All the images being part of this Blog is property of the Author, unless noted otherwise.. Üzemeltető: Blogger.

Nyerj RMK palettát! ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ Év végi játék!


Az év végi játék nyereményén sokáig gondolkodtam, mindenképp valami olyat szerettem volna, ami Magyarországon nem kapható és különleges, végül e paletta mellett döntöttem. Az RMK egy japán márka, több termékem is van tőlük, mindegyiket nagyon szeretem, nemcsak a minőség, hanem a külső design miatt is. Az is szimpatikus, hogy az itteni Selfridges-ben az RMK pultnál az eladók mind nagyon kedvesek, nyugodt méltósággal elmagyaráznak mindent, nem azok a tukmálós fajták és ha nem is vásárolok, mindig mintákkal távozok.
Ez egy limitált paletta tőlük, igazán különleges csomagolásban. Mintha egy nagy ajakrúzs lenne, a felső rész lehúzható és miután kiszedtük a dupla végű ecsetet, a paletta tükrös része felhajtható. Háromszor is nekifutottam a befotózásának, mert az egész annyira fényes és csillogó. Remélem valaki nagyon fog örülni neki :)
Egyúttal mindenkinek szeretném megköszönni a sok-sok vásárlást, a kedves szavakat a vendégkönyvben, hogy figyelemmel kíséritek a blog Facebook oldalát, követtek Instagram-on, Twitter-en és a továbbajánlásokat is.

Tehát a nyeremény:

RMK
 15th Anniversary paletta
02 Gray

4 x Eyeshadow 
sheer grey with silver micro shimmers
 shimmery  blue with blue shimmers
shimmery light gold with gold shimmers
 shimmery frosty white

Retractable duo-ended brush


Részvételi feltételek:
A játékon bárki résztvehet az EU-ból.

+ esélyek :
+1 esély, ha a blogom nyilvános követője vagy
+1 esély, ha lájkolod a blog FB oldalát és kommenteled a játék fotóját ott.
     (ez a kettő csak együtt érvényes)
+1 esély, ha megosztod a játék képét a blogom Facebook oldaláról
+1 esély, ha feliratkozol a hírlevélre
+3 esély, ha már vásároltál tőlem 

Jelentkezés:
- itt kommentben 
- vagy az emailen: barindustries kukac gmail pont com


Kérlek annyit írj:
"Jelentkezek....", illetve hány plusz esélyt szereztél még. 

+1 esély, a blog nyilvános követője vagyok "blabla" néven
+1 esély, lájkoltam a blog FB oldalát és kommenteltem a játék fotóját ott "blabla" néven
+1 esély, megosztottam a nyereményjáték képét a blog Facebook oldaláról "blabla" néven (ha nem látszik a neved, mert nem nyilvànos a profilod, erről kérlek küldj egy fotót)
+1 esély, feliratkoztam a hírlevélre "blabla" emailcímmel
+3 esély, már vásároltál tőled 

Mivel december végén elutazok,a játékot 2015. január 2-án éjfélkor zárom le.

Sok sikert mindenkinek! 











69 megjegyzés

  1. Szia Edit!

    Először is köszönöm szépen a játékot ! Csodaszép nyeremény :)

    Jelentkezek

    +1 esély, a blog nyilvános követője vagyok Anikó Gelányi néven
    +1 esély, lájkoltam a blog FB oldalát és kommenteltem a játék fotóját ott Anikó Gelányi néven
    +1 esély, megosztottam a nyereményjáték képét a blog Facebook oldaláról Anikó Gelányi néven
    +1 esély, feliratkoztam a hírlevélre ancsa.gelanyi@gmail.com emailcímmel
    +3 esély, már vásároltam tőled

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .koszonom a jelentkezest, 8 esellyel jegyezve :)

      Törlés
  2. Jelentkezem :)
    Azt hiszem, az osszes + eselyem megvan. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .koszonom a jelentkezest, 8 esellyel jegyezve :)

      Törlés
  3. Jelentkezem! :)

    - a blog nyilvános követője vagyok Zita Nagy néven
    - lájkoltam a blog FB oldalát és kommenteltem a játék fotóját Nagy Zita néven
    - megosztottam a nyereményjáték képét a blog Facebook oldaláról Nagy Zita néven ( https://www.facebook.com/fairyfelicita/posts/10152428180236680?pnref=story )
    - feliratkoztam a hírlevélre fairyfelicita5@gmail.com e-mail címmel

    Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .koszonom a jelentkezest, 5 esellyel jegyezve :)
      (kerlek majd az emailfeliratkozast aktivald)

      Törlés
  4. Szia!
    Jelentkezem! :)
    +1 esély, a blog nyilvános követője vagyok beeszti néven
    +1 esély, lájkoltam a blog FB oldalát és kommenteltem a játék fotóját ott Bogár Eszter néven
    +1 esély, megosztottam a nyereményjáték képét a blog Facebook oldaláról Bogár Eszter néven
    +1 esély, feliratkoztam a hírlevélre beeszti@freemail.hu emailcímmel
    +3 esély, már vásároltam tőled

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .koszonom a jelentkezest, 8 esellyel jegyezve :) (kerlek majd az emailfeliratkozast aktivald)

      Törlés
  5. Szia! Jelentkezem
    +1 esély, a blog követője vagyok Viktória Láposi néven
    +1 esély, FB oladalad kedvelője vagyok és kommenteltem, Viktória Nagyné Láposi néven
    +1 esély, megosztottam, a fenti néven

    Üdv:
    Viki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .koszonom a jelentkezest, 4 esellyel jegyezve :)

      Törlés
  6. Hello!
    Jelentkezek én is.

    +1 esély, a blog nyilvános követője vagyok Krisztinka néven
    +1 esély, lájkoltam a blog FB oldalát és kommenteltem a játék fotóját ott Kertész Krisztina néven.
    +1 esély, feliratkoztam a hírlevélre kkrisztina86@freemail.hu emailcímmel

    Köszi a lehetőséget! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .koszonom a jelentkezest, 4 esellyel jegyezve :) (kerlek majd az emailfeliratkozast aktivald)

      Törlés
  7. Szia Edit!

    Úúúúú, köszönöm a játékot, izgiiii lesz! Csodaszép a nyeremény :)

    Jelentkezek a játékra: :)

    +1 esély, a blog nyilvános követője vagyok Csöpi néven
    +1 esély, lájkoltam a blog FB oldalát és kommenteltem a játék fotóját Gábrielné Jakab Emese néven
    +1 esély, megosztottam a nyereményjáték képét a blog Facebook oldaláról Gábrielné Jakab Emese néven
    +1 esély, feliratkoztam a hírlevélre csoppmes@gmail.com email címmel
    +3 esély, már vásároltam tőled korábban

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .koszonom a jelentkezest, 8 esellyel jegyezve :)

      Törlés
  8. a blog követője vagyok lájkoltam és megosztottam a facebookon Keresztfalvi Erika néven, és albatrosz36@gmail.com e.mail címmel. Kellemes Ünnepeket kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .koszonom a jelentkezest, 4 esellyel jegyezve :)

      Törlés
  9. Nagyon egyedi darab, örülnék neki! :)
    +1 esély, FB-on az oldal lájkolója vagyok, a képet kommenteltem Györgyi Bácskai néven
    +1 esély, megosztottam a nyereményjáték képét, a fenti néven
    +1 esély: a hírlevélre fel vagyok iratkozva, bacskai.gyorgyi@freemail.hu címmel
    +3 esély: már vásároltam tőled, a bacskai.gyorgyi@freemail.hu címen leveleztünk (MUA paletta - nagyon szeretem)
    Nagyon szorítok magamnak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .koszonom a jelentkezest, 7 esellyel jegyezve :)

      Törlés
  10. Szia,
    szeretnék jelentkezni a játékra.
    +1 esély, a blog nyilvános követője vagyok Vivien Hebők néven
    +1 esély, lájkoltam a blog FB oldalát és kommenteltem a játék fotóját ott Vivien Hebők néven
    +1 esély, megosztottam a nyereményjáték képét a blog Facebook oldaláról Vivien Hebők néven
    +1 esély, feliratkoztam a hírlevélre hvivi@mailbox.hu emailcímmel
    +3 esély, már vásároltam tőled, most is várok egy kis csomagot :)
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .koszonom a jelentkezest, 8 esellyel jegyezve :) (kerlek majd az emailfeliratkozast aktivald)

      Törlés
  11. Jelentkezek:
    +1 esély, lájkoltam a blog FB oldalát és kommenteltem a játék fotóját ott Borbély Brigitta néven
    +1 esély, megosztottam a nyereményjáték képét a blog Facebook oldalamról Borbély Brigitta néven

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .koszonom a jelentkezest, 3 esellyel jegyezve :)

      Törlés
  12. Szia! :) Szeretnék jelentkezni a játékra! :)

    +1 esély, a blog nyilvános követője vagyok Miriam néven
    +1 esély, lájkoltam a blog FB oldalát és kommenteltem a játék fotóját ott Mirjam Musicz néven
    +1 esély, megosztottam a nyereményjáték képét a blog Facebook oldaláról a blogom Facebook oldalán itt : https://www.facebook.com/natureskinblog/posts/1550015931877629
    +1 esély, feliratkoztam a hírlevélre natureskin7@gmail.com e-mail címmel
    +3 esély, már vásároltam tőled
    Köszi a lehetőséget! :) Csodás ez a paletta *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .koszonom a jelentkezest, 8 esellyel jegyezve :)

      Törlés
  13. Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra!
    +1 esély, a blog nyilvános követője vagyok Tóth Csilla Noémi néven
    +1 esély, lájkoltam a blog FB oldalát és kommenteltem a játék fotóját ott Tóth Csilla néven
    +1 esély, feliratkoztam a hírlevélre csilla.noemi88@gmail.com emailcímmel
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .koszonom a jelentkezest, 4 esellyel jegyezve :)

      Törlés
  14. Szia! Jelentkezem a nyereményjátékra :)
    +1 esély, a blog nyilvános követője vagyok Balogh Inez néven
    +1 esély, lájkoltam a blog FB oldalát és kommenteltem a játék fotóját ott Balogh Inez néven
    +1 esély, megosztottam a nyereményjáték képét a blog Facebook oldaláról Balogh Inez néven (ha nem látszik a neved, mert nem nyilvànos a profilod, erről kérlek küldj egy fotót)
    +1 esély, feliratkoztam a hírlevélre baloghinez@citromail.hu emailcímmel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .koszonom a jelentkezest, 5 esellyel jegyezve :)

      Törlés
  15. Szia! Jelentkezem a játékra. :)

    +1 esély, a blog nyilvános követője vagyok Pető Andrea néven
    +1 esély, lájkoltam a blog FB oldalát és kommenteltem a játék fotóját ott Pető Andrea néven
    +1 esély, megosztottam a nyereményjáték képét a blog Facebook oldaláról Pető Andrea néven
    +1 esély, feliratkoztam a hírlevélre petoandika@gmail.com emailcímmel
    +3 esély, már vásároltam tőled.

    Óóó, bárcsak *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .koszonom a jelentkezest, 8 esellyel jegyezve :)

      Törlés
  16. Szia!
    Szeretnék én is jelentkezni :)
    +1 esély, a blog nyilvános követője vagyok Udvardi Panna néven
    +1 esély, lájkoltam a blog FB oldalát és kommenteltem a játék fotóját ott "blabla" néven
    +1 esély, megosztottam a nyereményjáték képét a blog Facebook oldaláról Panna Udvardi néven
    +1 esély, feliratkoztam a hírlevélre sugarsnail.beauty@gmail.com emailcímmel

    Köszönjük :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .koszonom a jelentkezest, 5 esellyel jegyezve :)

      Törlés
  17. Jelentkezem! +1 Facebook like, +1 osztás, +1 hírlevél

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .hali! A hirlevelre milyen emailcimmel iratkoztal fel?

      Törlés
  18. Syia , jeletkezek
    +1 esély, a blog nyilvános követője vagyok Patrícia Kutasi néven
    +1 esély, lájkoltam a blog FB oldalát és kommenteltem a játék fotóját ott Patrícia Kutasi

    Kellemes Ünnepeket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .koszonom a jelentkezest, 3 esellyel jegyezve :)

      Törlés
  19. Jelentkezek!
    Köszönjük a nyereményjátékot! :* <3
    +1 esély, a blog nyilvános követője vagyok Bötti Bujdosó néven
    +1 esély, lájkoltam a blog FB oldalát és kommenteltem a játék fotóját ott Bötti Bujdosó néven

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .koszonom a jelentkezest, 3 esellyel jegyezve :)

      Törlés
  20. Szia Edit :)
    Jelentkezem :)
    Megosztottam FB-on a képet, kommenteltem :)
    Üdv,
    Viki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .koszonom a jelentkezest, 7 esellyel jegyezve :)

      Törlés
  21. Szia Edit!

    Jelentkezem :)
    +1 esély, a blog nyilvános követője vagyok Marietta Molnár néven
    +1 esély, lájkoltam a blog FB oldalát és kommenteltem a játék fotóját ott Marietta Molnár néven
    +1 esély, megosztottam a nyereményjáték képét a blog Facebook oldaláról Marietta Molnár néven
    +1 esély, feliratkoztam a hírlevélre marcsi11226@gmail.com emailcímmel

    Üdv: Marietta

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A blogot marcsi11226 néven követem.

      Törlés
    2. .koszonom a jelentkezest, 4 esellyel jegyezve. Az emailes feliratkozast nem latom, kerlek ezt erositsd meg es akkor felirok +1 eselyt meg :)

      Törlés
    3. Ha minden igaz, most sikerült. :)

      Törlés
  22. Szia!Köszönöm a lehetőséget!Buék!

    Itt is fészen is és osztva <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .koszonom a jelentkezest, 4 esellyel jegyezve :)

      Törlés
  23. Szia!
    +1 esély: a blog nyilvános követője vagyok bidzso75 néven
    +1 esély: a Facebookon Kolip Krisztina néven likeoltam a blog oldalát és hozzászóltam a játék képéhez
    +1 esély: bidzso75@gmail.com email címen iratkoztam fel a hírlevélre
    Köszi a játékot!

    Kriszti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .koszonom a jelentkezest, 4 esellyel jegyezve :)

      Törlés
  24. Jelentkezek a játékra :) Bocsánat ha kétszer jelenik meg, de lehet elrontottam az előbb: Szóval nem vagyok egy szerencsejátékos, de most hátha :)
    +1 követem a blogot, csilla.peter névvel
    +1 lájkoltam a fb oldalt és hozzászóltam a képhez Agócs-Péter Csilla néven
    +1 felíratkoztam a hírlevélre csilla.peter néven
    +3 már vásároltam Tőled Agócs-Péter Csilla néven
    Köszönöm a lehetőséget!
    Nagyon Kellemes pihenés és Boldog Új Évet Kívánok :) Csilla

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .koszonom a jelentkezest, 7 esellyel jegyezve :)

      Törlés
  25. Jelentkezek. Erzsa néven követlek, minden + esély meg van .-)
    köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .koszonom a jelentkezest, 8 esellyel jegyezve :)

      Törlés
  26. Válaszok
    1. .koszonom a jelentkezest, 3 esellyel jegyezve :)

      Törlés
  27. Szia!
    Jelentkezem! :)
    +1 esély, a blog nyilvános követője vagyok Tibold Sándor néven
    +1 esély, lájkoltam a blog FB oldalát és kommenteltem a játék fotóját ott Bogár Eszter néven
    +1 esély, megosztottam a nyereményjáték képét a blog Facebook oldaláról Tibold Sándor/TiboldS6 néven
    +1 esély, feliratkoztam a hírlevélre tiboldsandor@gmail.com email címmel

    B.U.É.K. Sanyi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .koszonom a jelentkezest, 5 esellyel jegyezve :)

      Törlés
  28. Jelentkezem! :)
    +1 esély, a blog nyilvános követője vagyok
    +1 esély, lájkoltam a blog FB oldalát és kommenteltem a játék fotóját
    +1 esély, megosztottam a nyereményjáték képét

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .megirod kerlek hol, milyen nevvel tortentek meg a dolgok? :)

      Törlés
  29. Jelentkezek a játékra :)
    +1 esély, a blog nyilvános követője vagyok polgarszilvi néven
    +1 esély, lájkoltam a blog FB oldalát és kommenteltem a játék fotóját ott Polgárné Dóczi Szilvia néven
    +1 esély, megosztottam a nyereményjáték képét a blog Facebook oldaláról Polgárné Dóczi Szilvia néven https://www.facebook.com/polgarnedoczi.szilvia/posts/826948610677432
    +1 esély, feliratkoztam a hírlevélre polgarszilvi@citromail.hu emailcímmel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .koszonom a jelentkezest, 5 esellyel jegyezve :) (kerlek majd az emailfeliratkozast aktivald)

      Törlés
  30. Jelentkezek

    +1 esély, a blog nyilvános követője vagyok Várvizi Orsolya néven
    +1 esély, lájkoltam a blog FB oldalát és kommenteltem a játék fotóját is
    +1 esély, megosztottam a nyereményjáték képét a blog Facebook oldaláról Várvizi Orsolya néven
    +1 esély, feliratkoztam a hírlevélre varvizi.orsolya@gmail.com emailcímmel
    +3 esély, már vásároltam tőled

    <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .koszonom a jelentkezest, 8 esellyel jegyezve :)

      Törlés
  31. Szia! :) Jelentkezek!
    +1 esély, a blog nyilvános követője vagyok gabcsy néven
    +1 esély, feliratkoztam a hírlevélre gabcsyyii@gmail.com e-mail címmel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .koszonom a jelentkezest, 3 esellyel jegyezve :)

      Törlés
  32. Szia!
    Jelentkezem a játékra.
    A blogot mária surányi néven követem.
    A Facebookon Mária Surányi néven követlek, játék kommentje :osztva
    A Facebookon a játékot osztottam: osztva
    Bloglovinon Mária Surányiként követlek.
    Twitteren: suram1214
    Hírlevélre íratkoztam:suram@gmail.hu
    Köszi a lehetőséget.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .koszonom a jelentkezest, 5 esellyel jegyezve :)

      Törlés
  33. .koszonom mindenkinek a reszvetelt, a jatek lezarult, hamarosan sorsolok :)

    VálaszTörlés