All the images being part of this Blog is property of the Author, unless noted otherwise.. Üzemeltető: Blogger.

Thai Beauty

A thaifoldi utibeszamolomban irtam, hogy a beauty temarol kulon bejegyzes lesz, vegre osszeszedtem a gondolataim :)
Kezdjuk is az elejen....Csomagolaskor ugyeltem arra, hogy keves, csak a legszuksegesebb kozmetikumokat vigyuk magunkkal, hisz a hatizsakokkal sokszor kell menetelni a nagy melegben, igy minden gramm szamit. Az alap tisztalkodasi dolgokon kivul ezeket a sminktermekeket pakoltam be. Miutan mar tobbszor jartunk ugy, hogy nem erkezett meg a pakkunk landolaskor hosszu utakon,a kezitaskamban vittem oket. Nos...mindez felesleges volt, mert abszolut semmit, de semmit nem hasznaltam beloluk :) 


Tervben volt meg, hogy indulaskor veszek egy tartos szempillaspiralt a repteren (ott jobbak az arak), Fruzsi facebookos ajanlasara, a MAC Extended Play spiralja mellett dontottem. A repteri MAC pultnal azonban hatalmasat csalodtam, tobb kirakott teszter spiral kefeje is le volt torve, egyszeruen hianyzott. Mondjuk neten mar elotte megneztem milyen a kefeje, de az eladolany se volt formaban, se egy rendes pult, nem latom be miert hagyjam naluk a penzem, ha ekkora a beauty-kinalat es mashol tobbet kapok a penzemert. A MAC szerintem eleg nagy haszonkulccsal dolgozik, hogy megengedhessen normalis tesztereket.
Hosszu repuloutakra az ember vagy nagyon tartos spiralt vigyen fel, vagy inkabb semmit. Ebredeskor az ut vegen sok no viccesen nez ki az elkenodott spiraltol, szemfestektol, tudjatok olyan kis pandasan :) Del-Amerikan az is elofordult, hogy frissito permetet fujnak az utasok koze a nagy meleg miatt, na attol is fojhat minden az arcon... Hosszu utakra en inkabb nem is sminkelek.
Az Etihaddal repultunk, profi szolgaltatas...minden utast egy kis nesszeszer varja az ulesen, benne fogkefe, fogkrem, fuldugo, egy meleg zokni, es szemtakaro alvashoz. Frissitokendoket is hoznak mindig.. A zoknirol tudtam meg tavalyrol, igy azt nem is pakoltam, az egesz uton atszallasokkal 8 par zoknit szedtunk ossze, persze egyre se volt szukseg :)


Elso szallasadonknal a szigeten mar tavaly is jartunk, Sonya egy nagyon kedves holgy, azota tartjuk is a kapcsolatot, ezt a kis csomagot neki vittem ajandekba. Nagyon orult, hisz a szigeten nem nagy a valasztek sminktermekekben.


Tole kaptuk ez a kis csodaolajat is, az Ang Ki Yellow olajat. Tavaly nagyon tele voltunk szunyog-, pokcsipesekkel, mindegyik faj csipese mas es mas. Valamelyik 1 nap alatt elmulik, valamelyik hatalmasra dagad, de nem viszket, valamelyik pokcsipestol megorulsz, annyira viszket....szoval ha ezzel az olajjal bekentuk azonnal a csipeseket, a szunyogcsipesek masnapra elmultak es a pokcsipesek se viszkettek. Allitolag a sebek es horzsolasok is gyorsabban gyogyulnak.

Eleg sok napkremet vittunk magunkkal, nos ezek mind elfogytak. Sikerult nem leegni, mondjuk en nagyon vigyaztam is a nappal, mivel eleg feher a borom es napallergiara is hajlamos vagyok. 


A helyi shopokban hatalmas a valasztek a kokuszolajokban, amit napozashoz es masszazshoz is ajanlanak. Napozashoz en nem nagyon hasznaltam oket, mert nem vagyok benne biztos mennyire vedenek, nincs faktorszam rajtuk, a baratom szorgalmasan kente magat veluk, nagyon gyorsan "brazilosan" nezett ki :)


A facebook-on muattam par kepet magamrol is a nyaralas alatt, nem tudom jo huzas volt-e pont smink nelkul megmutatni az arcom, de hat ez is en vagyok :) Jo volt 4 hetig abszolut nem sminkelni es mindenfele kremet(nappali, esti, tonik, primer, concealer, alapozo, puder stb) nem hasznalni. A baratom szerint sokkal frissebbnek, udebbnek nezett ki az arcom. Persze estenkent egy arclemosoval lemostam az arcom, ennyi volt az egesz kremhasznalat a naptejeken kivul.


A Tangle Teezert is facebook-os ajanlasra vettem meg, jo dontes volt. Siman kifesulte a kocos, hosszu hajamat, a hajmosas is gyorsabban ment, szoval en csak ajanlani tudom :)


Ugyan nem sminkeltem, de a lakkozas nem maradhatott el. Idom is volt boven pepecselni, no meg a kristalytiszta tengerben nagyon jol mutattak a lakkozott kormok :)


Szamomra az ut beauty-fenypontja a thai masszazs. Rengeteg szalon van a szigeten, de szerintem a legjobbak a tengerpartiak, kinn a szabadban. Az egyik bungalonk ezzel a kis masszazshellyel volt szemben, igy 1 hetem volt figyelgetni oket, hogy dolgoznak. Koran kelok vagyunk, igy lattam mar 8 korul nyitnak, miutan mindent alaposan kitakaritottak es friss lepedoket, parnakat huztak. Maga a hely nem volt a legmodernebb, de a higieniara nagyon adtak, pl minden vendeg friss kendot kapott es rengetegszer mostak kezet. A bangkoki arakhoz kepest, itt kb 30 %-kal dragabbak a szolgaltatasok, de meg igy is megfizetheto, 1 oras masszazs kb 2200 ft. 
Akit erdekel, a thai masszazsrol itt olvashat bovebben.

Itt a gerincemet egyenesitik, a nyujtas is a masszazs resze...


Ezzel szemben laktunk...

Nos ennyi roviden, ha valami kimaradt, kerdezzetek nyugodtan :)

Nincsenek megjegyzések