All the images being part of this Blog is property of the Author, unless noted otherwise.. Üzemeltető: Blogger.

Kedvenceim az utóbbi időben...VI.


Ritkan vannak ilyen "kedvencek" bejegyzesek, tudjatok hogy nem vagyok egy halmozo tipus :) Nomeg az utobbi idoben inkabb a borapolasra koncentraltam, sok uj sminktermeket nem is vettem. Kepes vagyok orakat bujni a netet, osszetevoket elemezni, kremekrol bejegyzeseket olvasni. Aztan mindig rajovok arra, hiaba vannak jo kremeim, hiaba probalom a boromet helyesen apolni, a legnagyobb ellensegem a cigi. Rancosit, fakitja a bort, sargak lesznek a fogaim, a szagarol mar ne is beszeljunk. Nehez ugy, de mar egyre tobbet gondolok ra, hogy abba kellene hagyni. Aki sikeresen leszokott, megirhatna nekem, hogy csinalta :)

Lassuk akkor az utobbi idok kedvenceit:


Paula's Choice Resist Advanced Replenishing Toner
Paula's Choice Skin Recovery Super Antioxidant Concentrate Serum
Paula's Choice Skin Perfecting 8% AHA Gel
Paula's Choice Clear Anti-Redness Exfoliating Solution
Ezek azok a PC termekek, amik bevaltak es rendszeresen hasznalom oket. Kiprobaltam az 1%-os retinolos szerumot is, de az tul erosnek bizonyult, a szemem alatti resz masnapra felduzzadt, majd megereszkedett, szabalyosan logott a bor es nagyon kiszaradt. Annyira horror-arcom lett, hogy 3 napig ki se mentem a lakasbol, a parom jart a postara is :)


Bellapierre Milky Cleanser
B. Pure Micellar Water
A kremes/ tejes arclemosokat szeretem, mivel nagyon olcson (kb 1000ft) jutottam hozza ehhez a Bellapierre arctisztitohoz, gondoltam teszek egy probat vele. Nagyon jol hidratalja a bort a benne levo olajoknak koszonhetoen, talan egy negativum, hogy parfum is van benne, igaz ez a hosszu osszetevolista legvegen all.
A B.Pure micellas vizerol mar sok angol blogban olvastam, ahol dicsertek.Ez az itteni Superdrug sajat markaja (cruelty-free), kb otodannyiba kerul, mint a Bioderma. Mar a 3. flakonnal veszem, nemcsak tisztit, hanem tonizal es a bor PH erteket is helyre rakja.


Priori Daily Defense Advanced AHA SPF30
Ezt a kremet reggelente hasznalom, napvedo hatasa miatt. Anti-aging hatasa sem mellekes, tele van antioxidansokkal, vitaminokkal is. Tartosito-, szinezek-, illat-, olajmentes.


Estee Lauder Advanced Night Repair
Synchronized Recovery ComplexII
Kultikus termek, picit vettem belole, a normal meret megfizethetetlen :)


L'Oreal *Jet Set to Paris
Seche Vite *Dry Fast Top Coat
Sally Hansen Complete Salon Manicure *Terracotta
A Seche gyorsan szarado fedolakja az en megmentom. Rakened a lakkozasra es 2 perc mulva akar mar mosogathatsz is :)


Revlon Colorstay Whipped Creme Makeup *Buff
A PC Beautypedia-n nezegettem az alapozokat, amikor erre bukkantam. Best minositest kapott ott. Eleg jo a fedese, illatmentes, vekonyan kenem fel, nincs az a maszkhatasa. Egyetlen hatranya talan a kiszereles. Igaz ez a tegelyes megoldas nagyon elegans, de borzaszto nehez, igy nem utazobarat. Egy kis spatulaval szoktam kivenni belole a kezfejemre es onnan dolgozom el ecsettel.


Urban Decay Perversion Mascara
Urban Decay Subversion Lash Primer
Nagyon jo kis kombo ez, a primer apolja a pillakat, a spiral meg ultra hosszabbitja, gondoriti oket. A spiral Hairdensyl-t is tartalmaz (protein + amino acids/ marine glycogen), ami fokozza a pillak novekedeset. Nem csomosodik es tartos is. Szoval ez a spiral nekem nagyon bevalt, orulok, hogy kiprobaltam.


La Metier de Beaute Sheer Brilliance Lip Gloss *Ibiza
Visszafogott szin, egy kis fenyt ad az ajkaknak. Konnyu, nem ragados a texturaja, hidratal is a lanolinnak, beeswax-nak, e-vitaminnak koszonhetoen.


La Metier de Beaute Eyebrow Pencil * Natural Blonde
Itt egy blogger nagyon jol bemutatja a ceruzat.


Bourjois Effet Smokey Eyeliner *Sand Rose
Szeretem a Bourjois ceruzak allagat (pont megfeleloen kremes), ennel kulonosen a szine tetszik. Matt szurkes-rozsaszin? Tompa malyva?


Nars Eye Paint *Solomon Islands
Vegre tudok egy normalis tusvonalat huzni :) Szuper-szuper tartos.


Urban Decay Eyeshadow *Minor Sin
Ez a leggyakrabban hasznalt szemhejpuderem, a matt es a shimmer kozott van, tokeletes minoseg.


Rouge Bunny Rouge Colour Burst Lipstick *Unrestricted
Mar a ruzs kulso csomagolasa levett a labamrol, ez az a ruzs ami mindig a taskamban van.



Cargo *Vintage Escape paletta
Ennek a palettanak en se tudtam ellenallni, jo dontes volt :)





10 megjegyzés

  1. Gyönyörű ennek a Bourjois ceruzának a színe, megnézem majd, hogy nálunk is van-e ilyen. Nem vagyok egy ceruzamániás, de most érzem, hogy ilyen kell nekem is. :-D Amúgy egyre szebb a rutinod! A parfüm viszont akkor se a legjobb, ha az utolsó helyen van, amúgy szinte mindig az utolsó helye(ke)n van. :-)
    Cigiről szokj le, hajrá! Az én leszokós sztorimat biztos olvastad a blogon. Talán annyi maradt ki belőle, hogy úgy egy hete szoktam le, amikor a földön fetrengtem hisztériás rohammal, hogy én meghalok cigi nélkül, és a párom azt mondta, hogy most vesz nekem cigit. (Pedig ő antidohányos.) Én meg azt bőgtem, hogy azt már nem, én még egyszer soha az életben nem csinálok még egy ilyen hetet végig. Viszont kibírtam, megcsináltam, és mikor idén nyár végén 2 év után először rágyújtottam, (vagyis kértem egy slukkot,) olyan rossz volt, hogy magam is meglepődtem. Ennek ellenére is hiányzik a cigi még mindig, 2 év után is, csak már tudom, hogy nem esik jól, hülye dolog ez. Szóval nekem nincs más titkom, mint hogy ki kell bírni, és ha az első évben kérsz egy slukkot, akkor vége, visszaszoktál. (Legalábbis én előtte itt rontottam el mindig.) Ja, és dagi sem lettem, mert minden cigi helyett ittam egy (fél)pohár vizet. (Bár Téged nem fenyeget a veszély, hogy elhízol. :-D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .ismered a "cigi-kalvariam", kell meg nekem valami donto lokes, hogy raszanjam magam. Mar az is haladas, hogy az utobbi idoben egyre tobbet foglalkoztat a tema :)

      Törlés
  2. Az Esteé Lauderre és a Paula's Choice termékekre már vágyódom egy ideje, de ami késik, nem múlik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .Dalma, a PC-bol eloszor mintakat vegyel, egy kis flakon (mint a kepen) is nagyon sokaig eleg. Ne csak a Kremmanian olvasd el a vasarlovelemenyeket, hanem az angol es az amerikai PC oldalon is a termekleirasok alatt :)

      Törlés
  3. Paula's termékek kipróbálása van nálam is porondon :) De ami nagyon tetszik az a Cargo paletta. Szívesen kipróbálnám :) Gyönyörű

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .igen, az. Nagyon jol kihasznalhato szinek :)

      Törlés
  4. Ezt a PC tonikot én is kerülgetem már egy ideje, de mindig beelőzi más a fontossági listán. Most az új Resist retinolos krémet rendeltem meg, antioxidáns szérumot és egy retinolos szérumot (erre vagyok a legkíváncsibb, remélem 5 évvel fiatalabbnak látszom majd én is karácsonyra :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .o te igy is nagyon jol nezel ki :) Bankot raboltal? :)

      Törlés
  5. Az a Bourjois ceruza valóban csodaszép *.* A Cargo paletta tesztelését pedig előreveszem a hatásodra, bár egyelőre tökéletes harmóniában élek a Vice 3 palettámmal, és folyamatosan érte nyúlok, de ez a Cargo szerintem el tud majd téríteni :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .megertem, hogy kedveled ezt az UD palettat, errol is szivesen latnek szinmintakat. A Cargo szinei eleg visszafogottak a Vice3-hoz kepest azert :)

      Törlés