. .illene megmondanom a megfejtest :)
    2. Nincs 176 lakkom, talan ha 30 db van.
    13. A berlini fegyhaz nem stimmel, bar tobb bortonben jartam Nemetorszagban, de csak latogatokent.
    17. Lenne mirol irnom, regebben mindig naplot is vezettem, de konyvem nem jelent meg.

    VálaszTörlés