All the images being part of this Blog is property of the Author, unless noted otherwise.. Üzemeltető: Blogger.

Nyerj DIOR Cherie Bow sminkpalettát! ☘ ☘ ☘ Szülinapi nyereményjáték...



3 éves lett a blog, ez alkalomból egy kis játék indul egy gyönyürű, limitált sminkpalettáért :) Egyúttal mindenkinek szeretném megköszönni, aki a blogot figyelemmel kíséri, a kedves szavakat a vendégkönyvben, a sok-sok vásárlást és a továbbajánlást is.

Tehát a nyeremény:

CHRISTIAN DIOR
Cherie Bow Makeup palette

Eyeshadow Trio & Eyeliner & Lip Gloss

Árnyalat: Rose Perle


Részvételi feltétel:

Már vásároltál valamit a blogomról (vagy vatera oldalamról)/ 3 esély

Ha már vásároltál, plusz esélyek szerezhetők még:
+1 esély, ha a blogom nyilvános követője vagy
+1 esély, ha bejegyzést írsz a játékról a blogodban
+1 esély, ha kiteszed a játékot a blogod oldalsávjába
+2 esély, ha lájkolod és kommenteled a játék képét a blog Facebook oldalán
+1 esély, ha megosztod a játék képét a blogom Facebook oldaláról
+2 esély, ha itt a blog oldalán feliratkozol emailes követésre
+3 esély, ha feltöltessz egy fotót egy termékről vagy a vele készített sminkről, amit nálam vásároltál a Facebook oldalamra, (a Dior játékra jelentkezek....)

Jelentkezés:
- itt kommentben 
- vagy az emailcímemen: barindustries kukac gmail pont com


Kérlek annyit írj:
"Jelentkezek....", illetve hány plusz esélyt szereztél még. 
Összesen 14 esély szerezhető, például:
A játékra jelentkezek, már vásároltam tőled, emailcímem blablabla@gmail.com, (3 esély)

+1 esély, a blog nyilvános követője vagyok "blabla" néven
+1 esély, bejegyzést írtam a játékról a blogomban, ez a link>
+1 esély, kitettem a játékot a blogom oldalsávjába, ez a link>
+2 esély, lájkoltam a FB oldalt és a nyereményjáték képét a blog Facebook oldalán "blabla" néven (ez csak együtt érvényes)
+1 esély, megosztottam a nyereményjáték képét a blog Facebook oldalán "blabla" néven (ha nem látszik a neved, mert nem nyilvànos a profilod, erről kérlek küldj egy fotót)
+2 esély, feliratkoztam emailes követésre ezzel az emailcímmel >>
+3 esély, feltöltöttem egy fotót egy termékről vagy a vele készített sminkről amit nálad vásároltam  a Facebook oldalra "blabla" néven

A játékot 2014. június 11-én éjfélkor zárom le.

Sok sikert mindenkinek! 








Twitterezel? Már ott is megtalálsz :

27 megjegyzés

  1. Ez valami mennyeien gyönyörűséges :)

    VálaszTörlés
  2. A játékra jelentkezek, már vásároltam tőled, emailcímem ancsa.gelanyi@gmail.com

    +1 esély, a blog nyilvános követője vagyok Anikó Gelányi néven
    +2 esély, lájkoltam a FB oldalt és a nyereményjáték képét a blog Facebook oldalán Anikó Gelányi néven
    +1 esély, megosztottam a nyereményjáték képét a blog Facebook oldalán Anikó Gelányi néven
    +2 esély, feliratkoztam emailes követésre ezzel az ancsa.gelanyi@gmail.com email címmel
    +3 esély, feltöltöttem egy fotót egy termékről vagy a vele készített sminkről amit nálad vásároltam a Facebook oldalra Anikó Gelányi néven

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik ez a kis paletta, szeretnék érte játszani! :)
    Követlek itt a blogon Várvizi Orsi néven (1 esély)
    Lájkoltam és kommenteltem facebookon (2 esély)
    Megosztottam a játékfelhívást facebookon (1 esély)
    Feliratkoztam emailes követésre (2 esély)
    Képet töltöttem fel a facebook oldaladra, Tőled vásárolt termékekről (3 esély)
    Tehát, ha jól számolom, összesen 9 esélyem van, hogy az enyém legyen ez a kis szépség! Ma eddig nagyon szerencsés napom volt, bízom benne, hogy a lánc folyatódni fog! Pozitív karma! :)


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .Orsi, a karma maris hozott neked plusz 3 eselyt, mivel mar vasaroltal a blogrol, ez alapbol 3, tehat osszesen 12 eselyed van :)

      Törlés
  4. A játékra jelentkezek, még nem rendeltem tőled, email címem: kamenarorsi@gmail.com
    +1 esély, a blog nyilvános követője vagyok Kamenár Orsolya néven.
    +2 esély, lájkoltam a FB oldalt és a nyereményjáték képét a blog Facebook oldalán Orsi Kamenár néven
    +1 esély, megosztottam a nyereményjáték képét a blog Facebook oldalán Orsi Kamenár néven
    +2 esély, feliratkoztam emailes követésre ezzel az emailcímmel: kamenarorsi@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .Orsi, a jateknal reszveteli feltetel, hogy mar vasaroltal a blogrol, ezt meg junius 11-ig meg is teheted :) Az emailes feliratkozasnal kaptal egy mailt a jovahagyasrol, kerlek ezt meg tedd meg.

      Törlés
  5. A játékra jelentkezek, már vásároltam tőled, email címem agivalentovics@hotmail.com (3 esély)

    +1 esély, a blog nyilvános követője vagyok Ági néven
    +1 esély, kitettem a játékot a blogom oldalsávjába, ez a link: http://agimakeup.blogspot.hu/
    +2 esély, lájkoltam a FB oldalt és a nyereményjáték képét a blog Facebook oldalán Ági Valentovics néven
    +1 esély, megosztottam a nyereményjáték képét a blog Facebook oldalán Ági Valentovics néven
    +2 esély, feliratkoztam emailes követésre ezzel az emailcímmel: agivalentovics@hotmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia, nagyon szépen köszönöm a csodás nyereményátékot. Boldog blogszülinapot :)

    Szeretnék jelentkezni a játékra, már vásároltam Tőled, az e-mail címem: preka87@gmail.com (3 esély)

    +1 esély, a blog nyilvános követője vagyok Réka Réka P. néven
    +2 esély, lájkoltam a FB oldalt és a nyereményjáték képét a blog Facebook oldalán Papanecz Réka néven (ez csak együtt érvényes)
    +1 esély, megosztottam a nyereményjáték képét a blog Facebook oldalán ugyanezen a néven

    :)

    VálaszTörlés
  7. Szia! szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra! :)
    +1 esély, a blog nyilvános követője vagyok Vera Világa néven
    +1 esély, bejegyzést írtam a játékról a blogomban, ez a link> http://veraworldanddreams.blogspot.hu/2014/05/beauty-sale-blog-nyeremenyjatek.html
    +2 esély, lájkoltam a FB oldalt és a nyereményjáték képét a blog Facebook oldalán Németh Vera néven
    +1 esély, megosztottam a nyereményjáték képét a blog Facebook oldalán Németh Vera néven
    +2 esély, feliratkoztam emailes követésre ezzel az emailcímmel >> nemeth.veronika@vipmail.hu
    7 esélyem van a játékban. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .a jateknal reszveteli feltetel, hogy mar vasaroltal a blogrol, ezt meg junius 11-ig meg is teheted, akkor ok a jelentkezes :) Az emailes feliratkozast latom a listaban, de kaptal egy emailt a jovahagyasrol, kerlek ezt meg tedd meg.

      Törlés
  8. Szia,

    Jelentkeznék a játékra! :) Már vásároltam tőled, email címem: claudia.nyilas@gmail.com, (3 esély)
    Követlek/+1

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Jelentkezek a játékra :) +2 esély, feliratkoztam emailes követésre ezzel az emailcímmel >> vasskatalin2001@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .a jateknal reszveteli feltetel, hogy mar vasaroltal a blogrol, ezt meg junius 11-ig meg is teheted, akkor ok a jelentkezes :) Az emailes feliratkozast sem latom a listaban, kaptal egy emailt a jovahagyasrol, kerlek ezt meg tedd meg.

      Törlés
  10. A játékra jelentkezek, már vásároltam tőled, emailcímem bakos.erzsa@citromail.hu, (3 esély)
    +1 esély, a blog nyilvános követője vagyok "Erzsa" néven
    +2 esély, lájkoltam a FB oldalt és a nyereményjáték képét a blog Facebook oldalán "Bakos Erzsébet" néven
    +1 esély, megosztottam a nyereményjáték képét a blog Facebook oldalán "Bakos Erzsébet" néven
    +2 esély, már feliratkoztam emailes követésre a fenti emailcímmel
    összesen: 9 esély

    VálaszTörlés
  11. ( 3 esély )Szia, szeretnék én is jelentkezni :) Már vásároltam tőled nemrég, email címem:bogyiisims@gmail.com

    +1 esély, nikkii néven a blog nyilvános követője vagyok

    Összesen 4 esély, köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  12. +1 esély, a blog nyilvános követője vagyok Beauty by Barbara S. néven
    +2 esély, lájkoltam a FB oldalt és a nyereményjáték képét a blog Facebook oldalán Barbara Sipka néven
    +1 esély, megosztottam a nyereményjáték képét a blog Facebook oldalán Barbara Sipka néven illetve https://www.facebook.com/BeautybyBarbaraS
    +3 esély, feltöltöttem egy fotót egy termékről vagy a vele készített sminkről amit nálad vásároltam a Facebook oldalra Barbara Sipka néven

    Összesen: 7 esély :)

    Köszönjük a játékot Edit!! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .+ 3 esely alapbol, mert mar vasaroltal tolem, osszesen 10 igy :)

      Törlés
    2. valamit mindig félreszámolok, köszönöm :)))

      Törlés
  13. ó ez lemaradt :( már vásároltam tőled, email címem: barbara.sipka@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Szeretnék a játékra jelentkezni, már korábban vásároltam Tőled monacska26@gmail.com e-mail címmel :) (3 esély)

    +2 esély, lájkoltam a FB oldalt és a nyereményjáték képét a blog Facebook oldalán Mónika Egyed néven
    +1 esély, megosztottam a nyereményjáték képét a blog Facebook oldalán Mónika Egyed néven
    +2 esély, feliratkoztam emailes követésre ezzel az emailcímmel >> monacska26@gmail.com
    +3 esély, feltöltöttem egy fotót egy termékről vagy a vele készített sminkről amit nálad vásároltam a Facebook oldalra Mónika Egyed néven

    Ez ha jól számoltam 11 esély :) Köszönöm szépen :)
    Szép napot!

    VálaszTörlés
  15. Szia,
    Bár még nem vásároltam nálad de szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra.
    +1 esély, a blog nyilvános követője vagyok aliz szloboda néven
    +2 esély, lájkoltam a FB oldalt és a nyereményjáték képét a blog Facebook oldalán Aliz Szloboda néven (ez csak együtt érvényes)
    +1 esély, megosztottam a nyereményjáték képét a blog Facebook oldalán Aliz Szloboda néven
    +2 esély, feliratkoztam emailes követésre ezzel az aliz.szloboda@gmail.com email címmel
    Összesen 6 esély! Köszönöm szépen.
    Szép napot!
    Aliz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .a jateknal reszveteli feltetel, hogy mar vasaroltal a blogrol, ahogy a leirasban is le van irva.... ezt meg junius 11-ig meg is teheted, akkor ok a jelentkezes :)

      Törlés
  16. Ha június 11.-ig nem vásárlok semmit, akkor automatikusan nem vehetek részt a nyereményjátékon ??

    VálaszTörlés
  17. .igen, a jatekleirasban ki van irva, hogy feltetel a reszvetelhez "ha mar vasaroltal valamit a blogrol vagy a vatera oldalamrol". Sokszor szokott lenni nyeremenyjatek mind itt, mind a Facebook oldalon, ahol barki reszt vehet, ez most a blogvasarloknak van :)

    VálaszTörlés
  18. Szia! Szeretnék jelentkezni!!
    + 3 esély, már 4 terméket is vásároltam tőled a Vaterán keresztül csbetti85 felhasználónévvel.
    +1 esély, a blogod nyilvános követője vagyok Bernadett Csusz néven
    +2 esély, lájkoltam és kommenteltem a játék képét a blog Facebook oldalán
    +1 esély, megosztottam a játék képét a blogom Facebook oldaláról
    +2 esély, a blog oldalán feliratkoztam emailes követésre
    Ez összesen 9 esély :)
    Szép estét,
    Betti

    VálaszTörlés
  19. Kedves Edit!
    Szeretnék jelentkezni a játékra, már vásároltam tőled, email-címem: ratina88@gmail.com

    +1 esély, a blog nyilvános követője vagyok Abigél néven
    +2 esély, lájkoltam a FB oldalt és a nyereményjáték képét a blog Facebook oldalán Végh Abigél néven
    +2 esély, feliratkoztam emailes követésre ezzel az email-címmel: ratina88@gmail.com

    Így összesen 8 esély.
    Köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés