All the images being part of this Blog is property of the Author, unless noted otherwise.. Üzemeltető: Blogger.

Kedvenceim az utóbbi időben...V.


El se hiszem, kb fel eve volt utoljara ilyen bejegyzes :)
Ez talan annak koszonheto, hogy nem vagyok egy "halmozo" tipus, probalok esszel vasarolni, igy lassan cserelodnek a kozmetikumaim vagy talan annak is, hogy amig Thaifoldon voltunk januar/februarban, 1 honapig nem is sminkeltem, aztan utana is csak nagyon lassan szoktam vissza ra. Egyszeruen nem tudtam elviselni az arcomon a sok reteget..hidratalo + napvedo + primer + alapozo + concealer.... Majdnem egy honap kellett mire visszaalltam a regi rutinomba. 
Az utobbi idoben annyi valtozott, hogy arcapolasi termekek vasarlasa elott rengeteg idot toltok osszetevo-elemzessel, tesztek olvasasaval. Mar nem az a fo szempont, hogy valami bio vagy natur legyen. Oszinten szolva, nekem nem konnyu jot talalni, ahol minden kriterium stimmel es arban is elfogadhato legyen. Mindebben segitseg a PC Beautypedia, a Kremmania es Ildi blogjat is nagy eloszeretettel olvasom.

Tehat ezek a kedvencek:


Paula's Choice Resist Advanced Replenishing Toner
Paula's Choice Skin Recovery Super Antioxidant Concentrate Serum
Paula's Choice Skin Perfecting 8% AHA Gel
Regebben REN kremeket, lemosokat, szerumokat hasznaltam, most ezeket levaltottam az illatanyagok miatt. A PC termekekbol eloszor mintakat rendeltem, (itt 11 minta kb 1000ft) miutan minden jonak tunt, kezdodhetett a filozas miket is vegyek meg rendes meretben, mivel nem olcsok. Az arcom allapota e termekek altal erezhetoen jobb lett, mar nem olyan szaraz, mint regen, most sokkal simabb is, ugyhogy bizok ebben a markaban es idovel jon a tobbi termekuk is :)


PHB Ethical Beauty Gentle Facial Cleanser with Organic Cucumber
Sok-sok csillag jar neki tolem: illatmentes, alkoholmentes, tartositomentes, cruelty-free, vegan, 80.87%-ban termeszetes osszetevok, fair-trade alapanyagok es meg a vizallo spiralt is szepen leviszi.



ROC Soleil Protection SPF50
BECCA Radiance Primer
Nem mintha itt Manchesterben annyira tuzne a nap, de napvedot minden nap hasznalok. Az alapozokat az utobbi idoben nem szeretem valahogy, mindig olyan maszkos erzetet ad. Inkabb csak egy kis primer (ez egy kis fenyt is ad az arcnak), concealer es kesz is..


Burt's Bees Miracle Salve
Foleg kezkremkent hasznalom, remek hidratalo hatasa miatt.


Japonesque Velvet Touch Concealer
Lattatlanban vettem interneten, szerencsere pont jo lett az arnyalat. Jo a fedese, szepen el lehet dolgozni, ha valami kis hibat az arcon el szeretnek tuntetni, akkor ehhez nyulok.


Urban Decay 24/7 Glide-On Eyepencil *Black Market *Ink
Ezekrol nem kell sokat irnom, tartos, remek kis ceruzak..



Cargo Tahiti palette
Nagy kedvenc, szuper pigmentalt, intenziv szinek, sokat nyuzom.. Nem is gondoltam volna, hogy a sarga szin ennyire tetszeni fog belole. Kombinalni is szoktam a szineket pl felso szemhejra a sotetzold, az also vizvonalra a sarga arnyalat kerul. Es a kedvenc taskaimhoz is nagyon jol passzol :)


BECCA Eye Contour brush
Talan az egyik legjobb ecsetem (a Japonesque ecsetek utan), nagyon tomott es rengeteg vekony szorszalbol all.



MAC Extra Dimension Eye Shadow *Soul Serenade
Butasagnak tunhet, de ezt a kulso design miatt vettem meg :)





Le Metier de Beaute Kaleidoscope Lip Kit
Nemcsak a kulseje csodas es kulonleges, hanem maguk a szajfenyek is. Nagyon jol hidratalnak, eleg sokaig megmaradnak az ajkakon es a szinek felvive, huuu... Mas mint a tobbi szajfenyem, nehez leirni szavakban a kulonbseget, de ez valami egesz mas...


Bellapierre szempillaspiral
A Hauschka spiralomat valtotta le, gondoltam teszek egy probat. Nekem tokeletesen megfelel, szepen elvalasztja a pillakat, nem csomosodik, konnyen lemoshato, szoval meglepoen jo. Egy pici gondom van vele, azt nagyon nem szeretem, ha egy sminktermeken megkopik a felirat, erre eleg kenyes vagyok. Talan lekaparom az egeszet inkabb es akkor mar ok.





W7 *Burlesque
Revlon *Emerald
Revlon *Ocean Breeze
Miss Beauty *Damson
A W7-et sok szinnel, alappal kombinalom, nagy kedvenc lett. Amugy keves koromlakkot vettem az utobbi idoben, nem is ertem :)




11 megjegyzés

  1. Hű, ez a Kaleidoscope Lip Kit valami brutál szép! :O Nem is láttam még ilyet, nagyon különleges!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .igen, nagyon szep, de a glossok allaga is valahogy kulonleges :)

      Törlés
  2. Éljenek a PC termékek! :)
    Én úgy érzem, hogy Paula-fan lettem: nagyon szeretem a termékeit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .eloszor azt hittem dragak, de amikor elkezdtem keresni mas markaktol szerumokat pl (amikben van "cucc"), hat ilyen aron semmit sem talaltam, ugyhogy egyenlore maradok ennel a markanal :)

      Törlés
    2. Nem olcsóak, de én úgy érzem, hogy megérik az árukat, mert ezekben tényleg ott van az,aminek lennie kell :)
      Én is szép lassan szereztem be a termékeiket, egyszerre nyilván nem megy, de minden hónapban egy belefér (max kevesebb körömlakkot veszünk :D

      Törlés
  3. Júj, hát tudnék innen csemegézni :) Pl. a Paula termékeket nagyon kipróbálnám :D De a többit is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .Aniko, a PC termekekbol mintak is kaphatok otthon, probald ki oket :)

      Törlés
  4. Köszi az említést. :) Nagyon szép a bőrápolási rutinod! Nálatok ilyen olcsó a PC minta??? Nálunk 230 Ft egy darab. Ez a Cargo Tahiti paletta gyönyörű!!! Imádom a színeit, magamon is tetszene. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .ugy nez ki, a bor meghalalja, ha nem esz nelkul kensz mindent magadra :) A Cargo szinei eloben meg szebbek, a fenyben kicsit szinjatszosak is, amit nehez lefotozni.

      Törlés
  5. Nagyon jo kis rutin!!Nem gondolod hogy ezeket a termekeket is aruld??Szivesen vennek en is arclemosot de a szajfenyek is nagyon szepek!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .a PC termekek otthon is beszerezhetok, ha az arclemoso erdekel, kerlek kuldj egy emailt

      Törlés